عنوان

باربری در اصفهان

نویسنده

بالیی

دپارتمان

عالی و عالی

کلمه کلیدی اصلی

باربری در اصفهان

شرکت ما

عالی و عالی

 

 

هزینه بهترین شرکت باربری در اصفهان پس کرایه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت باربری در اصفهان انواع شرکتهای اتوبار؟؟؟

مزایای اتوبار در حمل یخچال در اصفهان مقایسه با دیگر روشهای باربری؟؟؟

انجام اسباب‌کشی و جابه‌جایی توسط دوست وحمل اثاثیه در اصفهان آشنا؟؟؟

بسته‌بندی وسایل دیگر زمانی حمل اثاثیه منزل حرفه ای نیاز دارید، باز کنید؟؟؟

یک قیچی سطل زباله کارگر باربری در اصفهان حتما تهیه کنید؟؟؟؟

 

 

 

نحوه کار برای وام های وام مسکن ثانویه

روحانی جسی جکسون و رئیس جمهور و مدیرعامل اتحاد ملی شهری مارک موریال

اقتصاد

نحوه کار برای وام های شکار

نحوه بهره برداری از وام خالص در مسکن

مشاور املاک

نحوه بهره برداری از وام خالص در مسکن

خانه ها را بفروشید.

امور مالی شخصی

چگونه می توان در وام های بهره کار کرد

دست خانه و چمن را نگه دارید

مشاور املاک

اصل کار

سربازان و بانکداران اسپانیایی

امور مالی شخصی

5 س  ال که باید قبل از سرمایه گذاری مجدد پرسیده شود

نماینده املاک و مستغلات

شاید خوشت بیاد

5 سوال در مورد نماینده املاک و مستغلات شما

بیشتر کاوش کنید

خانه پول نقد

امور مالی باربری در اصفهانشخصی

مزایا و مضرات وام مسکن پول نقد

در نمایشگاه کار

اقتصاد

اوراق بهادار وام گرفته شده چگونه اقتصاد ایالات متحده را کاهش می دهد؟

برای مدت طولانی ، مسکن همیشه بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا اکنون این حرکت مناسب برای شما است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید خانه اول در نظر بگیرید

هزینه بهترین شرکت باربری در اصفهان پس کرایه چگونه محاسبه می‌شود؟

فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه کار برای وام وامباربری در اصفهان

کوتاه کردن

مشاور املاک

کار فروش چیست

خانه

مشاور املاک

راه خرید خانه

 

تبلیغات

بارگذاری…

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

تبلیغات

خبرنامه

آخرین اخبار علم ، فرهنگ و فناوری را برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت باربری در اصفهان انواع شرکتهای اتوبار؟؟؟

 

 

تمام راه کار را بیاموزید!

 

شرکت

 

 در باره

 حرفه

 با ما تماس بگیرید

 کمک

باربری در اصفهان نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 عبارت

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 تست

 کوپن

 ویدئو

 

کلیه حقوق محفوظ است 2 2024  ، ویژگی 1

ما از حریم شما حفاظت می کنیم

ما و 733 فروشگاه شریک خود و/یا اطلاعات دسترسی به دستگاه ، مانند تنها شناسه در کوکی برای رسیدگی به داده های شخصی. شما می توانید با کلیک بر روی موارد زیر (از جمله باربری در اصفهانحق استفاده از منافع قانونی یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری) انتخاب خود را بپذیرید یا مدیریت کنید. این گزینه ها سیگنال هایی را به شرکای ما ارسال می کنند که این امر بر داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

مزایای اتوبار در حمل یخچال در اصفهان مقایسه با دیگر روشهای باربری؟؟؟

ما و شرکای خود داده ه ا را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. برای شناسایی ویژگی های تجهیزات را به طور باربری در اصفهانفعال اسکن کنید. اطلاعات را در دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات و محتوا شخصی ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق مخاطبان و توسعه خدمات. هزینه “واقعی” وام ، ارزیابی ، هزینه های سهام ، هزینه های پردازش ، بیمه وام مسکن خصوصی ، هزینه گزارشگری اعتبار و هزینه بازرسی -معتبر است ، به خصوص وقتی که نمره اعتباری شما خوب است.

 انتخاب نوع صحیح وام مسکن -این ممکن است مشکل باشد. در واقع ، باربری در اصفهانیک وام وام مسکن نرخ 30 ساله ثابت منجر به بزرگترین پرداخت وام رهنی در بیمه عمر وام می شود. با این حال ، یک دلیل وجود دارد که 30 سال برای ده ها سال برای چندین دهه ثابت شده است: پایدار و ایمن است. قبل از ثبت نام وام قابل تنظیم یا برنامه های ثابت/قابل تنظیم مخلوط (مانند بازوی 5/1) ، شماره را با دقت اجرا کنید. وقتی هزینه طی یک سال یا پنج سال دوباره تنظیم می شود ، آیا واقعاً باربری در اصفهانمی توانید پرداخت ماهانه را بپردازید؟ با توجه به اینکه پول بیشتری از الان ندارید. اگر بحران وام مسکن هر چیزی را به ما می آموزد ، این است که نرخ بهره پایین به معنای وام وام بهتر نیست.

 پرداخت پرداخت اضافی -پرداخت شرط مستقیم به مدیر وام پرداخت می شود. این بدان معناست که مدیر واقعی وام با مبلغ اضافی که پرداخت کرده اید ، به جای اجازه دادن به بیشتر وام مسکن پرداخت می شود. در واقع ، شما فقط برای کاهش نزدیک به 10 باربری در اصفهانسال باید هر سال وام وام مسکن اضافی بپردازید. این ماشین حساب را امتحان کنید و ببینید چه مقدار پول می تواند پس انداز کند.

 پرداخت هر دو هفته یکبار پرداخت شرط عمر وام شما را کوتاه می کند ، بنابراین جدول زمانی پرداخت خود را به جای ماهانه به هر دو هفته یکبار منتقل کنید. نقش این جدول زمانی پرداخت پرداخت سالانه اضافی بدون “احساس” مانند پرداخت اضافی است. پرداخت وام مسکن شما می تواند از برنامه حقوق و دستمزد شما پیروی کند -اگر هر باربری در اصفهاندو هفته یک بار پرداخت کنید ، یعنی. پرداخت هر دو هفته یک بار وام وام ثابت به مدت 30 سال در حدود 23 و نیم سال پرداخت می شود.

 برای جلوگیری از پرداخت بیمه وام مسکن خصوصی ، از استفاده از  برای پرداخت حداقل 20 ٪ از پیش پرداخت خودداری کنید. اگر  را پرداخت کرده اید ، حتماً حقوق خود را تماشا کرده و 20 ٪ ضربه بزنید و  را رها کنید.

 اطمینان حاصل کنید که می توانید برای شما پس انداز کنید -در بعضی موارد ، نقاط باربری در اصفهانپرداخت می توانند پول شما را پس انداز کنند ، اما این همیشه اینگونه نیست.  دارای یک ماشین حساب انتگرال است که به شما نشان می دهد که چگونه امتیازها بر نرخ بهره و پرداخت ماهانه شما تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که قصد دارید هزینه هایی را که در خانه خود پرداخت کرده اید بازیابی کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام و مباحث مرتبط ، به لینک های صفحه بعد مراجعه کنید.

نحوه کار مشکلات متداول در وام

وام مسکن باربری در اصفهانچیست؟

وام مسکن وام برای خانه شماست. وام وام برای خرید خانه (منهای پرداخت پیش پرداخت خود) هزینه های زیادی هزینه دارد ، باید طی یک دوره زمانی بهره را با بهره بازپرداخت کنید.

چگونه وام های وام مسکن ماهانه را محاسبه می کنید؟

هرچه پیش پرداخت شما بزرگتر باشد ، پرداخت وام ماهانه شما کمتر است. ساده ترین راه برای محاسبه این عملیات استفاده از ابزارهای آنلاین مانند ماشین حساب وام مسکن  است. اگر با نماینده وام مسکن همکاری کرده اید باربری در اصفهان، آنها همچنین می توانند به شما اطلاع دهند که چگونه عوامل منحصر به فرد مختلف بر پرداخت ماهانه شما تأثیر می گذارد.

چگونه می توان سود را بر اساس وام رهنی محاسبه کرد؟

انجام اسباب‌کشی و جابه‌جایی توسط دوست وحمل اثاثیه در اصفهان آشنا؟؟؟

بهره درصدی از وام وام است که معمولاً ماهانه محاسبه می شود. طرف وام در پایان هر ماه مبلغ وا م آماده نشده دریافت می کند و آن را به نرخ بهره ای که توافق کرده اید می برد و سپس مبلغ 12 را برای باربری در اصفهانبه دست آوردن پرداخت ماهانه خود حذف می کند.

از کجا می دانید چه مقدار وام دریافت می کنید؟

ساده ترین راه برای تعیین این امر ، تماس با نماینده و تصویب وام از قبل است. آنها از نرخ بازیابی بدهی ، نمره اعتباری و شاخص های پرداخت پیش پرداخت شما برای تعیین اندازه وام وام مسکن واجد شرایط خود استفاده می کنند. با این حال ، می توانید از چندین تخمین آنلاین از جمله یکی از . استفاده کنید.

نرخ بهره خوب وام های رهنی چقدر است؟باربری در اصفهان

نرخ بهره با گذشت زمان تغییر می کند ، اما در حال حاضر در سطح تاریخی قرار دارد. براساس داده های . ، نرخ بهره شما به چندین متغیر از جمله نمره اعتباری شما بستگی دارد ، اما نرخ بهره وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله حدود 3 ٪ است و انتظار می رود تا سال 2021 ادامه یابد.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

 

 روش کار بانکی

 401 () نحوه کار

 نحوه کار در برنامه 529

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه کار برای نمرات اعتباری

 فدرال رزرو چگونه کار می کند

 نحوه کار مالیات بر درآمد

 نحوه کار ساخت خانه

 نحوه کار در اجاره خانه ها

 نحوه کار در تعاونی های مسکن

 نحوه بهره برداری از باشگاه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

 نحوه کار برای برنامه ریزان مالی معتبر

 

پیوندهای بیشتر

 

 فنگلیما

 فردی مک

 

بسته‌بندی وسایل دیگر زمانی حمل اثاثیه منزل حرفه ای نیاز دارید، باز کنید؟؟؟

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ابتدا یک خانه بخرید

بعد

10 خطای خرید خانه اول

بیشتر کاوش کنید

وام مسکن ثانویه

مشاور املاکفقط برای خرید وام های وام مسکن فقط برای فرد و فانی (مشهور). .] بعد از اینکه فردی و فانی وام های وام مسکن را از وام خریداری کردند ، آنها را در بازار اوراق قرضه فروختند. این وام برای تأمین نقدینگی برای تأمین وام های وام بیشتر فراهم می کند ، اوراق بهادار پشتیبانی وام مسکن () که توسط فردی و فانی فروخته شده است ، یک سرمایه گذاری قابل اعتماد در نظر گرفته شده است. با این حال ، هنگامی که ده ها هزار نفر شروع به وام گرفتند ، ارزش این اوراق بهادار کاهش یافت. به دلیل بسیاری از بانکهای سرمایه گذاری بین المللی که در  شرط بندی می کنند ، نرخ پیش فرض وام وام مسکن ایالات متحده برای ارسال امواج شوک در سراسر اقتصاد جهانی افزایش یافته است.

 

در سال 2008 ، فردی و فردی توسط آژانس فدراسیون فدراسیون به دست آمد. حتی پس از تصاحب دولت ، فانگلینی و فرد هنوز هم به طور عمومی فاش شدند ، تا اینکه قیمت سهام آن پایین تر از حداقل نیاز قیمت بود ، و در سال 2010 ، از بورس اوراق بهادار نیویورک حذف شد [منبع داده: رویترز].

 

حتی اگر مشکلی وجود داشته باشد ، مینی و فرد هنوز بزرگترین خریداران وام مسکن در بازار ثانویه و بخش مهمی از سیستم اعتباری ایالات متحده هستند.

 

در صفحه بعد ، ما در مورد کلمه “” در مورد بازخرید وام مسکن به درستی بحث خواهیم کرد -چگونه دولت به وام گیرندگان که دچار مشکل هستند کمک می کند تا از ایجاد بلایای اعتباری جلوگیری کنند.

چه چیزی برای متوقف کردن رستگاری است؟

 

کمبود وام رهنی ممکن است منجر به از دست دادن اموال شما شود. حق بازپرداخت وام مسکن از دست رفته یک روش قانونی برای وام دهندگان است که خانه شما را داشته باشند و خانه را برای بدست آوردن بودجه بفروشند.

 

ایالات متحده هرگز مانند بحران رستگاری وام در سال 2008 نبوده است. تنها در آن سال ، وام دهنده 2 میلیون روش رستگاری را ارائه داد و 1 میلیون وام دهنده وام مسکن خانه خود را از دست داد. کارشناسان پایگاه داده مسکن  گفتند که در سال 2010 ، حدود 4 میلیون خانواده می توانند یک اعلان از رستگاری دریافت کنند [منبع: گلینک]. با این حال ، فقط به این دلیل که اخطار رستگاری را دریافت می کنید ، این بدان معنی نیست که خانه خود را از دست خواهید داد.

 

یک قیچی سطل زباله کارگر باربری در اصفهان حتما تهیه کنید؟؟؟؟

دولت فدرال بسیاری از برنامه های اصلاح مجدد و وام را تدوین کرده است تا به مالک کمک کند تا از تجربه اعتباری از دست دادن حق بازخرید وام جلوگیری کند. در وب سایت . ، وام گیرنده می تواند بررسی کند که آیا آنها واجد شرایط هستند تا یکی از چهار برنامه اصلی را بدست آورند:

 

 تقویت خانه هایی با خانه های ارزان قیمت -این طرح باعث می شود خانه خانه به سرعت ارزش خود را با سرعت کم از دست بدهد تا وام وام مسکن خود را مجدداً ادغام کند. این طرح برای آخرین وام گیرنده هایی که تاکنون وام پرداخت کرده اند مناسب است.

 اصلاح شده توسط خانه-اگر پرداخت وام ماهانه شما بیش از 31 ٪ از کل درآمد ماهانه شما را پرداخت می کند و با مشکلات عظیمی (از دست دادن کار ، هزینه های پزشکی) هزینه های جدید و برنامه های پرداخت روبرو می شوید.

 دومین جایگاه جدایی به راست -بسیاری از آمریکایی ها نه تنها وام وام مسکن اول را که نمی توانند از پس آن برآیند ، بلکه وام دوم نیز دارند. براساس این طرح ، دولت انگیزه هایی را برای وام دهندگان فراهم کرده است تا به وام گیرندگان واجد شرایط اجازه دهند تا حفظ دوم نگهداری دوم را ببخشند یا نرخ بهره را به 1 ٪ کاهش دهند.

 جایگزین محدودیتی که خانه به آن داده می شود -اگر وام گیرنده صلاحیت ایجاد سرمایه گذاری مجدد یا اصلاح وام را ندارد ، هنوز راهی برای جلوگیری از لکه های اعتباری رستگاری وجود دارد. دولت با وام دهنده برای تشویق فروش کوتاه (فروش خانه از بین می رود ، اما حداقل وام دهنده وام به جای لغو حق بازگرداندن وام ها ، مزایای آن را به دست آورده است). وام وام مسکن. در این دو مورد ، دولت حداکثر 3000 دلار کالا برای پرداخت هزینه جابجایی به وام گیرندگان ارائه می دهد [منبع: .].

 

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که متوقف کردن بازخرید وام نیز بد است. براساس داده های انجمن وام مسکن ، هزینه وام هر خانه برای رسیدگی به مطالبات [منبع: ] از 50،000 دلار فراتر می رود. سپس این بانک باید خانه هایی را بفروشد که ممکن است بخش کوچکی از مبلغ اصلی وام باشد.

 

با توجه به آخرین توضیحات در مورد بازپرداخت: در محیط وام مسکن امروز ، هیچ دلیلی برای پرداخت مشاوره رهنی یا خدمات اصلاح وام وجود ندارد. در حقیقت ، دولت هشدار می دهد که بسیاری از آنها کلاهبرداری هستند. دفتر مسکن و توسعه شهری   (888-995-) را اداره می کند ، که یک شماره تلفن رایگان از هر صاحب خانه است که می خواهد از از دست دادن بازپرداخت وام جلوگیری کند.

 

اگر می خواهید از از دست دادن حق بازخرید با وام جلوگیری کنید ، برای گرفتن نشانگرها به صفحه بعد بروید.

روش صرفه جویی در پول

 

اینجا چندین چیز وجود داردبله ، موارد بیشتری وجود دارد:

 

 سود پیش پرداخت -اگرچه اولین پرداخت شما طی شش تا هشت هفته منقضی می شود ، روز بسته شدن فروش شروع به جمع آوری می کند. قبل از اولین پرداخت وام مسکن ، بهره مورد نیاز برای بخش کوچکی از ماه اول خود را محاسبه کنید. این یک استراتژی خوب است که قصد دارد در پایان ماه جاری به پایان برسد تا تعداد علاقه های پیش پرداختی را که مدیون آن هستید ، کاهش دهد.

 فداکاری بر اساس هزینه های رکورد است -این هزینه ها معمولاً حدود 50 دلار است و دبیر شهرستان با سوابق و وام به اطلاعات حسابداری شهرستان پرداخت می شود و اطلاعات صورتحساب مالیات بر دارایی را تغییر می دهد.

 عنوان جستجوی عنوان -جستجوی عنوان تضمین می کند که او یا شخصی که مالک این ملک است مالک قانونی است. یک شرکت عنوان با دقت سوابق عمومی مانند اعمال ، سوابق مرگ ، حکم دادگاه ، ترک قدرت ، اراده ها و سایر اسناد را که ممکن است بر مالکیت تأثیر بگذارد ، مطالعه کرد. این یک گام مهم برای بستن وام است زیرا می تواند اطمینان حاصل کند که هیچ ادعای خارجی در مورد این ملک وجود ندارد. هزینه های پرداخت شده توسط حقوق مالکیت معمولاً بین 300 تا 600 دلار است که این درصد از هزینه املاک است.

 بیمه عنوان -اگر شرکت عنوان در هنگام جستجوی عنوان برخی از موارد را از دست ندهد ، خوشحال خواهید شد که بیمه عنوان داشته باشید. بیمه املاک می تواند از وام های وام مسکن شما در املاکی که دیگر متعلق به آن نیست ، محافظت کند. وام دهندگان برای محافظت از سرمایه گذاری خود به بیمه املاک احتیاج دارند ، اما ممکن است بخواهید سیاست خود را نیز بدست آورید. فقط یک هزینه برای بیمه حقوق مالکیت وجود دارد ، که می تواند ملک شما را در کل مدت زمانی که شما یا وارثان خود را پوشش می دهد (معمولاً 0.2 ٪ تا 0.5 ٪ از مبلغ وام بیمه دارایی وام دهندگان ، 0.3 تا 0.6 ٪ بیمه املاک مالک را پوشش دهد. )) ذات این همچنین یکی از ارزان ترین انواع بیمه است. اگر صاحب قبلی ملک فقط در چند سال صاحب آن باشد ، می توانید بیمه املاک را با نرخ مالیات “دوباره” ، که معمولاً پایین تر از نرخ بهره معمولی است ، بدست آورید.

 مالیات بر تسویه حساب -مطابق با ایالت شما که در آن زندگی می کنید ، باید در مراسم پایانی از سه تا هشت تا هشت ماه (یا بیشتر) مالیات بپردازید ، یا برای پرداخت پس از سال ، پول را به حساب حضانت واریز کنید. این موارد شامل مالیات های مدرسه فوق ، مالیات شهرداری و سایر مالیات های مورد نیاز است. در بعضی موارد ، شما می توانید این مالیات ها را با توجه به زمان فروشنده اختصاص دهید. به عنوان مثال ، شما فقط می توانید طی چند ماه پس از مهلت ، مالیات بپردازید ، تا زمانی که باید مالیات بپردازید. فروشنده باید چند ماه تا مهلت آن بپردازد.

 

اکنون بالاخره فروش را به پایان می رسانید ، ممکن است در واقع هزینه های دیگری را نیز پرداخت کنید. محتوای صفحه بعد را پیدا کنید.

بیمه وام مسکن خصوصی

 

بیمه وام مسکن خصوصی () می تواند به شما در بازداشت وام های وام مسکن مورد نظر خود در روش پرداخت 20 ٪ یا کمتر پیش پرداخت کمک کند. این امر به ویژه برای خریداران جوانی که سالها پس انداز نکرده اند ، مفید است اما می خواهند از مالکیت خانه و سرمایه گذاری در مالکیت خانه لذت ببرند.  بیمه ای است که وام وام را پرداخت می کند. این محافظت از وام دهندگان است و وام دهندگان وام دهندگان نسبتاً اندک هستند. از طریق تجربه و تحقیق ، وام دریافت که بین وجوه سرمایه گذاری شده توسط وام گیرنده و نرخ پیش فرض وام ، ارتباط روشنی وجود دارد. هرچه سهام بیشتر در خانه باشد ، نقض قرارداد پایین تر می شود.

 

این نمونه ای از نحوه کار است: اگر یک زن و شوهر 10،000 دلار در بانک داشته باشند ، اگر آنها باید 20 ٪ پیش پرداخت را بپردازند ، می توانند یک خانه 50،000 دلاری خریداری کنند. اگر آنها مجبور به پرداخت 20 ٪ نباشند ، ممکن است همان 10،000 دلار 10 ٪ پیش پرداخت با قیمت 1،000،000 دلار یا 5 ٪ پیش پرداخت 200000 دلار باشد. با این حال ، اگر آنها خانه های گران تر را انتخاب کنند ، باید هزینه  را بپردازند. هزینه  براساس مبلغ وام است. برای 100000 دلار وام پرداخت پیش پرداخت ، متوسط هزینه  ممکن است در هر ماه 40 دلار باشد.

 

در سال 1998 ، قانون حمایت از صاحب خانه قوانین وام مسکن امضا شده در 29 ژوئیه 1999 یا بعد از آن را تدوین کرد ، که پس از رسیدن به 22 ٪ از سهام در خانه مطابق با ارزش ملک اصلی ، به طور خودکار به  پایان داد. بشر همچنین می توانید از  بخواهید که هنگام ورود به وام پس از آن تاریخ به 20 ٪ برسید. اگر وام شما قبل از آن تاریخ امضا شده است ، پس از رسیدن به 20 ٪ جادو ، می توانید از  فسخ بخواهید ، اما قانون نیازی به وام دهنده شما ندارد.

 

برخی از شرایط ممکن است وام شما را به استثنای این قانون تبدیل کند -به عنوان مثال ، اگر وام شما ریسک بالایی محسوب می شود ، یا اگر حقوق دیگری برای ملک دارید ، وام وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از ایالت ها قوانینی دارند که  ها را امضا کرده اند که وام مسکن قبل از 29 ژوئیه 1998 در 29 ژوئیه 1998 توسط وام مسکن امضا کرده است.

 

دریافت وام وام مسکن بسیار دشوارتر از گذشته است. چرا این است؟ ما دو وام دهنده را بررسی خواهیم کرد و باعث ایجاد صفحه بعدی بحران مسکن می شویم.

  و 

 

بر خلافشما 3 ٪ تا 6 ٪ از کل وام های کل وام را پرداخت خواهید کرد -اگر وام 100000 دلار دریافت کنید ، این به معنای 3000 تا 6000 دلار است.

 

البته می توانید در اطراف خود قدم بزنید و در مورد هزینه ها مذاکره کنید. “قانون روش بازسازی املاک و مستغلات” به وام دهندگان نیاز دارد تا در طی سه روز پس از دریافت درخواست ، تخمین صمیمانه از هزینه بسته شدن را در اختیار شما قرار دهند. این را می توان از لیست چند صفحه بعدی مشاهده کرد که ممکن است وام را ترغیب به کاهش یا دور انداختن هزینه های زیادی کنید. همچنین ممکن است برای پرداخت برخی از پایان ها با فروشنده مذاکره کنید.

 

هزینه های مربوط به بسته شدن خدمات وام به سه دسته تقسیم می شود: هزینه واقعی دریافت وام ، هزینه انتقال مالکیت ملک و مالیات پرداخت شده به دولت و دولت های محلی.

 

در سه صفحه بعدی ، هر شارژ را که ممکن است گنجانده شود ، تجزیه خواهیم کرد.

لیست هزینه ، قسمت اول را پایان دهید

 

در اینجا برخی از هزینه های اصلی ، از جمله هزینه های تسویه حساب:

 

 هزینه پردازش -این هزینه پرداخت هزینه اولیه پردازش وام طرف وام است. این شامل هزینه های دسترسی به برنامه و گزارش اعتباری است. این هزینه ها معمولاً حدود 400 تا 550 دلار آمریکا است. آنچه در هنگام مقایسه وام به آن توجه می کند: گاهی اوقات ، هزینه گزارش اعتبار به طور جداگانه از هزینه پردازش ذکر می شود.

 هزینه ارزیابی -همانطور که وام امیدوار است از ارزش پرداخت این ملک اطمینان حاصل کند ، باید ارزیابی کنید. ارزش خاصیت را با ویژگی های مشابه در همان جامعه ارزیابی کنید. این خدمات بسته به قیمت ملک توسط ارزیابی کنندگان مستقل ، معمولاً حدود 250 دلار یا بیشتر انجام می شود.

 هزینه اصلی -علاوه بر هزینه درخواست یا پردازش ، طرف وام نیز می تواند هزینه مبدا را پرداخت کند. این کار سایر کارهای را برای انجام وام در حال آماده سازی وام انجام می دهد. هزینه ممکن است هزینه ثابت یا درصد وام رهنی باشد. اگر هزینه درصدی از وام ها باشد ، معمولاً به عنوان “نقطه تخفیف” برای استتار در نظر گرفته می شود. این امر تأثیر مالیات و هزینه های شما را تغییر می دهد ، بنابراین حتماً از وام دهنده بخواهید که هزینه را بپرسد.

 تخفیف امتیاز -امتیاز تخفیف به معنای نرخ بهره ای است که می خواهید “کاهش” بخرید. یک نقطه تخفیف برابر با 1 ٪ از مبلغ وام است. این امتیازها در وام تصویب یا در پایان پرداخت می شود. خرید امتیاز می تواند بسیاری از پرداخت سود وام را صرفه جویی کند ، بنابراین هنگام خرید تحقیق کنید. برخی از وام دهندگان به شما امکان می دهند هزینه نقاط را به وام وام اضافه کنید ، یا می توانید از قبل پرداخت کنید. همچنین می توانید این نکات را از مالیات بر درآمد فدرال کسر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالیات ، اینجا را کلیک کنید.

 آماده سازی پرونده -این هزینه ممکن است در درخواست یا هزینه وکالت باشد. این باید برای تهیه و معمولاً تهیه اسناد نرخ بهره ثابت آماده شود ، اما می توان آن را به عنوان درصد مبلغ وام -معمولاً کمتر از 1 ٪ شارژ کرد.

 

  1. لیست هزینه ، بخشی از قسمت دوم را ببندید

 

  1. اگر فکر می کنید هزینه تسویه حساب را تکمیل کرده اید ، لطفاً دوباره آن را در نظر بگیرید:

 

  1. وکلا -شما و وام شما هزینه وکلا را جمع می کنند. این هزینه تضمین می کند که وکیل شما اسناد لازم را تدوین کرده و همه چیز را به درستی برای بسته شدن تنظیم می کند. وکیل نزدیک شما نماینده منافع شما خواهد بود و ممکن است وجود داشته باشد یا ممکن است به بسته شدن کمک کند. از آنجا که وکلا تمام هزینه ها را متهم می کردند ، این قرارداد به خریدار منتقل شد و صورتحساب مالیات بدون حقوق و مشاغل عمومی را پرداخت می کرد ، پرداخت می کرد ، پرداخت می کرد و سایر مطالبات قابل دریافت را پرداخت می کرد و تمام پول باقیمانده را به فروشنده اهدا می کرد. قیمت وکلا بسته به قیمت خرید و پیچیدگی ملک ممکن است از 500 دلار تا 1000 دلار یا بیشتر باشد.

 معاینه خانواده و آفات -وام شما ممکن است برای اطمینان از معقول بودن ساختار ، بدون موریانه و سایر حشرات مخرب ، نیاز به بررسی خانه داشته باشد. اگر این ملک به جای آب شیر آب از چاه ها استفاده کند ، ممکن است آب آزمایش شود. در بعضی از مناطق ، آزمایش آب فقط به معنای فقط میزان آب موجود برای خانه ها است نه با کیفیت. در این صورت ، ممکن است لازم باشد تست کیفیت آب خود را انجام دهید.

 صاحب خانه و بیمه آسیب -هنگامی که اکثر ایالت ها را نزدیک می کنید ، هنگام بسته شدن باید این بیمه نامه ها (و پیش پرداخت در سال اول) را تدوین کنید. اگر خانه نابود شود ، بیمه می تواند از سرمایه گذاری شما (و وام) محافظت کند.

 بیمه وام مسکن خصوصی () -اگر پیش پرداخت شما 20 ٪ از ارزش خانه نباشد ، ممکن است نیاز به خرید بیمه وام داشته باشید. اگر نمی توانید وام وام را پرداخت کنید ، این می تواند از طرف وام محافظت کند. حق بیمه معمولاً بخشی از پرداخت وام ماهانه شما استحدود 38 ٪ از کل درآمد. این باعث می شود نسبت مسکن شما 27/38 باشد. وام دهندگان معمولاً از این دو عدد کوچکتر استفاده می کنند.

 

شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه مقرون به صرفه است. این وام به شما می گوید که شما می توانید بر اساس تعداد کم درآمد بدهی ، هزینه آن را تحمل کنید ، اما این هزینه های معمولی (مانند غذا) را در نظر نمی گیرد. اگر سرگرمی های گران قیمت داشته باشید یا قصد دارید در مدت پنج سال پول زیادی را برنامه ریزی کنید ، چه می کنید؟ وام شما این را نمی داند ، بنابراین می گوید که شما واجد شرایط دریافت واجد شرایط بودن وام مسکن امروز هستید ، ممکن است بودجه واقعی شما را ظرف پنج سال برآورده نکند -به ویژه اگر فکر می کنید درآمد آن دوره زیاد نیست. نگاهی به این ماشین حساب بیندازید تا خانه ای را مشاهده کنید که با توجه به درآمد فعلی می تواند دفن شود.

 

به طور کلی ، تقریباً هر خریداران با انگیزه می توانند شهرت پیدا کنند ، و اکنون آنها واجد شرایط برای به دست آوردن وام های وام مسکن دشوارتر از وام وام فعلی هستند. در بخش بعدی سوابق اعتباری و قابلیت های درآمد مورد نیاز از طریق بررسی پیش زمینه طرف وام را توضیح خواهیم داد.

درخواست وام مسکن

 

وام دهنده با سابقه اشتغال و سوابق اعتباری شما به عنوان شاخص برای احتمال پرداخت وام با شما برخورد خواهد کرد. این وام امیدوار است که ثبات را ببیند ، به این معنی که آنها نزدیک به دو سال گذشته سابقه اعتبار شما پرداخت می کنند. آنها بیش از 30 روز به هر وام اجاره ای یا وام مسکن توجه ویژه ای خواهند کرد. آنها همچنین در شش ماه گذشته پرداخت دیرهنگام کارتهای اعتباری را بررسی می کنند.

 

درآمد پایدار نیز مهم است. در دو سال گذشته ، وام دهندگان به دنبال اشتغال پایدار با یک کارفرمای مجرد (یا حداقل در همان زمینه کار می کنند). اگر دو سال تاریخ وجود داشته باشد ، درآمد دیگر (مانند کار جزئی یا کار رایگان ، اضافه کاری ، پاداش یا درآمد خود شاغل) نیز می تواند قابل قبول باشد. اگر حداقل شرایط را برآورده نکنید ، به این معنی نیست که هرگز وام وام با کیفیت نخواهید داشت. فقط ممکن است نیاز به صحبت با وام دهندگان بیشتر داشته باشید یا به نرخ بهره بالاتر برسید.

 

با گذشت سالها ، کل بازار اعتبار عصبی بوده است. وام گیرنده وام دهنده وام مسکن بالاترین نرخ بهره (760 تا 850) را می دهد که می توانند تعداد زیادی از پیش پرداخت (10 ٪ تا 20 ٪) را انجام دهند [منبع: ].

 

این یک لیست معمولی از اسناد مورد نیاز هنگام درخواست وام است:

 

 لباس پول

 قرارداد فروش امضا شده توسط خریداران و فروشندگان

 شماره بیمه اجتماعی کلیه متقاضیان

 آدرس کامل دو سال گذشته (از جمله نام و آدرس کامل صاحبخانه 24 ماه گذشته)

 نام ها ، آدرس ها و کلیه درآمد همه کارفرمایان در 24 ماه گذشته

 فرم -2 در دو سال اول درخواست وام

 ریشه های ذخیره حقوق اخیر درآمد سالانه را نشان می دهد

 نام ، آدرس ، حساب ، حساب ، پرداخت ماهانه و مانده فعلی کلیه وام ها و حساب های شارژ

 نام ها ، آدرس ها ، حساب ها و مانده حساب های سپرده گذاری ، مانند حساب های چک ، حساب پس انداز ، سهام و اوراق قرضه

 سه توصیف آخر حساب های سپرده ، سهام و اوراق قرضه

 اگر تصمیم دارید که پشتیبانی از کودکان و یا درآمد کرایه را درج کنید ، لطفاً یک نسخه ضبط شده توسط دادگاه را بیاورید ، این سوابق سوابق چک را برای نمایش پرداخت لغو کرده اند.

 

در اینجا می توانید یک لیست دقیق تر پیدا کنید. وکیل وام و بسته شدن شما همچنین به شما می گوید که در انتهای وام ، چه اسناد و اسنادی را برای نشان دادن نشان می دهید. ما پایان صفحه بعد را مطالعه خواهیم کرد.

قبل از کسب و تأیید صلاحیت ها

 

تفاوت در چیست؟ تجهیز از قبل به این معنی است که شما به وام دهنده به سطح درآمد خود و بدهی و اطلاعات اعتباری خود گفته اید و وام دهنده تخمین می زند که شما می توانید این بار را تحمل کنید.

 

با این حال ، تصویب قبل از آن ، شما را به وام واقعی نزدیکتر می کند ، به این معنی که وام گزارش اعتبار را برای بررسی نسبت درآمد بدهی شما و کار بیشتر در تجزیه و تحلیل عمیق از وضعیت بالقوه شما تکمیل کرده است.

 

در بیشتر موارد ، شما باید آن را از قبل تصویب کنید ، بنابراین وقتی وام گزارش اعتباری خود را بررسی می کند ، احساس تعجب نخواهید کرد -مخصوصاً اگر ابتدا گزارش را بررسی نکرده اید.

هزینه جمع آوری چقدر است؟

 

هزینه کل وام مسکن فقط وام وام مسکن ماهانه نیست. پس از امضای قرارداد فروش ، روند شروع می شود. به عنوان بخشی از پایان ، عمل و مالکیت به خریدار ، بیمه املاک مبادله و اسناد تأمین مالی منتقل می شود و نسخه را به ضبط کننده شهرستان تحویل می دهد. از آنجا که پایان یک برنامه حقوقی است ، معمولاً در وکلا یا حداقل دارندگان حضانت حزب سوم درگیر است. همه این فرایندها و متخصصان پول خرج کردند ، در کل پول شگفت انگیز ، به نام هزینه های بسته.

 

تعداد هزینه های بسته شدن که باید بپردازید از منطقه متفاوت است. اگر زندگی می کنیداصطلاحات و سایر عوامل مقایسه سیب با سیب هنگام مقایسه وام ها دشوار است. بعضی اوقات به نظر می رسد که سیب را با گریپ فروت مقایسه می کنیم.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وام رهنی نرخ سود ثابت 30 ساله (7 ٪) و وام وام مسکن نرخ ثابت 15 ساله را در مقایسه با وام وام مسکن نرخ ثابت با 6 ٪ با نرخ 6 ٪ مقایسه کنید؟ اول از همه ، شما باید هزینه ها و سایر هزینه های مربوط به هر وام را به خاطر بسپارید. چگونه این دو را به طور دقیق مقایسه می کنید؟ خوشبختانه راهی برای انجام این کار وجود دارد. “وام” در قانون وام فدرال “وام دهندگان را ملزم به افشای درصد مؤثر بیلی و مبلغ کل دلار آمریکا می کند.

 

شما بسیاری از درصد سالانه مربوطه () را می شنوید که می تواند هزینه واقعی وام را تحقق بخشد.  متوسط هزینه های مالی سالانه (از جمله هزینه ها و سایر هزینه های وام) به جز وام گرفتن است. این نشان دهنده درصد سالانه است ، بنابراین این نام است.  کمی بالاتر از نرخ بهره ای است که توسط وام شارژ می شود ، زیرا شامل سایر هزینه ها (یا بیشتر) هزینه های وام مانند هزینه منبع ، امتیاز و حق بیمه  می شود.

 

این نمونه ای از نحوه عملکرد  است. شما یک تبلیغ را مشاهده خواهید کرد که می تواند وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله را ارائه دهد که 7 ٪ از آنها. تبلیغات دیگری را مشاهده خواهید کرد که می تواند وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله را ارائه دهد و هیچ نکته ای در دست نیست. انتخاب آسان ، درست است؟ در واقع نه. خوشبختانه ،  تمام چاپ های نفیس را در نظر می گیرد.

 

فرض کنید شما باید 100000 دلار وام بگیرید. برای هر وام ، این بدان معنی است که پرداخت ماهانه شما 665.30 دلار است. اگر این نکته 1 ٪ از 100000 دلار (1000 دلار) باشد ، هزینه درخواست 25 دلار و هزینه پردازش 250 دلار و کل هزینه دریافتنی 750 دلار آمریکا است. مبلغ واقعی وام. (100،000 دلار-2،025 دلار = 97،975 دلار). این بدان معنی است که 97،975 دلار مبلغ جدید وام است که برای روشن کردن هزینه وام استفاده می شود. برای یافتن  ، نرخ بهره شما معادل 97.975 دلار در پرداخت ماهانه 665.30 دلار است. در این حالت ، در واقع 7.2 ٪ است.

 

بنابراین ، طرف وام دوم معامله بهتری است ، درست است؟ نه خیلی سریع. برای درک رابطه بین  و ابتکار ، به خواندن ادامه دهید.

  • هزینه مبداء

 

  • منشأ این است که وام دهندگان در وام وام مسکن پول می گیرند. محاسبه هزینه آغاز شده درصد کل وام است که معمولاً بین 0.5 ٪ و 1 ٪ وام رهنی [منبع: ]. با فرض اینکه وام دهنده دوم 3 ٪ از ابتکار عمل ، و همچنین هزینه درخواست و سایر هزینه های کل 3،820 دلار را پرداخت می کند ، به مثال ما بازگشت. این میزان وام های جدید را به 96،180 دلار کاهش داد و  آن 7.39 ٪ بود. بنابراین ، شما آن را دارید: اگرچه حزب دوم وام ارتقا نیافته است ، به دلیل هزینه عظیم اسپانسر آن ، در نهایت در  بالاتر به قیمت بالاتر رسید.

 

خبر رفتن به خانه ساده است: فقط به نرخ بهره نگاه نکنید. لازم است آن را با سایر وام دهندگان مقایسه کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که می دانید هزینه ها شامل محاسبه  است. به طور کلی ، این شامل هزینه مبدا ، امتیاز ، هزینه خرید ، بهره وام پیش پرداخت ، حق بیمه وام مسکن ، هزینه درخواست و هزینه های کاربری است. با این حال ، لطفاً توجه داشته باشید که همه وام دهندگان هزینه های خاصی را پرداخت می کنند و نمی توانند مذاکره شوند ، مانند بیمه املاک و ارزیابی.

 

خوشبختانه ، شما مجبور نیستید  را خودتان محاسبه کنید. این وام یک افشای وام فدرال را برای شما فراهم می کند.

 

وقتی  را بررسی می کنید ، موارد زیر چیز دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد:

 

 هرچه بیشتر وام بگیرید ، تأثیر تمام این هزینه ها کوچکتر خواهد بود ، زیرا  بر اساس کل وام محاسبه می شود.

 قبل از فروش یا تأمین اعتبار مجدد ، مدت زمان شما در خانه مستقیماً بر نرخ بهره مؤثر که در نهایت دریافت می کنید تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر به جای حرکت یا تأمین اعتبار پس از 30 سالگی ، پس از سه سال حرکت یا سرمایه گذاری کنید ، پس از پرداخت دو امتیاز در مورد بسته شدن وام ، نرخ بهره مؤثر وام شما بسیار بالاتر از کل وام شما است. دوره زمانی.

 

صلاحیت دریافت وام

آیا به دنبال خانه جدیدی در بازار هستید؟ این همچنین ممکن است باعث شود شما در وام های وام مسکن و همچنین ده ها بند ، چندین ساعت کار اسناد و دهه های پرداخت سرمایه گذاری کنید. بیاموزید که چگونه از پول خود استفاده کامل کنید.

 

به منظور به دست آوردن وام مسکن ، بیشتر وام دهندگان به نسبت درآمد بدهی شما به 28/36 نیاز دارند (اما این می تواند با توجه به نوع شما از نوع وام دریافت شده متفاوت باشد). این بدان معناست که درآمد ماهانه شما بیش از 28 ٪ (از همه منابع و پیش از آن) برای مسکن قابل استفاده است و درآمد ماهانه شما نمی تواند از 36 ٪ بدهی ماهانه شما (از جمله شما پرداخت وام مسکن) تجاوز کند. بدهی هایی که آنها بررسی کرده اند شامل هر وام طولانی مدت ، مانند وام خودرو ، وام دانشجویی ، کارتهای اعتباری یا هر بدهی دیگری است که باید مدتی پرداخت شود.

 

این یک سلف استجذابیت وام وام مسکن نرخ بهره قابل تنظیم ، در مورد مرحله بعدی بحث خواهیم کرد.

وام وام قابل تنظیم

 

با توجه به تغییر شرایط بازار ، نرخ بهره نرخ بهره () (معمولاً یک بار در سال) تغییر در وام مسکن نرخ بهره () قابل تنظیم است. نرخ بهره مداوم بر مقیاس وام وام مسکن ماهانه شما تأثیر می گذارد. سلاح ها برای وام گیرندگان جذاب هستند زیرا بیشتر نرخ اولیه افراد به طور قابل توجهی پایین تر از وام های وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله معمولی است. حتی در سال 2010 ، نرخ بهره بازو تقریباً به دلیل نرخ سود وام مسکن ثابت 30 ساله در پایین تاریخی ، یک درصد درصد کامل را کاهش داد. برای آن دسته از وام گیرندگان که معتقدند طی چند سال خانه های خود را می فروشند ، سلاح ها نیز بسیار معنی دار هستند.

 

اگر در حال بررسی بازو هستید ، نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که قصد همیشه واقعیت نیست. بسیاری از وام گیرندگان که قصد دارند به سرعت در طول رونق املاک و مستغلات خانه های خود را بفروشند ، وام های وام مسکن “تنظیم مجدد” را که نمی توانند از پس آن برآیند ، “تنظیم مجدد” می کنند. بسیاری از آنها هرگز شرایط پروتکل بازوی آن را کاملاً درک نکرده اند. این شماره کلیدی برای یافتن است:

 

 تعدیل نرخ بهره -تعدیل بازوی متعارف هر سال چه مدت است ، اما شش ماه سلاح ، یک سال سلاح ، دو سال سلاح و غیره وجود دارد. یک بخش “ترکیبی” محبوب یک بخش 5/1 ساله است. نرخ ثابت 3/3 سال در سه سال اول است و سپس هر سه سال یکبار تنظیم می شود.

 همچنین یک حد بالایی وجود خواهد داشت یا ارتفاع نرخ بهره شما را در عمر وام محدود می کند و چقدر ممکن است هر تعدیل تغییر کند. حد بالایی موقت یا چرخه ای تعیین می کند که با هر تنظیم و حد طول عمر ، نرخ بهره ممکن است افزایش یابد و ارتفاع نرخ بهره در طول وام. بازوی خود را بدون هیچ کلاه ثبت نکنید!

 نرخ بهره سلاح ها می تواند مربوط به کوپن خزانه داری ایالات متحده ، گواهی سپرده () ، نرخ نقل قول بین بانکی لندن () یا سایر شاخص ها باشد. هنگامی که وام دهندگان نرخ سلاح خود را پیشنهاد می کنند ، شاخص را بررسی می کنند و سود 2 تا چهار درصد را افزایش می دهند. مربوط به این نرخ بهره شاخص ، به این معنی که با افزایش این نرخ ها ، بهره شما افزایش می یابد. گرفتن؟ اگر نرخ بهره کاهش یابد ، ممکن است نرخ بهره اسلحه شما [منبع: فدرال رزرو] نباشد. به عبارت دیگر ، لطفاً مواد چاپی نفیس را بخوانید.

 

حال ، بیایید برخی از گزینه های وام مسکن کمتر متداول ، مانند وام های تحت حمایت دولت ، وام های بالون و وام های وام معکوس را ببینیم.

انواع دیگر وام

 

بگذارید با انواع وام مسکن خطرناک به نام وام وام مسکن بالون شروع کنیم. وام های وام مسکن بالون ، وام های رهنی کوتاه مدت (پنج تا هفت سال) ، درست مانند 30 سال وام رهنی است. مزیت این است که شما طی پنج سال پرداخت ماهانه نسبتاً کم دارید ، اما این یک اسکیت است. در پایان این پنج سال ، مانده مانده اصلی بانک شما ، که بسیار نزدیک به مبلغ وام اصلی خواهد بود. این پرداخت “بالون” ممکن است قاتل باشد. اگر نمی توانید ظرف پنج سال تلنگر یا خانه درست کنید ، نمی توانید شانس پیدا کنید.

 

تا زمانی که در خانه زندگی می کنید ، وام وام مسکن معکوس در واقع به شما پرداخت می کند. این وام ها برای صاحبان خانه طراحی شده است که بیش از 62 یا بیشتر به جریان نقدی نیاز دارند ، خواه یک چک ماهانه یا حد اعتبار باشد. در اصل ، این صاحبان خانه سهام را در خانه وام می گیرند ، اما تا زمانی که خانه را نمی فروشند یا حرکت نمی کنند ، مجبور نیستند وام را بپردازند. طرف نامطلوب این است که هزینه بسته شدن ممکن است بسیار زیاد باشد.

 

سه موسسه دولت فدرال و حزب وام ، نرخ تخفیف و بندهای وام را برای وام گیرندگان واجد شرایط ارائه می دهند: اداره مسکن فدرال () ، بخشی از سرویس () ، شعبه ای از وزارت کشاورزی ایالات متحده.

 

این موسسات مستقیماً از وام گیرندگان پول وام نمی گیرند. درعوض ، آنها وام ارائه شده توسط وام گیرنده مصوب را تضمین می کنند. این شامل بیمه اتکایی وام های رهنی است. وام گیرندگان با سابقه اعتبار ضعیف ممکن است دریابند که دریافت وام از وام مصوب  آسان تر است ، زیرا وام دهنده می داند که اگر وام گیرنده نتواند وام را بازپرداخت کند ، دولت این لایحه را جمع می کند. وام های  فقط به 3 ٪ پیش پرداخت نیاز دارند ، که همه می توانند از اعضای خانواده ، کارفرمایان یا سازمان های خیریه [منبع: ] تهیه شوند. وام تجاری مجاز نیست.

 

جانبازانی مانند وام های  توسط آژانس تضمین می شوند ، نه اینکه مستقیماً به وام گیرندگان وام دهند. وام پشتیبانی شده توسط  بندهای سخاوتمندانه و الزامات آرامش را برای جانبازان واجد شرایط فراهم می کند. تا زمانی که قیمت خانه از حد وام شهرستان تجاوز نکند ، دامپزشک پول را بازپرداخت نمی کند.

 

اگر در مناطق روستایی یا شهرها زندگی می کنید ، می توانید از طریق خدمات مسکن روستایی وام کمتری دریافت کنید.  وام های تضمینی را از طریق طرف وام تأیید شده و وام مستقیم ارائه می دهدبرای به دست آوردن صلاحیت وام ، باید به استانداردهای کیفیت برسد. این یک حرکت عاقلانه بود ؛ آنها نمی خواستند وام از ساختمان پیشی بگیرد! این روند دیگری را آغاز می کند که در نهایت وام های تجاری دنبال خواهد شد.

 

قبل از  ، وام های وام مسکن سنتی فقط پرداخت بهره بود و پرداخت بالون آن به پایان رسید و کل وام کل. این یکی از دلایل متداول از دست دادن حق رستگاری است.  استهلاک وام را ایجاد می کند ، به این معنی که مردم باید مبلغ افزایشی وام اصلی هر پرداخت را بپردازند ، از این طریق به تدریج وام را در کل دوره وام کاهش می دهد تا زمانی که کاملاً پرداخت شود.

 

در صفحه بعد ، ما مؤلفه پرداخت وام ماهانه مدرن را تجزیه خواهیم کرد و مفاهیم مهم استهلاک را توضیح می دهیم.

رهن

 

پیش پرداخت وام وام مسکن یک پرداخت یک بار است که از قبل پرداخت کرده اید که می تواند پولی را که باید وام بگیرید کاهش دهید. شما می توانید تا حد امکان پول را پایین بیاورید. مبلغ سنتی 20 ٪ از قیمت خرید است ، اما فقط 3 ٪ تا 5 ٪ وام های رهنی یافت می شود. با این حال ، هرچه پول بیشتری سرمایه گذاری کنید ، وجوه شما کمتر می شود -بودجه کمتری در ماهانه پرداخت می شود.

 

پرداخت وام مسکن ماهانه از هزینه های زیر تشکیل شده است.

 

 اصلی -کل مبلغی که از وام وام گرفته اید (پس از پرداخت پیش پرداخت)

 علاقه -جهت شما پول وام را جمع می کنید. این درصد کل مبلغی است که وام گرفته اید.

 مالیات -پول برای پرداخت مالیات بر دارایی شما معمولاً در حساب حضانت قرار می گیرد.

 بیمه -بیشترین وام های وام برای جلوگیری از خسارات ناشی از آتش سوزی ، طوفان ، سرقت ، سیل و سایر بلایای احتمالی ، باید بیمه خطرناک خریداری کنند. اگر 20 ٪ از سهام خود را در خانه دارید ، ممکن است مجبور شوید بیمه وام مسکن خصوصی را بخرید و بعداً بیشتر بحث خواهیم کرد.

 

با وام وام مسکن نرخ بهره ثابت ، پرداخت ماهانه شما در همان زندگی وام نگه داشته می شود. تغییرات در هر ماه و سال سالانه بخشی از پرداخت وام مسکن است که باعث بازپرداخت اصلی و خالص وام وام می شود. بازپرداخت تدریجی وام های بدوی و علاقه تجمعی استهلاک نامیده می شود.

 

اگر به برنامه استهلاک شده وام وام مسکن معمولی 30 ساله نگاه کنید ، وام گیرنده در مرحله اولیه وام علاقه بیشتری به مدیر اصلی می دهد. به عنوان مثال ، وام 100000 دلاری (6 ٪ نرخ بهره) در ماه 599 دلار پرداخت می کند. در سال اول وام رهنی ، حدود 500 دلار در ماه برای بازپرداخت بهره استفاده می شود. تا سال هجدهم ، مدیر اصلی بیش از علاقه می پردازد.

 

مزیت استهلاک این است که می توانید به جای پرداخت نهایی مبلغ زیادی از پرداخت بالون ، به آرامی سود وام را بازپرداخت کنید. ضرر برای گسترش 30 سال پرداخت این است که شما در نهایت 215.838 دلار برای وام اصلی 100000 دلار پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این ، برای ایجاد حقوق خود در خانه به زمان طولانی تر نیاز دارید ، زیرا مدت طولانی مدیران کمتری را بازپرداخت کرده اید. معادله ارزش خانه شما منهای مانده اصلی مانده است.

 

اما این بدان معنا نیست که وام رهنی با نرخ بهره ثابت به مدت 30 سال چیز بدی است. خیلی دور. ما با دقت وام وام مسکن نرخ سود ثابت را در صفحه بعد بررسی خواهیم کرد.

وام نرخ بهره ثابت

 

چندی پیش ، وام دهندگان فقط وام وام مسکن ارائه دادند: 30 سال وام وام مسکن نرخ سود ثابت. نرخ بهره ارائه شده توسط وام های وام مسکن نرخ بهره ثابت هرگز کل وام را در طول زندگی تغییر نمی دهد. نرخ بهره شما هرگز تغییر نخواهد کرد ، اما پرداخت وام ماهانه شما بسته به طول وام رهنی شما در 15 ، 20 یا 30 سال بدون تغییر باقی می ماند. تنها شماره ای که ممکن است تغییر کند مالیات بر دارایی و هرگونه پرداخت بیمه موجود در صورتحساب ماهانه شما است.

 

نرخ بهره مربوط به وام های وام مسکن نرخ بهره ثابت افزایش یافته و با اقتصاد بزرگی کاهش یافته است. هنگامی که رشد اقتصادی ، نرخ بهره بالاتر از دوره رکود اقتصادی است. در این روندهای کلی ، وام دهندگان براساس سوابق اعتباری و وام وام گیرنده ، نرخ بهره خاصی را برای وام گیرندگان ارائه می دهند. موارد زیر مزایای 30 ، 20 و 15 است:

 

 نرخ بهره ثابت 30 سال است -زیرا این طولانی ترین وام است ، در نهایت بیشترین سود را پرداخت خواهید کرد. اگرچه به نظر نمی رسد این یک چیز خوب باشد ، اما همچنین به شما امکان می دهد حداکثر پرداخت بهره را از مالیات کسر کنید. این وام طولانی مدت همچنین حداقل پرداخت ماهانه را قفل می کند.

 20 سال نرخ بهره ثابت -یافتن این موارد دشوار است ، اما دوره کوتاه باعث می شود تا در اسرع وقت سهام بیشتری را ایجاد کنید. علاوه بر این ، از آنجا که پرداخت ماهانه بزرگتر را پرداخت خواهید کرد ، نرخ بهره معمولاً کمتر از 30 سال وام رهنی ثابت است.

 15 ساله نرخ سود ثابت -درآمد دوره وام همان دوره 20 ساله است (بازده سریعتر ، سهام بالاتر و پایین تر مناز زمان فروپاشی مسکن ، به تعداد زیادی از از دست دادن بازپرداخت وام مسکن نگاه می کنیم ، مشخص است که بسیاری از وام گیرندگان اصطلاحاتی را که وام وام مسکن امضا کرده اند ، کاملاً درک نکرده اند. طبق یک مطالعه ، 35 ٪ از وام گیرندگان بازو نمی دانند که نرخ بهره آنها چقدر ممکن است افزایش یابد [منبع: پنس]. به همین دلیل تله وام وام مسکن ، به ویژه دام وام “غیر سنتی” بسیار مهم است.

 

در این مقاله ، ما هر نوع وام وام مسکن را در هر نوع مشاهده خواهیم کرد تا همه شرایط گیج کننده مانند میزبانی و استهلاک را توضیح دهیم و هزینه های پنهان ، مالیات و هزینه هایی را که ممکن است هر ماه اضافه شود ، تجزیه کنیم. ما با ابتدایی ترین سؤال شروع خواهیم کرد: وام مسکن چیست؟

محتوا

 

 وام مسکن چیست؟

 سابقه وام

 رهن

 وام نرخ بهره ثابت

 وام وام قابل تنظیم

 انواع دیگر وام

  را یاد بگیرید

 هزینه مبداء

 صلاحیت دریافت وام

 درخواست وام مسکن

 هزینه جمع آوری چقدر است؟

 لیست هزینه ، قسمت اول را پایان دهید

 لیست هزینه ، بخشی از قسمت دوم را ببندید

 لیست هزینه ، قسمت 3 را خاموش کنید

 بیمه وام مسکن خصوصی

   و 

 چه چیزی برای متوقف کردن رستگاری است؟

 روش صرفه جویی در پول

 

وام مسکن چیست؟

 

از نظر حقوقی ، وام “تضمین تعهد املاک به عنوان سپرده امنیتی بدهی” است [منبع: .]. با انگلیسی معمولی ، وام مسکن وام است. برای بسیاری از افراد ، این بزرگترین وام است که آنها وام می گیرند. با وام های معمولی و بدون وام مسکن. وام دهندگان سوابق اعتباری ، درآمد و پس انداز شما را بررسی می کنند و تعیین می کنند که آیا خطرات خوبی دارید. وام وام مسکن با وام وام خود خانه است. اگر وام را بازپرداخت نکنید (و تمام هزینه ها و علاقه های موجود در آن) ، وام می تواند خانه شما را از بین ببرد.

 

بانک ها وام دهنده سنتی هستند. شما می توانید برای وام های وام مسکن در بانکهایی که برای حساب های چک و پس انداز استفاده می شوند ، درخواست کنید ، یا می توانید برای به دست آوردن حداکثر نرخ و شرایط ، در اطراف بانک های دیگر خرید کنید. اگر وقت خود را برای خرید در اطراف خود ندارید ، می توانید با نماینده وام مسکن کار کنید. با این حال ، بانک ها تنها منبع وام رهنی نیستند: تعاونی های اعتباری ، و برخی از صندوق های بازنشستگی و سازمان های مختلف دولتی نیز وام رهنی را ارائه می دهند.

 

مانند سایر وام ها ، وام های وام مسکن دارای نرخ بهره ثابت یا قابل تنظیم و همچنین طول یا “دوره” وام ، پنج تا 30 سال است. بر خلاف بیشتر وام های دیگر ، وام های وام مسکن مبلغ زیادی هزینه و هزینه مربوط را دارند. برخی از این هزینه ها فقط یک بار اتفاق می افتد ، مانند هزینه معاملات و سایر هزینه های هر ماه پرداخت می شود.

سابقه وام

 

ممکن است فکر کنید که وام مسکن برای صدها سال وجود داشته است -از این گذشته ، چه کسی می تواند هزینه پرداخت مستقیم خانه را تحمل کند؟ با این حال ، وام مسکن تا دهه 1930 شروع به کار نکرد. با دانستن اینکه بانک این ایده جدید را مطرح نکرده است ، ممکن است شما را شگفت زده کنید. شرکت بیمه این کار را کرده است. این شرکت های بیمه جسورانه از طریق هزینه ها و هزینه های بهره پول نمی گیرند ، اما آنها امیدوارند که اگر وام گیرنده نتواند از پرداخت خودداری کند ، وی امیدوار است که مالکیت املاک را بدست آورد.

 

تا سال 1934 نگذشته بود که وام های وام مسکن مدرن ظاهر شد. اداره مسکن فدرال () نقش اساسی داشت. به منظور کمک به کشور برای خلاص شدن از شر افسردگی بزرگ ،  نوع جدیدی از وام رهنی را برای افرادی که طبق برنامه موجود نمی توانند وام بگیرند ، راه اندازی کرد. در آن زمان ، فقط یک و هفتم خانواده ها خانه داشتند. بند وام های وام مسکن محدود به 50 ٪ از ارزش بازار ملک است و جدول زمانی بازپرداخت در سه تا پنج سال توزیع می شود و پرداخت بالون به پایان می رسد. در آن زمان ، 80 ٪ از وام ها به این معنی بود که پرداخت پیش پرداخت شما 80 ٪ -از مبلغ بودجه شما بود! با چنین بند وام ، تعجب آور نیست ، بیشتر آمریکایی ها اجاره دهنده هستند.

 

 طرحی را آغاز کرد که نیاز به پرداخت پیش پرداخت را کاهش می دهد. آنها 80 ٪ ارزش وام () ، 90 ٪  و برنامه های بالاتر را تنظیم می کنند. این امر بانک ها و وام دهندگان تجاری را وادار می کند تا همین کار را انجام دهند ، تا فرصت های بیشتری برای آمریکایی های معمولی داشته باشد.

 

 همچنین روند صلاحیت وام را بر اساس توانایی واقعی آنها در بازپرداخت وام آغاز کرد ، نه اینکه به سادگی “دانستن کسی” را انجام دهد.  بند وام را گسترش داد.  یک وام سنتی پنج تا هفت ساله نیست ، بلکه یک وام 15 ساله است و سرانجام آن را به وام 30 ساله ای که امروز داریم گسترش می دهد.

 

منطقه دیگری که  در آن شرکت می کند ، کیفیت ساخت خانه است. تنظیمات  فقط تأمین مالی برای هر خانه ای نیست___

علوم پایه

فن آوری

خانواده و باغ

ماشین

فرهنگ

 

تبلیغات

چیست

خانواده و باغ

مشاور املاک

یک خانه بخر

نحوه بهره برداری از وام رهنی

نویسنده: لی آن اوبرینگر و دیو روز

 

آیا به دنبال خانه جدیدی در بازار هستید؟ این همچنین ممکن است شما را وارد وام وام مسکن بازار کند. تصاویر بیشتر املاک و مستغلات را مشاهده کنید.

چیست

 

خرید خانه جلوه ای از رویای آمریکایی است. با این حال ، اوضاع همیشه اینگونه نیست: در واقع ، قبل از دهه 1930 ، فقط یک خانواده آمریکایی خانه خود را داشتند. به این دلیل است که تعداد کمی از افراد پول کافی برای خرید خانه در یک زمان دارند. تا دهه 1930 ، هیچ وام بانکی برای خرید خانه طراحی نشده است.

 

به طور خلاصه ، وام وام برای خانه شما به عنوان وام مسکن است. وام ها یا وام های وام به شما (معمولاً 80 ٪ از قیمت خانه ها) و شما باید در مدت زمانی بازپرداخت کنید -باید پول را بازپرداخت کنید. اگر وام را بازپرداخت نکنید ، طرف وام می تواند خانه شما را با روال قانونی به نام از دست دادن حق رستگاری به خانه بیاورد.

 

برای چندین دهه ، تنها وام وام مسکن موجود ، وام با بهره ثابت است که به مدت 30 سال بازپرداخت می شود. این یک ثبات پرداخت منظم ماهانه (نسبتاً کم) را فراهم می کند. در دهه 1980 ، وام های وام مسکن نرخ بهره (سلاح) تنظیم شد و وام هایی با نرخ بهره اولیه پایین هر سال تعدیل یا وام های وام “تنظیم مجدد” می شد. در دوره اخیر رونق مسکن ، هنگامی که وام دهندگان سعی کردند حتی وام گیرندگان را به صورت وام مسکن فشار دهند ، آنها شروع به تهیه بازوی “خلاق” کردند و هیچ محدودیتی در افزایش نرخ بهره وجود ندارد.

 

وقتی از نزدیک با وام های فقیر اقتصادی ارتباط دارید ، دچار مشکل می شوید. از سال 2007 ، 250،000 آمریکایی وارد روش بازخرید شده اند [منبع: لوی]. اکنون ، این حقوق بازپرداخت وام از دست رفته در حال تبدیل شدن به یک مجموعه جامع است و پیش بینی می شود در سال 2010 به 1 میلیون خانه برسد [منبع داده: ].

عنوان

باربری در اصفهان

نویسنده

بالیی

دپارتمان

عالی و عالی

کلمه کلیدی اصلی

باربری در اصفهان

شرکت ما

عالی و عالی

 

 

هزینه بهترین شرکت باربری در اصفهان پس کرایه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت باربری در اصفهان انواع شرکتهای اتوبار؟؟؟

مزایای اتوبار در حمل یخچال در اصفهان مقایسه با دیگر روشهای باربری؟؟؟

انجام اسباب‌کشی و جابه‌جایی توسط دوست وحمل اثاثیه در اصفهان آشنا؟؟؟

بسته‌بندی وسایل دیگر زمانی حمل اثاثیه منزل حرفه ای نیاز دارید، باز کنید؟؟؟

یک قیچی سطل زباله کارگر باربری در اصفهان حتما تهیه کنید؟؟؟؟

 

 

 

نحوه کار برای وام های وام مسکن ثانویه

روحانی جسی جکسون و رئیس جمهور و مدیرعامل اتحاد ملی شهری مارک موریال

اقتصاد

نحوه کار برای وام های شکار

نحوه بهره برداری از وام خالص در مسکن

مشاور املاک

نحوه بهره برداری از وام خالص در مسکن

خانه ها را بفروشید.

امور مالی شخصی

چگونه می توان در وام های بهره کار کرد

دست خانه و چمن را نگه دارید

مشاور املاک

اصل کار

سربازان و بانکداران اسپانیایی

امور مالی شخصی

5 س  ال که باید قبل از سرمایه گذاری مجدد پرسیده شود

نماینده املاک و مستغلات

شاید خوشت بیاد

5 سوال در مورد نماینده املاک و مستغلات شما

بیشتر کاوش کنید

خانه پول نقد

امور مالی باربری در اصفهانشخصی

مزایا و مضرات وام مسکن پول نقد

در نمایشگاه کار

اقتصاد

اوراق بهادار وام گرفته شده چگونه اقتصاد ایالات متحده را کاهش می دهد؟

برای مدت طولانی ، مسکن همیشه بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا اکنون این حرکت مناسب برای شما است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید خانه اول در نظر بگیرید

هزینه بهترین شرکت باربری در اصفهان پس کرایه چگونه محاسبه می‌شود؟

فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه کار برای وام وامباربری در اصفهان

کوتاه کردن

مشاور املاک

کار فروش چیست

خانه

مشاور املاک

راه خرید خانه

 

تبلیغات

بارگذاری…

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

تبلیغات

خبرنامه

آخرین اخبار علم ، فرهنگ و فناوری را برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت باربری در اصفهان انواع شرکتهای اتوبار؟؟؟

 

 

تمام راه کار را بیاموزید!

 

شرکت

 

 در باره

 حرفه

 با ما تماس بگیرید

 کمک

باربری در اصفهان نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 عبارت

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 تست

 کوپن

 ویدئو

 

کلیه حقوق محفوظ است 2 2024  ، ویژگی 1

ما از حریم شما حفاظت می کنیم

ما و 733 فروشگاه شریک خود و/یا اطلاعات دسترسی به دستگاه ، مانند تنها شناسه در کوکی برای رسیدگی به داده های شخصی. شما می توانید با کلیک بر روی موارد زیر (از جمله باربری در اصفهانحق استفاده از منافع قانونی یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری) انتخاب خود را بپذیرید یا مدیریت کنید. این گزینه ها سیگنال هایی را به شرکای ما ارسال می کنند که این امر بر داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

مزایای اتوبار در حمل یخچال در اصفهان مقایسه با دیگر روشهای باربری؟؟؟

ما و شرکای خود داده ه ا را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. برای شناسایی ویژگی های تجهیزات را به طور باربری در اصفهانفعال اسکن کنید. اطلاعات را در دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات و محتوا شخصی ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق مخاطبان و توسعه خدمات. هزینه “واقعی” وام ، ارزیابی ، هزینه های سهام ، هزینه های پردازش ، بیمه وام مسکن خصوصی ، هزینه گزارشگری اعتبار و هزینه بازرسی -معتبر است ، به خصوص وقتی که نمره اعتباری شما خوب است.

 انتخاب نوع صحیح وام مسکن -این ممکن است مشکل باشد. در واقع ، باربری در اصفهانیک وام وام مسکن نرخ 30 ساله ثابت منجر به بزرگترین پرداخت وام رهنی در بیمه عمر وام می شود. با این حال ، یک دلیل وجود دارد که 30 سال برای ده ها سال برای چندین دهه ثابت شده است: پایدار و ایمن است. قبل از ثبت نام وام قابل تنظیم یا برنامه های ثابت/قابل تنظیم مخلوط (مانند بازوی 5/1) ، شماره را با دقت اجرا کنید. وقتی هزینه طی یک سال یا پنج سال دوباره تنظیم می شود ، آیا واقعاً باربری در اصفهانمی توانید پرداخت ماهانه را بپردازید؟ با توجه به اینکه پول بیشتری از الان ندارید. اگر بحران وام مسکن هر چیزی را به ما می آموزد ، این است که نرخ بهره پایین به معنای وام وام بهتر نیست.

 پرداخت پرداخت اضافی -پرداخت شرط مستقیم به مدیر وام پرداخت می شود. این بدان معناست که مدیر واقعی وام با مبلغ اضافی که پرداخت کرده اید ، به جای اجازه دادن به بیشتر وام مسکن پرداخت می شود. در واقع ، شما فقط برای کاهش نزدیک به 10 باربری در اصفهانسال باید هر سال وام وام مسکن اضافی بپردازید. این ماشین حساب را امتحان کنید و ببینید چه مقدار پول می تواند پس انداز کند.

 پرداخت هر دو هفته یکبار پرداخت شرط عمر وام شما را کوتاه می کند ، بنابراین جدول زمانی پرداخت خود را به جای ماهانه به هر دو هفته یکبار منتقل کنید. نقش این جدول زمانی پرداخت پرداخت سالانه اضافی بدون “احساس” مانند پرداخت اضافی است. پرداخت وام مسکن شما می تواند از برنامه حقوق و دستمزد شما پیروی کند -اگر هر باربری در اصفهاندو هفته یک بار پرداخت کنید ، یعنی. پرداخت هر دو هفته یک بار وام وام ثابت به مدت 30 سال در حدود 23 و نیم سال پرداخت می شود.

 برای جلوگیری از پرداخت بیمه وام مسکن خصوصی ، از استفاده از  برای پرداخت حداقل 20 ٪ از پیش پرداخت خودداری کنید. اگر  را پرداخت کرده اید ، حتماً حقوق خود را تماشا کرده و 20 ٪ ضربه بزنید و  را رها کنید.

 اطمینان حاصل کنید که می توانید برای شما پس انداز کنید -در بعضی موارد ، نقاط باربری در اصفهانپرداخت می توانند پول شما را پس انداز کنند ، اما این همیشه اینگونه نیست.  دارای یک ماشین حساب انتگرال است که به شما نشان می دهد که چگونه امتیازها بر نرخ بهره و پرداخت ماهانه شما تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که قصد دارید هزینه هایی را که در خانه خود پرداخت کرده اید بازیابی کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام و مباحث مرتبط ، به لینک های صفحه بعد مراجعه کنید.

نحوه کار مشکلات متداول در وام

وام مسکن باربری در اصفهانچیست؟

وام مسکن وام برای خانه شماست. وام وام برای خرید خانه (منهای پرداخت پیش پرداخت خود) هزینه های زیادی هزینه دارد ، باید طی یک دوره زمانی بهره را با بهره بازپرداخت کنید.

چگونه وام های وام مسکن ماهانه را محاسبه می کنید؟

هرچه پیش پرداخت شما بزرگتر باشد ، پرداخت وام ماهانه شما کمتر است. ساده ترین راه برای محاسبه این عملیات استفاده از ابزارهای آنلاین مانند ماشین حساب وام مسکن  است. اگر با نماینده وام مسکن همکاری کرده اید باربری در اصفهان، آنها همچنین می توانند به شما اطلاع دهند که چگونه عوامل منحصر به فرد مختلف بر پرداخت ماهانه شما تأثیر می گذارد.

چگونه می توان سود را بر اساس وام رهنی محاسبه کرد؟

انجام اسباب‌کشی و جابه‌جایی توسط دوست وحمل اثاثیه در اصفهان آشنا؟؟؟

بهره درصدی از وام وام است که معمولاً ماهانه محاسبه می شود. طرف وام در پایان هر ماه مبلغ وا م آماده نشده دریافت می کند و آن را به نرخ بهره ای که توافق کرده اید می برد و سپس مبلغ 12 را برای باربری در اصفهانبه دست آوردن پرداخت ماهانه خود حذف می کند.

از کجا می دانید چه مقدار وام دریافت می کنید؟

ساده ترین راه برای تعیین این امر ، تماس با نماینده و تصویب وام از قبل است. آنها از نرخ بازیابی بدهی ، نمره اعتباری و شاخص های پرداخت پیش پرداخت شما برای تعیین اندازه وام وام مسکن واجد شرایط خود استفاده می کنند. با این حال ، می توانید از چندین تخمین آنلاین از جمله یکی از . استفاده کنید.

نرخ بهره خوب وام های رهنی چقدر است؟باربری در اصفهان

نرخ بهره با گذشت زمان تغییر می کند ، اما در حال حاضر در سطح تاریخی قرار دارد. براساس داده های . ، نرخ بهره شما به چندین متغیر از جمله نمره اعتباری شما بستگی دارد ، اما نرخ بهره وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله حدود 3 ٪ است و انتظار می رود تا سال 2021 ادامه یابد.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

 

 روش کار بانکی

 401 () نحوه کار

 نحوه کار در برنامه 529

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه کار برای نمرات اعتباری

 فدرال رزرو چگونه کار می کند

 نحوه کار مالیات بر درآمد

 نحوه کار ساخت خانه

 نحوه کار در اجاره خانه ها

 نحوه کار در تعاونی های مسکن

 نحوه بهره برداری از باشگاه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

 نحوه کار برای برنامه ریزان مالی معتبر

 

پیوندهای بیشتر

 

 فنگلیما

 فردی مک

 

بسته‌بندی وسایل دیگر زمانی حمل اثاثیه منزل حرفه ای نیاز دارید، باز کنید؟؟؟

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ابتدا یک خانه بخرید

بعد

10 خطای خرید خانه اول

بیشتر کاوش کنید

وام مسکن ثانویه

مشاور املاکفقط برای خرید وام های وام مسکن فقط برای فرد و فانی (مشهور). .] بعد از اینکه فردی و فانی وام های وام مسکن را از وام خریداری کردند ، آنها را در بازار اوراق قرضه فروختند. این وام برای تأمین نقدینگی برای تأمین وام های وام بیشتر فراهم می کند ، اوراق بهادار پشتیبانی وام مسکن () که توسط فردی و فانی فروخته شده است ، یک سرمایه گذاری قابل اعتماد در نظر گرفته شده است. با این حال ، هنگامی که ده ها هزار نفر شروع به وام گرفتند ، ارزش این اوراق بهادار کاهش یافت. به دلیل بسیاری از بانکهای سرمایه گذاری بین المللی که در  شرط بندی می کنند ، نرخ پیش فرض وام وام مسکن ایالات متحده برای ارسال امواج شوک در سراسر اقتصاد جهانی افزایش یافته است.

 

در سال 2008 ، فردی و فردی توسط آژانس فدراسیون فدراسیون به دست آمد. حتی پس از تصاحب دولت ، فانگلینی و فرد هنوز هم به طور عمومی فاش شدند ، تا اینکه قیمت سهام آن پایین تر از حداقل نیاز قیمت بود ، و در سال 2010 ، از بورس اوراق بهادار نیویورک حذف شد [منبع داده: رویترز].

 

حتی اگر مشکلی وجود داشته باشد ، مینی و فرد هنوز بزرگترین خریداران وام مسکن در بازار ثانویه و بخش مهمی از سیستم اعتباری ایالات متحده هستند.

 

در صفحه بعد ، ما در مورد کلمه “” در مورد بازخرید وام مسکن به درستی بحث خواهیم کرد -چگونه دولت به وام گیرندگان که دچار مشکل هستند کمک می کند تا از ایجاد بلایای اعتباری جلوگیری کنند.

چه چیزی برای متوقف کردن رستگاری است؟

 

کمبود وام رهنی ممکن است منجر به از دست دادن اموال شما شود. حق بازپرداخت وام مسکن از دست رفته یک روش قانونی برای وام دهندگان است که خانه شما را داشته باشند و خانه را برای بدست آوردن بودجه بفروشند.

 

ایالات متحده هرگز مانند بحران رستگاری وام در سال 2008 نبوده است. تنها در آن سال ، وام دهنده 2 میلیون روش رستگاری را ارائه داد و 1 میلیون وام دهنده وام مسکن خانه خود را از دست داد. کارشناسان پایگاه داده مسکن  گفتند که در سال 2010 ، حدود 4 میلیون خانواده می توانند یک اعلان از رستگاری دریافت کنند [منبع: گلینک]. با این حال ، فقط به این دلیل که اخطار رستگاری را دریافت می کنید ، این بدان معنی نیست که خانه خود را از دست خواهید داد.

 

یک قیچی سطل زباله کارگر باربری در اصفهان حتما تهیه کنید؟؟؟؟

دولت فدرال بسیاری از برنامه های اصلاح مجدد و وام را تدوین کرده است تا به مالک کمک کند تا از تجربه اعتباری از دست دادن حق بازخرید وام جلوگیری کند. در وب سایت . ، وام گیرنده می تواند بررسی کند که آیا آنها واجد شرایط هستند تا یکی از چهار برنامه اصلی را بدست آورند:

 

 تقویت خانه هایی با خانه های ارزان قیمت -این طرح باعث می شود خانه خانه به سرعت ارزش خود را با سرعت کم از دست بدهد تا وام وام مسکن خود را مجدداً ادغام کند. این طرح برای آخرین وام گیرنده هایی که تاکنون وام پرداخت کرده اند مناسب است.

 اصلاح شده توسط خانه-اگر پرداخت وام ماهانه شما بیش از 31 ٪ از کل درآمد ماهانه شما را پرداخت می کند و با مشکلات عظیمی (از دست دادن کار ، هزینه های پزشکی) هزینه های جدید و برنامه های پرداخت روبرو می شوید.

 دومین جایگاه جدایی به راست -بسیاری از آمریکایی ها نه تنها وام وام مسکن اول را که نمی توانند از پس آن برآیند ، بلکه وام دوم نیز دارند. براساس این طرح ، دولت انگیزه هایی را برای وام دهندگان فراهم کرده است تا به وام گیرندگان واجد شرایط اجازه دهند تا حفظ دوم نگهداری دوم را ببخشند یا نرخ بهره را به 1 ٪ کاهش دهند.

 جایگزین محدودیتی که خانه به آن داده می شود -اگر وام گیرنده صلاحیت ایجاد سرمایه گذاری مجدد یا اصلاح وام را ندارد ، هنوز راهی برای جلوگیری از لکه های اعتباری رستگاری وجود دارد. دولت با وام دهنده برای تشویق فروش کوتاه (فروش خانه از بین می رود ، اما حداقل وام دهنده وام به جای لغو حق بازگرداندن وام ها ، مزایای آن را به دست آورده است). وام وام مسکن. در این دو مورد ، دولت حداکثر 3000 دلار کالا برای پرداخت هزینه جابجایی به وام گیرندگان ارائه می دهد [منبع: .].

 

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که متوقف کردن بازخرید وام نیز بد است. براساس داده های انجمن وام مسکن ، هزینه وام هر خانه برای رسیدگی به مطالبات [منبع: ] از 50،000 دلار فراتر می رود. سپس این بانک باید خانه هایی را بفروشد که ممکن است بخش کوچکی از مبلغ اصلی وام باشد.

 

با توجه به آخرین توضیحات در مورد بازپرداخت: در محیط وام مسکن امروز ، هیچ دلیلی برای پرداخت مشاوره رهنی یا خدمات اصلاح وام وجود ندارد. در حقیقت ، دولت هشدار می دهد که بسیاری از آنها کلاهبرداری هستند. دفتر مسکن و توسعه شهری   (888-995-) را اداره می کند ، که یک شماره تلفن رایگان از هر صاحب خانه است که می خواهد از از دست دادن بازپرداخت وام جلوگیری کند.

 

اگر می خواهید از از دست دادن حق بازخرید با وام جلوگیری کنید ، برای گرفتن نشانگرها به صفحه بعد بروید.

روش صرفه جویی در پول

 

اینجا چندین چیز وجود داردبله ، موارد بیشتری وجود دارد:

 

 سود پیش پرداخت -اگرچه اولین پرداخت شما طی شش تا هشت هفته منقضی می شود ، روز بسته شدن فروش شروع به جمع آوری می کند. قبل از اولین پرداخت وام مسکن ، بهره مورد نیاز برای بخش کوچکی از ماه اول خود را محاسبه کنید. این یک استراتژی خوب است که قصد دارد در پایان ماه جاری به پایان برسد تا تعداد علاقه های پیش پرداختی را که مدیون آن هستید ، کاهش دهد.

 فداکاری بر اساس هزینه های رکورد است -این هزینه ها معمولاً حدود 50 دلار است و دبیر شهرستان با سوابق و وام به اطلاعات حسابداری شهرستان پرداخت می شود و اطلاعات صورتحساب مالیات بر دارایی را تغییر می دهد.

 عنوان جستجوی عنوان -جستجوی عنوان تضمین می کند که او یا شخصی که مالک این ملک است مالک قانونی است. یک شرکت عنوان با دقت سوابق عمومی مانند اعمال ، سوابق مرگ ، حکم دادگاه ، ترک قدرت ، اراده ها و سایر اسناد را که ممکن است بر مالکیت تأثیر بگذارد ، مطالعه کرد. این یک گام مهم برای بستن وام است زیرا می تواند اطمینان حاصل کند که هیچ ادعای خارجی در مورد این ملک وجود ندارد. هزینه های پرداخت شده توسط حقوق مالکیت معمولاً بین 300 تا 600 دلار است که این درصد از هزینه املاک است.

 بیمه عنوان -اگر شرکت عنوان در هنگام جستجوی عنوان برخی از موارد را از دست ندهد ، خوشحال خواهید شد که بیمه عنوان داشته باشید. بیمه املاک می تواند از وام های وام مسکن شما در املاکی که دیگر متعلق به آن نیست ، محافظت کند. وام دهندگان برای محافظت از سرمایه گذاری خود به بیمه املاک احتیاج دارند ، اما ممکن است بخواهید سیاست خود را نیز بدست آورید. فقط یک هزینه برای بیمه حقوق مالکیت وجود دارد ، که می تواند ملک شما را در کل مدت زمانی که شما یا وارثان خود را پوشش می دهد (معمولاً 0.2 ٪ تا 0.5 ٪ از مبلغ وام بیمه دارایی وام دهندگان ، 0.3 تا 0.6 ٪ بیمه املاک مالک را پوشش دهد. )) ذات این همچنین یکی از ارزان ترین انواع بیمه است. اگر صاحب قبلی ملک فقط در چند سال صاحب آن باشد ، می توانید بیمه املاک را با نرخ مالیات “دوباره” ، که معمولاً پایین تر از نرخ بهره معمولی است ، بدست آورید.

 مالیات بر تسویه حساب -مطابق با ایالت شما که در آن زندگی می کنید ، باید در مراسم پایانی از سه تا هشت تا هشت ماه (یا بیشتر) مالیات بپردازید ، یا برای پرداخت پس از سال ، پول را به حساب حضانت واریز کنید. این موارد شامل مالیات های مدرسه فوق ، مالیات شهرداری و سایر مالیات های مورد نیاز است. در بعضی موارد ، شما می توانید این مالیات ها را با توجه به زمان فروشنده اختصاص دهید. به عنوان مثال ، شما فقط می توانید طی چند ماه پس از مهلت ، مالیات بپردازید ، تا زمانی که باید مالیات بپردازید. فروشنده باید چند ماه تا مهلت آن بپردازد.

 

اکنون بالاخره فروش را به پایان می رسانید ، ممکن است در واقع هزینه های دیگری را نیز پرداخت کنید. محتوای صفحه بعد را پیدا کنید.

بیمه وام مسکن خصوصی

 

بیمه وام مسکن خصوصی () می تواند به شما در بازداشت وام های وام مسکن مورد نظر خود در روش پرداخت 20 ٪ یا کمتر پیش پرداخت کمک کند. این امر به ویژه برای خریداران جوانی که سالها پس انداز نکرده اند ، مفید است اما می خواهند از مالکیت خانه و سرمایه گذاری در مالکیت خانه لذت ببرند.  بیمه ای است که وام وام را پرداخت می کند. این محافظت از وام دهندگان است و وام دهندگان وام دهندگان نسبتاً اندک هستند. از طریق تجربه و تحقیق ، وام دریافت که بین وجوه سرمایه گذاری شده توسط وام گیرنده و نرخ پیش فرض وام ، ارتباط روشنی وجود دارد. هرچه سهام بیشتر در خانه باشد ، نقض قرارداد پایین تر می شود.

 

این نمونه ای از نحوه کار است: اگر یک زن و شوهر 10،000 دلار در بانک داشته باشند ، اگر آنها باید 20 ٪ پیش پرداخت را بپردازند ، می توانند یک خانه 50،000 دلاری خریداری کنند. اگر آنها مجبور به پرداخت 20 ٪ نباشند ، ممکن است همان 10،000 دلار 10 ٪ پیش پرداخت با قیمت 1،000،000 دلار یا 5 ٪ پیش پرداخت 200000 دلار باشد. با این حال ، اگر آنها خانه های گران تر را انتخاب کنند ، باید هزینه  را بپردازند. هزینه  براساس مبلغ وام است. برای 100000 دلار وام پرداخت پیش پرداخت ، متوسط هزینه  ممکن است در هر ماه 40 دلار باشد.

 

در سال 1998 ، قانون حمایت از صاحب خانه قوانین وام مسکن امضا شده در 29 ژوئیه 1999 یا بعد از آن را تدوین کرد ، که پس از رسیدن به 22 ٪ از سهام در خانه مطابق با ارزش ملک اصلی ، به طور خودکار به  پایان داد. بشر همچنین می توانید از  بخواهید که هنگام ورود به وام پس از آن تاریخ به 20 ٪ برسید. اگر وام شما قبل از آن تاریخ امضا شده است ، پس از رسیدن به 20 ٪ جادو ، می توانید از  فسخ بخواهید ، اما قانون نیازی به وام دهنده شما ندارد.

 

برخی از شرایط ممکن است وام شما را به استثنای این قانون تبدیل کند -به عنوان مثال ، اگر وام شما ریسک بالایی محسوب می شود ، یا اگر حقوق دیگری برای ملک دارید ، وام وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از ایالت ها قوانینی دارند که  ها را امضا کرده اند که وام مسکن قبل از 29 ژوئیه 1998 در 29 ژوئیه 1998 توسط وام مسکن امضا کرده است.

 

دریافت وام وام مسکن بسیار دشوارتر از گذشته است. چرا این است؟ ما دو وام دهنده را بررسی خواهیم کرد و باعث ایجاد صفحه بعدی بحران مسکن می شویم.

  و 

 

بر خلافشما 3 ٪ تا 6 ٪ از کل وام های کل وام را پرداخت خواهید کرد -اگر وام 100000 دلار دریافت کنید ، این به معنای 3000 تا 6000 دلار است.

 

البته می توانید در اطراف خود قدم بزنید و در مورد هزینه ها مذاکره کنید. “قانون روش بازسازی املاک و مستغلات” به وام دهندگان نیاز دارد تا در طی سه روز پس از دریافت درخواست ، تخمین صمیمانه از هزینه بسته شدن را در اختیار شما قرار دهند. این را می توان از لیست چند صفحه بعدی مشاهده کرد که ممکن است وام را ترغیب به کاهش یا دور انداختن هزینه های زیادی کنید. همچنین ممکن است برای پرداخت برخی از پایان ها با فروشنده مذاکره کنید.

 

هزینه های مربوط به بسته شدن خدمات وام به سه دسته تقسیم می شود: هزینه واقعی دریافت وام ، هزینه انتقال مالکیت ملک و مالیات پرداخت شده به دولت و دولت های محلی.

 

در سه صفحه بعدی ، هر شارژ را که ممکن است گنجانده شود ، تجزیه خواهیم کرد.

لیست هزینه ، قسمت اول را پایان دهید

 

در اینجا برخی از هزینه های اصلی ، از جمله هزینه های تسویه حساب:

 

 هزینه پردازش -این هزینه پرداخت هزینه اولیه پردازش وام طرف وام است. این شامل هزینه های دسترسی به برنامه و گزارش اعتباری است. این هزینه ها معمولاً حدود 400 تا 550 دلار آمریکا است. آنچه در هنگام مقایسه وام به آن توجه می کند: گاهی اوقات ، هزینه گزارش اعتبار به طور جداگانه از هزینه پردازش ذکر می شود.

 هزینه ارزیابی -همانطور که وام امیدوار است از ارزش پرداخت این ملک اطمینان حاصل کند ، باید ارزیابی کنید. ارزش خاصیت را با ویژگی های مشابه در همان جامعه ارزیابی کنید. این خدمات بسته به قیمت ملک توسط ارزیابی کنندگان مستقل ، معمولاً حدود 250 دلار یا بیشتر انجام می شود.

 هزینه اصلی -علاوه بر هزینه درخواست یا پردازش ، طرف وام نیز می تواند هزینه مبدا را پرداخت کند. این کار سایر کارهای را برای انجام وام در حال آماده سازی وام انجام می دهد. هزینه ممکن است هزینه ثابت یا درصد وام رهنی باشد. اگر هزینه درصدی از وام ها باشد ، معمولاً به عنوان “نقطه تخفیف” برای استتار در نظر گرفته می شود. این امر تأثیر مالیات و هزینه های شما را تغییر می دهد ، بنابراین حتماً از وام دهنده بخواهید که هزینه را بپرسد.

 تخفیف امتیاز -امتیاز تخفیف به معنای نرخ بهره ای است که می خواهید “کاهش” بخرید. یک نقطه تخفیف برابر با 1 ٪ از مبلغ وام است. این امتیازها در وام تصویب یا در پایان پرداخت می شود. خرید امتیاز می تواند بسیاری از پرداخت سود وام را صرفه جویی کند ، بنابراین هنگام خرید تحقیق کنید. برخی از وام دهندگان به شما امکان می دهند هزینه نقاط را به وام وام اضافه کنید ، یا می توانید از قبل پرداخت کنید. همچنین می توانید این نکات را از مالیات بر درآمد فدرال کسر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالیات ، اینجا را کلیک کنید.

 آماده سازی پرونده -این هزینه ممکن است در درخواست یا هزینه وکالت باشد. این باید برای تهیه و معمولاً تهیه اسناد نرخ بهره ثابت آماده شود ، اما می توان آن را به عنوان درصد مبلغ وام -معمولاً کمتر از 1 ٪ شارژ کرد.

 

  1. لیست هزینه ، بخشی از قسمت دوم را ببندید

 

  1. اگر فکر می کنید هزینه تسویه حساب را تکمیل کرده اید ، لطفاً دوباره آن را در نظر بگیرید:

 

  1. وکلا -شما و وام شما هزینه وکلا را جمع می کنند. این هزینه تضمین می کند که وکیل شما اسناد لازم را تدوین کرده و همه چیز را به درستی برای بسته شدن تنظیم می کند. وکیل نزدیک شما نماینده منافع شما خواهد بود و ممکن است وجود داشته باشد یا ممکن است به بسته شدن کمک کند. از آنجا که وکلا تمام هزینه ها را متهم می کردند ، این قرارداد به خریدار منتقل شد و صورتحساب مالیات بدون حقوق و مشاغل عمومی را پرداخت می کرد ، پرداخت می کرد ، پرداخت می کرد و سایر مطالبات قابل دریافت را پرداخت می کرد و تمام پول باقیمانده را به فروشنده اهدا می کرد. قیمت وکلا بسته به قیمت خرید و پیچیدگی ملک ممکن است از 500 دلار تا 1000 دلار یا بیشتر باشد.

 معاینه خانواده و آفات -وام شما ممکن است برای اطمینان از معقول بودن ساختار ، بدون موریانه و سایر حشرات مخرب ، نیاز به بررسی خانه داشته باشد. اگر این ملک به جای آب شیر آب از چاه ها استفاده کند ، ممکن است آب آزمایش شود. در بعضی از مناطق ، آزمایش آب فقط به معنای فقط میزان آب موجود برای خانه ها است نه با کیفیت. در این صورت ، ممکن است لازم باشد تست کیفیت آب خود را انجام دهید.

 صاحب خانه و بیمه آسیب -هنگامی که اکثر ایالت ها را نزدیک می کنید ، هنگام بسته شدن باید این بیمه نامه ها (و پیش پرداخت در سال اول) را تدوین کنید. اگر خانه نابود شود ، بیمه می تواند از سرمایه گذاری شما (و وام) محافظت کند.

 بیمه وام مسکن خصوصی () -اگر پیش پرداخت شما 20 ٪ از ارزش خانه نباشد ، ممکن است نیاز به خرید بیمه وام داشته باشید. اگر نمی توانید وام وام را پرداخت کنید ، این می تواند از طرف وام محافظت کند. حق بیمه معمولاً بخشی از پرداخت وام ماهانه شما استحدود 38 ٪ از کل درآمد. این باعث می شود نسبت مسکن شما 27/38 باشد. وام دهندگان معمولاً از این دو عدد کوچکتر استفاده می کنند.

 

شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه مقرون به صرفه است. این وام به شما می گوید که شما می توانید بر اساس تعداد کم درآمد بدهی ، هزینه آن را تحمل کنید ، اما این هزینه های معمولی (مانند غذا) را در نظر نمی گیرد. اگر سرگرمی های گران قیمت داشته باشید یا قصد دارید در مدت پنج سال پول زیادی را برنامه ریزی کنید ، چه می کنید؟ وام شما این را نمی داند ، بنابراین می گوید که شما واجد شرایط دریافت واجد شرایط بودن وام مسکن امروز هستید ، ممکن است بودجه واقعی شما را ظرف پنج سال برآورده نکند -به ویژه اگر فکر می کنید درآمد آن دوره زیاد نیست. نگاهی به این ماشین حساب بیندازید تا خانه ای را مشاهده کنید که با توجه به درآمد فعلی می تواند دفن شود.

 

به طور کلی ، تقریباً هر خریداران با انگیزه می توانند شهرت پیدا کنند ، و اکنون آنها واجد شرایط برای به دست آوردن وام های وام مسکن دشوارتر از وام وام فعلی هستند. در بخش بعدی سوابق اعتباری و قابلیت های درآمد مورد نیاز از طریق بررسی پیش زمینه طرف وام را توضیح خواهیم داد.

درخواست وام مسکن

 

وام دهنده با سابقه اشتغال و سوابق اعتباری شما به عنوان شاخص برای احتمال پرداخت وام با شما برخورد خواهد کرد. این وام امیدوار است که ثبات را ببیند ، به این معنی که آنها نزدیک به دو سال گذشته سابقه اعتبار شما پرداخت می کنند. آنها بیش از 30 روز به هر وام اجاره ای یا وام مسکن توجه ویژه ای خواهند کرد. آنها همچنین در شش ماه گذشته پرداخت دیرهنگام کارتهای اعتباری را بررسی می کنند.

 

درآمد پایدار نیز مهم است. در دو سال گذشته ، وام دهندگان به دنبال اشتغال پایدار با یک کارفرمای مجرد (یا حداقل در همان زمینه کار می کنند). اگر دو سال تاریخ وجود داشته باشد ، درآمد دیگر (مانند کار جزئی یا کار رایگان ، اضافه کاری ، پاداش یا درآمد خود شاغل) نیز می تواند قابل قبول باشد. اگر حداقل شرایط را برآورده نکنید ، به این معنی نیست که هرگز وام وام با کیفیت نخواهید داشت. فقط ممکن است نیاز به صحبت با وام دهندگان بیشتر داشته باشید یا به نرخ بهره بالاتر برسید.

 

با گذشت سالها ، کل بازار اعتبار عصبی بوده است. وام گیرنده وام دهنده وام مسکن بالاترین نرخ بهره (760 تا 850) را می دهد که می توانند تعداد زیادی از پیش پرداخت (10 ٪ تا 20 ٪) را انجام دهند [منبع: ].

 

این یک لیست معمولی از اسناد مورد نیاز هنگام درخواست وام است:

 

 لباس پول

 قرارداد فروش امضا شده توسط خریداران و فروشندگان

 شماره بیمه اجتماعی کلیه متقاضیان

 آدرس کامل دو سال گذشته (از جمله نام و آدرس کامل صاحبخانه 24 ماه گذشته)

 نام ها ، آدرس ها و کلیه درآمد همه کارفرمایان در 24 ماه گذشته

 فرم -2 در دو سال اول درخواست وام

 ریشه های ذخیره حقوق اخیر درآمد سالانه را نشان می دهد

 نام ، آدرس ، حساب ، حساب ، پرداخت ماهانه و مانده فعلی کلیه وام ها و حساب های شارژ

 نام ها ، آدرس ها ، حساب ها و مانده حساب های سپرده گذاری ، مانند حساب های چک ، حساب پس انداز ، سهام و اوراق قرضه

 سه توصیف آخر حساب های سپرده ، سهام و اوراق قرضه

 اگر تصمیم دارید که پشتیبانی از کودکان و یا درآمد کرایه را درج کنید ، لطفاً یک نسخه ضبط شده توسط دادگاه را بیاورید ، این سوابق سوابق چک را برای نمایش پرداخت لغو کرده اند.

 

در اینجا می توانید یک لیست دقیق تر پیدا کنید. وکیل وام و بسته شدن شما همچنین به شما می گوید که در انتهای وام ، چه اسناد و اسنادی را برای نشان دادن نشان می دهید. ما پایان صفحه بعد را مطالعه خواهیم کرد.

قبل از کسب و تأیید صلاحیت ها

 

تفاوت در چیست؟ تجهیز از قبل به این معنی است که شما به وام دهنده به سطح درآمد خود و بدهی و اطلاعات اعتباری خود گفته اید و وام دهنده تخمین می زند که شما می توانید این بار را تحمل کنید.

 

با این حال ، تصویب قبل از آن ، شما را به وام واقعی نزدیکتر می کند ، به این معنی که وام گزارش اعتبار را برای بررسی نسبت درآمد بدهی شما و کار بیشتر در تجزیه و تحلیل عمیق از وضعیت بالقوه شما تکمیل کرده است.

 

در بیشتر موارد ، شما باید آن را از قبل تصویب کنید ، بنابراین وقتی وام گزارش اعتباری خود را بررسی می کند ، احساس تعجب نخواهید کرد -مخصوصاً اگر ابتدا گزارش را بررسی نکرده اید.

هزینه جمع آوری چقدر است؟

 

هزینه کل وام مسکن فقط وام وام مسکن ماهانه نیست. پس از امضای قرارداد فروش ، روند شروع می شود. به عنوان بخشی از پایان ، عمل و مالکیت به خریدار ، بیمه املاک مبادله و اسناد تأمین مالی منتقل می شود و نسخه را به ضبط کننده شهرستان تحویل می دهد. از آنجا که پایان یک برنامه حقوقی است ، معمولاً در وکلا یا حداقل دارندگان حضانت حزب سوم درگیر است. همه این فرایندها و متخصصان پول خرج کردند ، در کل پول شگفت انگیز ، به نام هزینه های بسته.

 

تعداد هزینه های بسته شدن که باید بپردازید از منطقه متفاوت است. اگر زندگی می کنیداصطلاحات و سایر عوامل مقایسه سیب با سیب هنگام مقایسه وام ها دشوار است. بعضی اوقات به نظر می رسد که سیب را با گریپ فروت مقایسه می کنیم.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وام رهنی نرخ سود ثابت 30 ساله (7 ٪) و وام وام مسکن نرخ ثابت 15 ساله را در مقایسه با وام وام مسکن نرخ ثابت با 6 ٪ با نرخ 6 ٪ مقایسه کنید؟ اول از همه ، شما باید هزینه ها و سایر هزینه های مربوط به هر وام را به خاطر بسپارید. چگونه این دو را به طور دقیق مقایسه می کنید؟ خوشبختانه راهی برای انجام این کار وجود دارد. “وام” در قانون وام فدرال “وام دهندگان را ملزم به افشای درصد مؤثر بیلی و مبلغ کل دلار آمریکا می کند.

 

شما بسیاری از درصد سالانه مربوطه () را می شنوید که می تواند هزینه واقعی وام را تحقق بخشد.  متوسط هزینه های مالی سالانه (از جمله هزینه ها و سایر هزینه های وام) به جز وام گرفتن است. این نشان دهنده درصد سالانه است ، بنابراین این نام است.  کمی بالاتر از نرخ بهره ای است که توسط وام شارژ می شود ، زیرا شامل سایر هزینه ها (یا بیشتر) هزینه های وام مانند هزینه منبع ، امتیاز و حق بیمه  می شود.

 

این نمونه ای از نحوه عملکرد  است. شما یک تبلیغ را مشاهده خواهید کرد که می تواند وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله را ارائه دهد که 7 ٪ از آنها. تبلیغات دیگری را مشاهده خواهید کرد که می تواند وام وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله را ارائه دهد و هیچ نکته ای در دست نیست. انتخاب آسان ، درست است؟ در واقع نه. خوشبختانه ،  تمام چاپ های نفیس را در نظر می گیرد.

 

فرض کنید شما باید 100000 دلار وام بگیرید. برای هر وام ، این بدان معنی است که پرداخت ماهانه شما 665.30 دلار است. اگر این نکته 1 ٪ از 100000 دلار (1000 دلار) باشد ، هزینه درخواست 25 دلار و هزینه پردازش 250 دلار و کل هزینه دریافتنی 750 دلار آمریکا است. مبلغ واقعی وام. (100،000 دلار-2،025 دلار = 97،975 دلار). این بدان معنی است که 97،975 دلار مبلغ جدید وام است که برای روشن کردن هزینه وام استفاده می شود. برای یافتن  ، نرخ بهره شما معادل 97.975 دلار در پرداخت ماهانه 665.30 دلار است. در این حالت ، در واقع 7.2 ٪ است.

 

بنابراین ، طرف وام دوم معامله بهتری است ، درست است؟ نه خیلی سریع. برای درک رابطه بین  و ابتکار ، به خواندن ادامه دهید.

  • هزینه مبداء

 

  • منشأ این است که وام دهندگان در وام وام مسکن پول می گیرند. محاسبه هزینه آغاز شده درصد کل وام است که معمولاً بین 0.5 ٪ و 1 ٪ وام رهنی [منبع: ]. با فرض اینکه وام دهنده دوم 3 ٪ از ابتکار عمل ، و همچنین هزینه درخواست و سایر هزینه های کل 3،820 دلار را پرداخت می کند ، به مثال ما بازگشت. این میزان وام های جدید را به 96،180 دلار کاهش داد و  آن 7.39 ٪ بود. بنابراین ، شما آن را دارید: اگرچه حزب دوم وام ارتقا نیافته است ، به دلیل هزینه عظیم اسپانسر آن ، در نهایت در  بالاتر به قیمت بالاتر رسید.

 

خبر رفتن به خانه ساده است: فقط به نرخ بهره نگاه نکنید. لازم است آن را با سایر وام دهندگان مقایسه کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که می دانید هزینه ها شامل محاسبه  است. به طور کلی ، این شامل هزینه مبدا ، امتیاز ، هزینه خرید ، بهره وام پیش پرداخت ، حق بیمه وام مسکن ، هزینه درخواست و هزینه های کاربری است. با این حال ، لطفاً توجه داشته باشید که همه وام دهندگان هزینه های خاصی را پرداخت می کنند و نمی توانند مذاکره شوند ، مانند بیمه املاک و ارزیابی.

 

خوشبختانه ، شما مجبور نیستید  را خودتان محاسبه کنید. این وام یک افشای وام فدرال را برای شما فراهم می کند.

 

وقتی  را بررسی می کنید ، موارد زیر چیز دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد:

 

 هرچه بیشتر وام بگیرید ، تأثیر تمام این هزینه ها کوچکتر خواهد بود ، زیرا  بر اساس کل وام محاسبه می شود.

 قبل از فروش یا تأمین اعتبار مجدد ، مدت زمان شما در خانه مستقیماً بر نرخ بهره مؤثر که در نهایت دریافت می کنید تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، اگر به جای حرکت یا تأمین اعتبار پس از 30 سالگی ، پس از سه سال حرکت یا سرمایه گذاری کنید ، پس از پرداخت دو امتیاز در مورد بسته شدن وام ، نرخ بهره مؤثر وام شما بسیار بالاتر از کل وام شما است. دوره زمانی.

 

صلاحیت دریافت وام

آیا به دنبال خانه جدیدی در بازار هستید؟ این همچنین ممکن است باعث شود شما در وام های وام مسکن و همچنین ده ها بند ، چندین ساعت کار اسناد و دهه های پرداخت سرمایه گذاری کنید. بیاموزید که چگونه از پول خود استفاده کامل کنید.

 

به منظور به دست آوردن وام مسکن ، بیشتر وام دهندگان به نسبت درآمد بدهی شما به 28/36 نیاز دارند (اما این می تواند با توجه به نوع شما از نوع وام دریافت شده متفاوت باشد). این بدان معناست که درآمد ماهانه شما بیش از 28 ٪ (از همه منابع و پیش از آن) برای مسکن قابل استفاده است و درآمد ماهانه شما نمی تواند از 36 ٪ بدهی ماهانه شما (از جمله شما پرداخت وام مسکن) تجاوز کند. بدهی هایی که آنها بررسی کرده اند شامل هر وام طولانی مدت ، مانند وام خودرو ، وام دانشجویی ، کارتهای اعتباری یا هر بدهی دیگری است که باید مدتی پرداخت شود.

 

این یک سلف استجذابیت وام وام مسکن نرخ بهره قابل تنظیم ، در مورد مرحله بعدی بحث خواهیم کرد.

وام وام قابل تنظیم

 

با توجه به تغییر شرایط بازار ، نرخ بهره نرخ بهره () (معمولاً یک بار در سال) تغییر در وام مسکن نرخ بهره () قابل تنظیم است. نرخ بهره مداوم بر مقیاس وام وام مسکن ماهانه شما تأثیر می گذارد. سلاح ها برای وام گیرندگان جذاب هستند زیرا بیشتر نرخ اولیه افراد به طور قابل توجهی پایین تر از وام های وام مسکن نرخ سود ثابت 30 ساله معمولی است. حتی در سال 2010 ، نرخ بهره بازو تقریباً به دلیل نرخ سود وام مسکن ثابت 30 ساله در پایین تاریخی ، یک درصد درصد کامل را کاهش داد. برای آن دسته از وام گیرندگان که معتقدند طی چند سال خانه های خود را می فروشند ، سلاح ها نیز بسیار معنی دار هستند.

 

اگر در حال بررسی بازو هستید ، نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که قصد همیشه واقعیت نیست. بسیاری از وام گیرندگان که قصد دارند به سرعت در طول رونق املاک و مستغلات خانه های خود را بفروشند ، وام های وام مسکن “تنظیم مجدد” را که نمی توانند از پس آن برآیند ، “تنظیم مجدد” می کنند. بسیاری از آنها هرگز شرایط پروتکل بازوی آن را کاملاً درک نکرده اند. این شماره کلیدی برای یافتن است:

 

 تعدیل نرخ بهره -تعدیل بازوی متعارف هر سال چه مدت است ، اما شش ماه سلاح ، یک سال سلاح ، دو سال سلاح و غیره وجود دارد. یک بخش “ترکیبی” محبوب یک بخش 5/1 ساله است. نرخ ثابت 3/3 سال در سه سال اول است و سپس هر سه سال یکبار تنظیم می شود.

 همچنین یک حد بالایی وجود خواهد داشت یا ارتفاع نرخ بهره شما را در عمر وام محدود می کند و چقدر ممکن است هر تعدیل تغییر کند. حد بالایی موقت یا چرخه ای تعیین می کند که با هر تنظیم و حد طول عمر ، نرخ بهره ممکن است افزایش یابد و ارتفاع نرخ بهره در طول وام. بازوی خود را بدون هیچ کلاه ثبت نکنید!

 نرخ بهره سلاح ها می تواند مربوط به کوپن خزانه داری ایالات متحده ، گواهی سپرده () ، نرخ نقل قول بین بانکی لندن () یا سایر شاخص ها باشد. هنگامی که وام دهندگان نرخ سلاح خود را پیشنهاد می کنند ، شاخص را بررسی می کنند و سود 2 تا چهار درصد را افزایش می دهند. مربوط به این نرخ بهره شاخص ، به این معنی که با افزایش این نرخ ها ، بهره شما افزایش می یابد. گرفتن؟ اگر نرخ بهره کاهش یابد ، ممکن است نرخ بهره اسلحه شما [منبع: فدرال رزرو] نباشد. به عبارت دیگر ، لطفاً مواد چاپی نفیس را بخوانید.

 

حال ، بیایید برخی از گزینه های وام مسکن کمتر متداول ، مانند وام های تحت حمایت دولت ، وام های بالون و وام های وام معکوس را ببینیم.

انواع دیگر وام

 

بگذارید با انواع وام مسکن خطرناک به نام وام وام مسکن بالون شروع کنیم. وام های وام مسکن بالون ، وام های رهنی کوتاه مدت (پنج تا هفت سال) ، درست مانند 30 سال وام رهنی است. مزیت این است که شما طی پنج سال پرداخت ماهانه نسبتاً کم دارید ، اما این یک اسکیت است. در پایان این پنج سال ، مانده مانده اصلی بانک شما ، که بسیار نزدیک به مبلغ وام اصلی خواهد بود. این پرداخت “بالون” ممکن است قاتل باشد. اگر نمی توانید ظرف پنج سال تلنگر یا خانه درست کنید ، نمی توانید شانس پیدا کنید.

 

تا زمانی که در خانه زندگی می کنید ، وام وام مسکن معکوس در واقع به شما پرداخت می کند. این وام ها برای صاحبان خانه طراحی شده است که بیش از 62 یا بیشتر به جریان نقدی نیاز دارند ، خواه یک چک ماهانه یا حد اعتبار باشد. در اصل ، این صاحبان خانه سهام را در خانه وام می گیرند ، اما تا زمانی که خانه را نمی فروشند یا حرکت نمی کنند ، مجبور نیستند وام را بپردازند. طرف نامطلوب این است که هزینه بسته شدن ممکن است بسیار زیاد باشد.

 

سه موسسه دولت فدرال و حزب وام ، نرخ تخفیف و بندهای وام را برای وام گیرندگان واجد شرایط ارائه می دهند: اداره مسکن فدرال () ، بخشی از سرویس () ، شعبه ای از وزارت کشاورزی ایالات متحده.

 

این موسسات مستقیماً از وام گیرندگان پول وام نمی گیرند. درعوض ، آنها وام ارائه شده توسط وام گیرنده مصوب را تضمین می کنند. این شامل بیمه اتکایی وام های رهنی است. وام گیرندگان با سابقه اعتبار ضعیف ممکن است دریابند که دریافت وام از وام مصوب  آسان تر است ، زیرا وام دهنده می داند که اگر وام گیرنده نتواند وام را بازپرداخت کند ، دولت این لایحه را جمع می کند. وام های  فقط به 3 ٪ پیش پرداخت نیاز دارند ، که همه می توانند از اعضای خانواده ، کارفرمایان یا سازمان های خیریه [منبع: ] تهیه شوند. وام تجاری مجاز نیست.

 

جانبازانی مانند وام های  توسط آژانس تضمین می شوند ، نه اینکه مستقیماً به وام گیرندگان وام دهند. وام پشتیبانی شده توسط  بندهای سخاوتمندانه و الزامات آرامش را برای جانبازان واجد شرایط فراهم می کند. تا زمانی که قیمت خانه از حد وام شهرستان تجاوز نکند ، دامپزشک پول را بازپرداخت نمی کند.

 

اگر در مناطق روستایی یا شهرها زندگی می کنید ، می توانید از طریق خدمات مسکن روستایی وام کمتری دریافت کنید.  وام های تضمینی را از طریق طرف وام تأیید شده و وام مستقیم ارائه می دهدبرای به دست آوردن صلاحیت وام ، باید به استانداردهای کیفیت برسد. این یک حرکت عاقلانه بود ؛ آنها نمی خواستند وام از ساختمان پیشی بگیرد! این روند دیگری را آغاز می کند که در نهایت وام های تجاری دنبال خواهد شد.

 

قبل از  ، وام های وام مسکن سنتی فقط پرداخت بهره بود و پرداخت بالون آن به پایان رسید و کل وام کل. این یکی از دلایل متداول از دست دادن حق رستگاری است.  استهلاک وام را ایجاد می کند ، به این معنی که مردم باید مبلغ افزایشی وام اصلی هر پرداخت را بپردازند ، از این طریق به تدریج وام را در کل دوره وام کاهش می دهد تا زمانی که کاملاً پرداخت شود.

 

در صفحه بعد ، ما مؤلفه پرداخت وام ماهانه مدرن را تجزیه خواهیم کرد و مفاهیم مهم استهلاک را توضیح می دهیم.

رهن

 

پیش پرداخت وام وام مسکن یک پرداخت یک بار است که از قبل پرداخت کرده اید که می تواند پولی را که باید وام بگیرید کاهش دهید. شما می توانید تا حد امکان پول را پایین بیاورید. مبلغ سنتی 20 ٪ از قیمت خرید است ، اما فقط 3 ٪ تا 5 ٪ وام های رهنی یافت می شود. با این حال ، هرچه پول بیشتری سرمایه گذاری کنید ، وجوه شما کمتر می شود -بودجه کمتری در ماهانه پرداخت می شود.

 

پرداخت وام مسکن ماهانه از هزینه های زیر تشکیل شده است.

 

 اصلی -کل مبلغی که از وام وام گرفته اید (پس از پرداخت پیش پرداخت)

 علاقه -جهت شما پول وام را جمع می کنید. این درصد کل مبلغی است که وام گرفته اید.

 مالیات -پول برای پرداخت مالیات بر دارایی شما معمولاً در حساب حضانت قرار می گیرد.

 بیمه -بیشترین وام های وام برای جلوگیری از خسارات ناشی از آتش سوزی ، طوفان ، سرقت ، سیل و سایر بلایای احتمالی ، باید بیمه خطرناک خریداری کنند. اگر 20 ٪ از سهام خود را در خانه دارید ، ممکن است مجبور شوید بیمه وام مسکن خصوصی را بخرید و بعداً بیشتر بحث خواهیم کرد.

 

با وام وام مسکن نرخ بهره ثابت ، پرداخت ماهانه شما در همان زندگی وام نگه داشته می شود. تغییرات در هر ماه و سال سالانه بخشی از پرداخت وام مسکن است که باعث بازپرداخت اصلی و خالص وام وام می شود. بازپرداخت تدریجی وام های بدوی و علاقه تجمعی استهلاک نامیده می شود.

 

اگر به برنامه استهلاک شده وام وام مسکن معمولی 30 ساله نگاه کنید ، وام گیرنده در مرحله اولیه وام علاقه بیشتری به مدیر اصلی می دهد. به عنوان مثال ، وام 100000 دلاری (6 ٪ نرخ بهره) در ماه 599 دلار پرداخت می کند. در سال اول وام رهنی ، حدود 500 دلار در ماه برای بازپرداخت بهره استفاده می شود. تا سال هجدهم ، مدیر اصلی بیش از علاقه می پردازد.

 

مزیت استهلاک این است که می توانید به جای پرداخت نهایی مبلغ زیادی از پرداخت بالون ، به آرامی سود وام را بازپرداخت کنید. ضرر برای گسترش 30 سال پرداخت این است که شما در نهایت 215.838 دلار برای وام اصلی 100000 دلار پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این ، برای ایجاد حقوق خود در خانه به زمان طولانی تر نیاز دارید ، زیرا مدت طولانی مدیران کمتری را بازپرداخت کرده اید. معادله ارزش خانه شما منهای مانده اصلی مانده است.

 

اما این بدان معنا نیست که وام رهنی با نرخ بهره ثابت به مدت 30 سال چیز بدی است. خیلی دور. ما با دقت وام وام مسکن نرخ سود ثابت را در صفحه بعد بررسی خواهیم کرد.

وام نرخ بهره ثابت

 

چندی پیش ، وام دهندگان فقط وام وام مسکن ارائه دادند: 30 سال وام وام مسکن نرخ سود ثابت. نرخ بهره ارائه شده توسط وام های وام مسکن نرخ بهره ثابت هرگز کل وام را در طول زندگی تغییر نمی دهد. نرخ بهره شما هرگز تغییر نخواهد کرد ، اما پرداخت وام ماهانه شما بسته به طول وام رهنی شما در 15 ، 20 یا 30 سال بدون تغییر باقی می ماند. تنها شماره ای که ممکن است تغییر کند مالیات بر دارایی و هرگونه پرداخت بیمه موجود در صورتحساب ماهانه شما است.

 

نرخ بهره مربوط به وام های وام مسکن نرخ بهره ثابت افزایش یافته و با اقتصاد بزرگی کاهش یافته است. هنگامی که رشد اقتصادی ، نرخ بهره بالاتر از دوره رکود اقتصادی است. در این روندهای کلی ، وام دهندگان براساس سوابق اعتباری و وام وام گیرنده ، نرخ بهره خاصی را برای وام گیرندگان ارائه می دهند. موارد زیر مزایای 30 ، 20 و 15 است:

 

 نرخ بهره ثابت 30 سال است -زیرا این طولانی ترین وام است ، در نهایت بیشترین سود را پرداخت خواهید کرد. اگرچه به نظر نمی رسد این یک چیز خوب باشد ، اما همچنین به شما امکان می دهد حداکثر پرداخت بهره را از مالیات کسر کنید. این وام طولانی مدت همچنین حداقل پرداخت ماهانه را قفل می کند.

 20 سال نرخ بهره ثابت -یافتن این موارد دشوار است ، اما دوره کوتاه باعث می شود تا در اسرع وقت سهام بیشتری را ایجاد کنید. علاوه بر این ، از آنجا که پرداخت ماهانه بزرگتر را پرداخت خواهید کرد ، نرخ بهره معمولاً کمتر از 30 سال وام رهنی ثابت است.

 15 ساله نرخ سود ثابت -درآمد دوره وام همان دوره 20 ساله است (بازده سریعتر ، سهام بالاتر و پایین تر مناز زمان فروپاشی مسکن ، به تعداد زیادی از از دست دادن بازپرداخت وام مسکن نگاه می کنیم ، مشخص است که بسیاری از وام گیرندگان اصطلاحاتی را که وام وام مسکن امضا کرده اند ، کاملاً درک نکرده اند. طبق یک مطالعه ، 35 ٪ از وام گیرندگان بازو نمی دانند که نرخ بهره آنها چقدر ممکن است افزایش یابد [منبع: پنس]. به همین دلیل تله وام وام مسکن ، به ویژه دام وام “غیر سنتی” بسیار مهم است.

 

در این مقاله ، ما هر نوع وام وام مسکن را در هر نوع مشاهده خواهیم کرد تا همه شرایط گیج کننده مانند میزبانی و استهلاک را توضیح دهیم و هزینه های پنهان ، مالیات و هزینه هایی را که ممکن است هر ماه اضافه شود ، تجزیه کنیم. ما با ابتدایی ترین سؤال شروع خواهیم کرد: وام مسکن چیست؟

محتوا

 

 وام مسکن چیست؟

 سابقه وام

 رهن

 وام نرخ بهره ثابت

 وام وام قابل تنظیم

 انواع دیگر وام

  را یاد بگیرید

 هزینه مبداء

 صلاحیت دریافت وام

 درخواست وام مسکن

 هزینه جمع آوری چقدر است؟

 لیست هزینه ، قسمت اول را پایان دهید

 لیست هزینه ، بخشی از قسمت دوم را ببندید

 لیست هزینه ، قسمت 3 را خاموش کنید

 بیمه وام مسکن خصوصی

   و 

 چه چیزی برای متوقف کردن رستگاری است؟

 روش صرفه جویی در پول

 

وام مسکن چیست؟

 

از نظر حقوقی ، وام “تضمین تعهد املاک به عنوان سپرده امنیتی بدهی” است [منبع: .]. با انگلیسی معمولی ، وام مسکن وام است. برای بسیاری از افراد ، این بزرگترین وام است که آنها وام می گیرند. با وام های معمولی و بدون وام مسکن. وام دهندگان سوابق اعتباری ، درآمد و پس انداز شما را بررسی می کنند و تعیین می کنند که آیا خطرات خوبی دارید. وام وام مسکن با وام وام خود خانه است. اگر وام را بازپرداخت نکنید (و تمام هزینه ها و علاقه های موجود در آن) ، وام می تواند خانه شما را از بین ببرد.

 

بانک ها وام دهنده سنتی هستند. شما می توانید برای وام های وام مسکن در بانکهایی که برای حساب های چک و پس انداز استفاده می شوند ، درخواست کنید ، یا می توانید برای به دست آوردن حداکثر نرخ و شرایط ، در اطراف بانک های دیگر خرید کنید. اگر وقت خود را برای خرید در اطراف خود ندارید ، می توانید با نماینده وام مسکن کار کنید. با این حال ، بانک ها تنها منبع وام رهنی نیستند: تعاونی های اعتباری ، و برخی از صندوق های بازنشستگی و سازمان های مختلف دولتی نیز وام رهنی را ارائه می دهند.

 

مانند سایر وام ها ، وام های وام مسکن دارای نرخ بهره ثابت یا قابل تنظیم و همچنین طول یا “دوره” وام ، پنج تا 30 سال است. بر خلاف بیشتر وام های دیگر ، وام های وام مسکن مبلغ زیادی هزینه و هزینه مربوط را دارند. برخی از این هزینه ها فقط یک بار اتفاق می افتد ، مانند هزینه معاملات و سایر هزینه های هر ماه پرداخت می شود.

سابقه وام

 

ممکن است فکر کنید که وام مسکن برای صدها سال وجود داشته است -از این گذشته ، چه کسی می تواند هزینه پرداخت مستقیم خانه را تحمل کند؟ با این حال ، وام مسکن تا دهه 1930 شروع به کار نکرد. با دانستن اینکه بانک این ایده جدید را مطرح نکرده است ، ممکن است شما را شگفت زده کنید. شرکت بیمه این کار را کرده است. این شرکت های بیمه جسورانه از طریق هزینه ها و هزینه های بهره پول نمی گیرند ، اما آنها امیدوارند که اگر وام گیرنده نتواند از پرداخت خودداری کند ، وی امیدوار است که مالکیت املاک را بدست آورد.

 

تا سال 1934 نگذشته بود که وام های وام مسکن مدرن ظاهر شد. اداره مسکن فدرال () نقش اساسی داشت. به منظور کمک به کشور برای خلاص شدن از شر افسردگی بزرگ ،  نوع جدیدی از وام رهنی را برای افرادی که طبق برنامه موجود نمی توانند وام بگیرند ، راه اندازی کرد. در آن زمان ، فقط یک و هفتم خانواده ها خانه داشتند. بند وام های وام مسکن محدود به 50 ٪ از ارزش بازار ملک است و جدول زمانی بازپرداخت در سه تا پنج سال توزیع می شود و پرداخت بالون به پایان می رسد. در آن زمان ، 80 ٪ از وام ها به این معنی بود که پرداخت پیش پرداخت شما 80 ٪ -از مبلغ بودجه شما بود! با چنین بند وام ، تعجب آور نیست ، بیشتر آمریکایی ها اجاره دهنده هستند.

 

 طرحی را آغاز کرد که نیاز به پرداخت پیش پرداخت را کاهش می دهد. آنها 80 ٪ ارزش وام () ، 90 ٪  و برنامه های بالاتر را تنظیم می کنند. این امر بانک ها و وام دهندگان تجاری را وادار می کند تا همین کار را انجام دهند ، تا فرصت های بیشتری برای آمریکایی های معمولی داشته باشد.

 

 همچنین روند صلاحیت وام را بر اساس توانایی واقعی آنها در بازپرداخت وام آغاز کرد ، نه اینکه به سادگی “دانستن کسی” را انجام دهد.  بند وام را گسترش داد.  یک وام سنتی پنج تا هفت ساله نیست ، بلکه یک وام 15 ساله است و سرانجام آن را به وام 30 ساله ای که امروز داریم گسترش می دهد.

 

منطقه دیگری که  در آن شرکت می کند ، کیفیت ساخت خانه است. تنظیمات  فقط تأمین مالی برای هر خانه ای نیست___

علوم پایه

فن آوری

خانواده و باغ

ماشین

فرهنگ

 

تبلیغات

چیست

خانواده و باغ

مشاور املاک

یک خانه بخر

نحوه بهره برداری از وام رهنی

نویسنده: لی آن اوبرینگر و دیو روز

 

آیا به دنبال خانه جدیدی در بازار هستید؟ این همچنین ممکن است شما را وارد وام وام مسکن بازار کند. تصاویر بیشتر املاک و مستغلات را مشاهده کنید.

چیست

 

خرید خانه جلوه ای از رویای آمریکایی است. با این حال ، اوضاع همیشه اینگونه نیست: در واقع ، قبل از دهه 1930 ، فقط یک خانواده آمریکایی خانه خود را داشتند. به این دلیل است که تعداد کمی از افراد پول کافی برای خرید خانه در یک زمان دارند. تا دهه 1930 ، هیچ وام بانکی برای خرید خانه طراحی نشده است.

 

به طور خلاصه ، وام وام برای خانه شما به عنوان وام مسکن است. وام ها یا وام های وام به شما (معمولاً 80 ٪ از قیمت خانه ها) و شما باید در مدت زمانی بازپرداخت کنید -باید پول را بازپرداخت کنید. اگر وام را بازپرداخت نکنید ، طرف وام می تواند خانه شما را با روال قانونی به نام از دست دادن حق رستگاری به خانه بیاورد.

 

برای چندین دهه ، تنها وام وام مسکن موجود ، وام با بهره ثابت است که به مدت 30 سال بازپرداخت می شود. این یک ثبات پرداخت منظم ماهانه (نسبتاً کم) را فراهم می کند. در دهه 1980 ، وام های وام مسکن نرخ بهره (سلاح) تنظیم شد و وام هایی با نرخ بهره اولیه پایین هر سال تعدیل یا وام های وام “تنظیم مجدد” می شد. در دوره اخیر رونق مسکن ، هنگامی که وام دهندگان سعی کردند حتی وام گیرندگان را به صورت وام مسکن فشار دهند ، آنها شروع به تهیه بازوی “خلاق” کردند و هیچ محدودیتی در افزایش نرخ بهره وجود ندارد.

 

وقتی از نزدیک با وام های فقیر اقتصادی ارتباط دارید ، دچار مشکل می شوید. از سال 2007 ، 250،000 آمریکایی وارد روش بازخرید شده اند [منبع: لوی]. اکنون ، این حقوق بازپرداخت وام از دست رفته در حال تبدیل شدن به یک مجموعه جامع است و پیش بینی می شود در سال 2010 به 1 میلیون خانه برسد [منبع داده: ].

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *