عنوان

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

نویسنده

بالیی

دپارتمان

عالی و عالی

کلمه کلیدی اصلی

باربری در اصفهان

شرکت ما

عالی و عالی

 

 

کارتن باربری در اصفهان چقدر اندازه نیاز داره؟؟

دالی مبلمان: از وسایل مورد نیاز برای حمل یخچال در اصفهان است؟

استفاده از جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان پلاستیک حب ابدار در اسباب کشی؟؟؟

بیمه اثاث کشی چه مو اردی را پوشش می‌دهد؟

قبل قیمت باربری در اصفهان اسباب‌کشی اقداماتی باید انجام شود؟

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممحمل ونقل حمل یخچال در اصفهان دریایی به روش فله‌ای؟؟؟کن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده

 

 

 

 

مشاور املاک

 چگونه کار می کنند

جعبه های بسته بندی نشده خانواده

امور مالی شخصی

10 اشتباه برتر خانه دار اول

علامت فروش کوتاه

مشاور املاک

فروش کوتاه چقدر کار می کند

داشتن یک خانه مدتهاست که بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا این حرکت درست برای شما در حال حاضر است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید اولین خانه خود در نظر بگیرید

فروش خانه چگونه کار می کند

مشاور املاک

فروش خانه چگونه کار می کند

نماینده املاک و مستغلات کلاسیک

مشاور املاک

چگونه فروش خانه توسط مالک کار می کند

ملک و زوجباربری در اصفهان

شاید خوشت بیاد

س  الاتی برای پرسیدن مسکن خود

بیشتر کاوش کنید

خانه برای فروش

مشاور املاک

ارزیابی های خانه چگونه کار می کند

خانه مدل در کنار ساعت شنی

مشاور املاک

فروش کوتاه چیست و چرا آنها می توانند مدت بیشتری برای بسته شدن طول بکشد؟

خانه برای فروش

کارتن باربری در اصفهان چقدر اندازه نیاز داره؟؟

مشاور املاک

10 موردی که هرگز نباید به نماینده لیست بگویید

علائم املاک و مستغلات

مشاور املاکباربری در اصفهان

چگونه چندین سرویس لیست کار می کند

خانه با علامت “اجاره به مالکیت”

مشاور املاک

خانه های اجاره به مالک چگونه کار می کنند

ترمیم خانه

مشاور املاک

نحوه کار در خانه کار می کند

 

تبلیغ

بارگذاری…

 

تبلیغ

 

تبلیغ

 

تبلیغ

خبرنامه ثبت نام کنید

آخرین اخبار را در علم ، فرهنگ و فناوری برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

دالی مبلمان: باربری در اصفهاناز وسایل مورد نیاز برای حمل یخچال در اصفهان است؟

 

 

 

 

بیاموزید که همه چیز چگونه کار می کند!

 

شرکت

 

 در باره

 مشاغل

 با ما تماس بگیرید

 کمک

 نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 مقررات

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 مورد

 کوپن

 ویدئو

 

کپی رایت © 2024  ، یک ویژگی 1

باربری در اصفهانما از حریم شما حفاظت می کنیم

استفاده از جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان پلاستیک حب ابدار در اسباب کشی؟؟؟

ما و 733 شرکای خود اطلاعاتی را در یک دستگاه ، مانند شناسه های منحصر به فرد در کوکی ها برای پردازش داده های شخصی ، ذخیره و یا دسترسی به آنها را ذخیره می کنیم. شما می توانید با کلیک روی زیر ، از جمله حق خود را برای اعتراض که در آن علاقه قانونی استفاده می شود ، یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری ، انتخاب های خود را بپذیرید باربری در اصفهانیا مدیریت کنید. این گزینه ها به شرکای ما علامت گذاری می شود و بر روی داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

ما و شرکای خود داده ها را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. ویژگی های دستگاه را به طور فعال برای شناسایی اسکن کنید. اطلاعات را در یک دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات شخصی و محتوا ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق و توسعه خدمات. فروشندگان و نماینده املاک و مستغلات باربری در اصفهانشما -در اتاق کنفرانس دیدار می کنند تا بزرگترین مقاله هایی را که دیده اید امضا کنید. وقتی ترک می کنید ، وام ، عنوان و کلید خانه جدید خواهید داشت.

 

برای بستن هموار ، آماده شوید. ابتدا باید پرونده های زیر را جمع کنید:

 

 گواهی بیمه صاحب خانه: نامه ثابت می کند که شما بیمه بیمه خانه بوده اید

 پیش پرداخت وام وام مسکن: وام شما به مبلغ پرداخت کامل برای بررسی صدور گواهینامه ، معمولاً 20 ٪ از قیمت فروش نیاز باربری در اصفهاندارد

 هزینه تسویه حساب: یکی دیگر از چک های معتبر برای پرداخت هزینه های دیگر بسته شدن ، نماینده شما با فروشنده مذاکره می کند

 

خود پایان توسط نماینده اکتسابی (شخص ثالث خنثی در خرید) اداره می شود. او این کار این است که اطمینان حاصل کند که شما هر نوع امضای و بسیاری از آنها را می شناسید. این مهمترین چیز برای خریداران است:

 

 شرط بندی وام: پس از بررسی و امضای حقیقت در بیانیه وام ، شما باربری در اصفهانبه طور رسمی وام وام مسکن را امضا می کنید و اگر نتوانید بازپرداخت را متوقف کنید.

 بیانیه آشتی: این سند همچنین به نام  جدول 1 نامیده می شود ، که تمام هزینه های آشتی را توضیح می دهد ، چه کسی مسئول آنها است

 ضمانت نامه: این سندی است که به طور رسمی مالکیت را از فروشنده به خریدار منتقل می کند

 

انتظار می رود هنگام بستن آن ، حداقل یک ساعت یا بیشتر از آن بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که یک وکیل دارید تا همه پرونده باربری در اصفهانها را با دقت بررسی کنید. اگر فرزند دارید ، لطفاً یک پرستار بچه بخرید. تمام توجه شما باید در گوش دادن به مراسم اختتامیه و بررسی دقیق اسناد متمرکز شود. این باورنکردنی است که پس از امضای آخرین سند و بازرسی ، مراسم اختتامیه مجموعه ای از کلیدها را به یک خانه جدید به شما می دهد. تبریک می گویم! اکنون می توانید نگران این موضوع باشید.

 

بیمه اثاث کشی چه مو اردی را پوشش می‌دهد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام باربری در اصفهان، نماینده املاک و مستغلات و مهارت های خرید خانه ، لطفاً پیوندها را در صفحه بعد کشف کنید.

مشکلات رایج در خرید خانه ها

چگونه می توانم برای خرید خانه اول خود آماده شوم؟

آماده خرید خانه اول خود ، بازپرداخت بدهی بهره بالا ، حفظ بودجه دقیق ماهانه ، به جز هزینه های پیش پرداخت و بسته شدن ، وام وام مسکن را از قبل تصویب کنید ، نماینده املاک و مستغلات مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس شروع به بررسی بودجه ای که در خود تعیین باربری در اصفهانکرده اید خانه را تنظیم کنید (و از بودجه خود پیروی کنید!).

آیا می توانید یک اتاق اعتباری بد بخرید؟

اگر نمره اعتباری شما کمتر از 500 است ، ممکن است پیدا کردن حزب وام دهی را دشوار کنید (اگرچه غیرممکن نیست). اگر نمره اعتباری شما ضعیف باشد ، تعداد زیادی از پرداخت پیش پرداخت برای شما مفید خواهد بود. اگر می توانید تصویب وام های رهنی را دریافت کنید ، در دراز مدت ، این باعث می شود هزینه بیشتری بپردازید ، زیرا طرف وام که مایل به نادیده باربری در اصفهانگرفتن اعتبار بد است ، نرخ بهره بالاتری را شارژ می کند.

پیش پرداخت چقدر انجام می شود؟

وام دهندگان سنتی تمایل دارند حداقل 10 ٪ هزینه خانه را کاهش دهید ، اما برخی از وام دهندگان باید 5 ٪ کاهش یابد. در صورت امکان ، بهتر است 20 ٪ کاهش یابد ، که می تواند به اطمینان از نرخ بهره بالاتر کمک کند و وام ماهانه وام مسکن خود را مقرون به صرفه نگه دارد.

بودجه خرید خانه را چگونه تعیین می کنیدباربری در اصفهان؟

وام به شما در تعیین بالاترین مبلغ تأیید شده کمک می کند ، اما این بدان معنی نیست که می توانید به راحتی پرداخت ماهانه مربوطه را تحمل کنید. درآمد خود را ، چقدر بدهی و بودجه ماهانه ، از جمله تمام هزینه های ماهانه تمام درآمد ماهانه بررسی کنید.

خرید خانه از ابتدا تا انتها چه مدت طول می کشد؟

معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد تا از دریافت پیشنهاد خود برای بسته شدن خارج شوید.

اطلاعات بیشتر

یادداشت نویسندهباربری در اصفهان: راه خرید خانه

 

بعد از ده سال و نیم اجاره یک آپارتمان خرد و هر دو سال یکبار ، من و همسرم تصمیم گرفتیم اولین خانه خود را در تابستان 2011 بخریم. با توجه به فروپاشی املاک و مستغلات ، قیمت کاهش یافته و نرخ بهره در پایین تاریخی بود. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آمریکایی های نهایی را نداریم که به اندازه میلیون ها نفر در مسکن خوب نیستند و با رستگاری روبرو هستیم. ترس از وام های ضعیف ما را وادار کرد تا بنشینیم و بودجه خانواده 100 ٪ صادقانه و واقع بینانه خود را توسعه دهیم. این یک تجربه فروتنانه است ، اما این امکان را برای ما فراهم می کند که با شکار با اطمینان حل و فصل کنیم ، زیرا می دانیم که در واقع می توانیم این اتاق های خواب ، زیرزمین و حیاط خلوت را تحمل کنیم. بعد از فرم و امضا و سیکلون یک چک بسیار بزرگ ، یک خانه داریم. برای بهتر شدن ، ما یک خانه داریم.

مقالات مرتبط

 

 نحوه فروش خانه ها

قبل قیمت باربری در اصفهان اسباب‌کشی اقداماتی باید انجام شود؟

 نحوه کار در  نماینده املاک و مستغلات

 شما باید 5 سوال از نمایندگان املاک و مستغلات بپرسید

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه کار در وام های رهنی

 

منبع

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ساخت خانه

بعد

نحوه بهره برداری از وام رهنی

بیشتر کاوش کنید

آرم فروش املاک و مستغلاتامیدوارم ظرف یک یا دو روز جواب را دریافت کنم. اگر پیشنهاد خیلی کم باشد ، فروشنده به شما می گوید. سپس یک رقص باستانی به نام مذاکره وجود دارد.

قیمت خرید مذاکره

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

پیشنهاد در مورد خانه هنوز شما را مذاکره نکرده است.

    با مسئولیت محدود/تصویر گتی

 

مگر اینکه در بازار مسکن بسیار ناامید زندگی کنید ، فروشنده به ندرت پیشنهادات اولیه را با ارزش چهره می پذیرد. تقریباً همیشه می توانید انتظار داشته باشید که با پیشنهاد خود و حداقل یک دور مذاکرات مخالفت کنید. موانع ممکن است مربوط به قیمت دقیق باشد ، یا ممکن است اینگونه باشد که ایوان را در معامله ، ماشین لباسشویی و خشک کن می خواهید. به هر طریقی ، برخی از چانه زنی ها را آماده کنید.

 

در طول مذاکرات ، وفاداری به پیش تصویب وام های رهنی مهم است. عاشق شدن با یک خانه بسیار آسان است ، به خصوص اگر به دنبال مدت طولانی یا احساس فشار برای ترک مکان فعلی بوده اید. اجازه ندهید که احساسات درونی یا درونی شما باعث شود تصمیمات مالی بالقوه فاجعه آمیز اتخاذ کنید. اگر پرداخت خانه را پرداخت نکنید ، می توانید حق رستگاری را لغو کنید و ممکن است بدتر باشد. اگر فروشنده بهترین پیشنهاد شما را نپذیرد ، باید دور شوید و منتظر شانس بعدی باشید.

 

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممحمل ونقل حمل یخچال در اصفهان دریایی به روش فله‌ای؟؟؟کن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده

اید ، اکنون این کار را انجام می دهید. حتی اگر قرارداد را امضا کنید ، هنوز هم می توانید از خرید خارج شوید ، اما سپرده را از دست خواهید داد.

 

پس از امضای قرارداد خرید ، شما و فروشنده باید بازرسی خانه را از تصادف قرارداد دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

بازرسی خانوادگی

 

هنگام خرید خانه ، بازرسی حرفه ای و کامل در خانه کاملاً ضروری است. به عنوان یک خریدار ، شما باید هزینه های بازرسی را بپردازید ، با هزینه بین 200 تا 500 دلار. اما اجازه ندهید که هزینه شما را از شما جلوگیری کند. بدون بررسی ، ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری در لیمو را انجام دهید. حتی اگر یک خانه کاملاً جدید وجود داشته باشد ، فقط بازرسان حرفه ای می توانند مشکلات پنهان را پیدا کنند.

 

نماینده املاک و مستغلات شما می تواند بازرسان باتجربه را توصیه کند. اگر اینطور نیست ، لطفاً شخصی را که توسط انجمن بازرس مسکن آمریکا تأیید شده است ، پیدا کنید. اگر می خواهید وام  یا  دریافت کنید ، باید بازرسی های اضافی نیز انجام دهید. (اما اجازه ندهید این تنها بازرسی است که دریافت می کنید ، زیرا ممکن است به اندازه یک چک بالغ کامل نباشد.)

 

تخفیف خرید شما به نتایج بازرسی های حرفه ای بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر یک موریانه های بسیار بد بر اساس بازرسی حمله کنند یا شکسته شوند ، قرارداد می تواند خروج باشد و فروشنده می تواند مشکل را ترمیم کند تا رضایت شما را برآورده کند.

 

این منطقه اصلی بازرس برای پوشش است:

 

 بنیاد: اگر یک زیرزمین یا فضای خزنده وجود دارد ، آیا نشانه ای از آسیب به آب وجود دارد؟ آیا شکافی در دیوار یا کف وجود دارد که ممکن است مشکلات ساختاری را نشان دهد؟

 معماری: آیا کیفیت ساختمان خانه بالا است؟ آیا برای محافظت از چوب به درستی با چشمک زن نصب شده است.

 خط لوله: آیا خط لوله به درستی نصب شده است؟ خوب است؟ آیا شواهدی از نشت وجود دارد؟

 سیستم گرمایش و سرمایش: آیا وضعیت واحد خوب است؟ آیا آنها باید در اسرع وقت جایگزین آن شوند؟ آیا آنها فوت مربع گرم خود را اندازه می گیرند؟

 برقی: آیا به نظر می رسد مشکل الکتریکی یا تخلف دارد؟

 داخلی: آیا سطح کف است؟ آیا پنجره و درب به طور عادی در حال اجرا است؟ آیا عملکرد الکتریکی در آشپزخانه طبیعی است؟ آیا شواهدی وجود دارد که حمام در حال نشت یا قالب است؟

 

بازرس گزارش چاپ را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را که می گذرانید نشان می دهد ، و (امید) چند مورد را نشان می دهد. اگر برای شامل تعمیر و نگهداری نیاز به تغییر مجدد قرارداد خرید دارید ، این گزارش مهمات شما خواهد بود. اگر گزارش بازرسی تمیز باشد ، باید یک روز مهم برای تهیه باشد: تمام شده است.

خانه خود را ببندید

نماینده املاک و مستغلات کلیدهای خانه را در اختیار زوجین قرار می دهد.

بسته شدن ممکن است یکی از آخرین موانع بین شما باشد و شما رویای رویا را داشته باشید ، اما این ممکن است دشوارترین وضعیت باشد.

آلیس و حداکثر تصویر/گتی

 

در بازرسی شما در پشت سر شما ، مرحله بعدی شرایط قفل کردن وام وام است. بیشتر بانکها مایل به قفل کردن نرخ بهره 60 روز هستند. گام مهم دیگر جستجوی مالکیت نماینده املاک و مستغلات یا وکیل املاک و مستغلات شما است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری ادعا نمی کند که مالکیت داشته باشد یا حق آن را داشته باشد. نمونه هایی از حق قرار دادن ، وام دوم خانه است و همچنین حق جدایی مالیاتی است که مالیات بر دارایی را پرداخت نکرده است.

 

اگر همه چیز واضح است ، پس شما  هستیددوستیابی با نماینده فروشنده. وقتی صاحب فعلی خارج از خانه نباشد ، بیشتر اجراها انجام می شود. در بعضی موارد ، نماینده فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد خانه ها به شما می گوید. اگر اینگونه نباشد ، مأمورین معمولاً نمای کلی از امکانات خانه به نام امکانات جدول لیست را ارائه می دهند. از پشت برگه ها برای نوشتن یادداشت های با کیفیت خوب خود استفاده کنید. یک دوربین دیجیتال بیاورید و عکس های زیادی بگیرید. با کمال تعجب ، وقتی امروز خانه دهم خود هستید ، چقدر یک پله زیبا یا خندق زهکشی دوش را فراموش می کنید.

 

اگر چند خانه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، در روزهای مختلف در روز به مته دوم یا سوم برگردید. سگهای همسایه می توانند تمام شب را پارس کنند ، یا قطارهای باری ممکن است هر روز ساعت 6 صبح یک بلوک بگذرد. ممکن است احساس کنید که از طرف مالک زحمت کشیده اید ، اما در هنگام انجام چنین سرمایه گذاری مهم و طولانی مدت ، شایسته تلاش های اضافی هستید.

پیشنهاد در خانه

خانه

بالاخره رویای خود را پیدا کردید. وقت آن است که مقاومت خود را دشوار کنید.

تصویر پیتر گریلی/گتی

 

بعد از گذشت چند هفته ، چند ماه یا حتی چندین سال جستجو ، همه خانه مورد نظر خود را پیدا کردید. این تمام نیازهای شما را برآورده می کند و با قیمت مناسب تقاضای غافلگیرکننده ای را برآورده می کند. اکنون ، شما قصد دارید مرحله مذاکره خرید خانه را آغاز کنید. وقت آن است که یک پیشنهاد ارائه دهیم.

 

اما چقدر تهیه می کنید؟ همه می خواهند معاملات زیادی را انجام دهند ، اما چقدر از قیمت سؤال پایین تر است؟ چه زمانی بیشتر از کلید را فراهم می کند؟ نقطه شروع نامه قبل از تصویب وام شما است. به خود یادآوری کنید ، حداکثر مبلغی که می توانید هزینه کنید. هدف این است که پرداخت یا حتی کمتر از این پول را بپردازید تا فضای تنفس بیشتری در بودجه فراهم شود.

 

قیمت لیست البته نشانگر اصلی ارزش است ، اما این تنها شاخص ارزش نیست. نقطه شروع خوب این است که قیمت فروش خانه هایی را که اخیراً در همان جامعه فروخته شده است ، بررسی کنید. نماینده املاک و مستغلات شما می تواند تجزیه و تحلیل بازار () را در اختیار شما قرار دهد ، یا می توانید با جستجوی لیست “فروش” ، آن را در . و سایر وب سایت ها پیدا کنید. اگر قیمت فروش خانه های مشابه تقریباً برابر با قیمت لیست باشد ، می دانید که در دادگاه مناسب هستید. اگر آنها اساساً بالاتر باشند ، ممکن است به این معنی باشد که فروشنده نقص را پنهان می کند. از بنیادی؟ فروشنده قیمت خود را اغراق می کند.

 

در مورد روند قیمت کوتاه مدت و بلند مدت با نماینده املاک و مستغلات خود صحبت کنید. آیا منطقه گرمتر و فوم اخیراً شکسته شده است؟ چه مدت خانه ذکر شده است و مردم این منطقه در مقایسه با دیگران در منطقه چگونه هستند؟ همچنین باید اطلاعات مربوط به نقل قول های قبلی را بررسی کنید. آن را دارید؟ چرا آنها رد می شوند؟ نمایندگان خریدار هوشمند همچنین ممکن است بتوانند سرنخ هایی درباره انگیزه فروشنده جمع کنند. آیا آنها فوراً می خواهند حذف نصب کنند یا قیمت آن را بخواهند؟

 

در موارد نادر ، بازارهای باورنکردنی املاک و مستغلات مانند سانفرانسیسکو یا نیویورک بیش از قیمت اصلی هستند. این همان چیزی است که شما باید با جزئیات با نمایندگان املاک و مستغلات در مورد آن صحبت کنید ، و آنها می توانند به بهترین وجه منافع شما را در جنگ پیشنهادی گران قیمت بالقوه برآورده کنند.

 

پس از رسیدن به قیمت ، باید اطلاعات مفصلی را تدوین کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

قیمت خرید شما ارائه می دهید

 

این پیشنهاد مانند یک قرارداد حقوقی خوانده می شود. در برخی ایالت ها ، پس از پذیرش پیشنهاد ، این سند به طور خودکار به یک قرارداد خرید تبدیل می شود. نماینده املاک و مستغلات شما تجربه می شود. ممکن است از شما بخواهید که پول جدی ارائه دهید (به عنوان پول دست نیز شناخته می شود). (این کافی است تا وام به شما اطلاع دهد که جدی هستید.) این طبیعی است. با این حال ، اگر فروشنده پیشنهاد شما را بپذیرد و تصمیم بگیرید که از معامله خارج شوید ، پس پول را مصادره خواهید کرد.

 

از آنجا که نامه پیشنهاد معمولاً یک قرارداد است ، شامل شرایط و تصادفات مورد نیاز هر دو طرف برای خرید و فروشنده خواهد بود. در اینجا نمونه هایی از برخی از پروژه ها ارائه شده است.

 

 قیمتی که ارائه می دهید و پول جدی سرمایه گذاری می کنید

 تصادف بازرسی خانواده: از آنجا که ممکن است بازرسی پس از پیشنهاد بازرسی بررسی شود ، باید اعلام کنید که کل معامله به گزارش بازرسی قابل قبول بستگی دارد. اگر خانه به جای آب و فاضلاب شهری روی سیستم مخزن چاه و سپتیک قرار دارد ، باید این موارد را نیز بررسی کنید

 تأمین مالی: شما همچنین می توانید یک حادثه را شامل شود که وام لازم را بدست می آورد (یعنی حداکثر نرخ بهره ، بند مورد انتظار و غیره)

 پروژه های موجود در خرید: این لیست می تواند شامل لوازم اصلی برقی (معمولاً یخچال با فروشندگان) ، دستگاه های روشنایی ، درختچه ها ، اساساً چیزی برای ناخن و چیزی باشد!

 عنوان تصادفی: وکیل شما عنوان را جستجو می کند تا اطمینان حاصل کند که ملک الزامات قانونی دیگری برای آن ندارد (. نماینده املاک و مستغلات به جای کار شما برای فروشنده کار می کند. دلیل آن ساده است ؛ فروشنده شخصی است که خانه را می پردازد ، نه خریدار. از آنجا که کمیته نمایندگان املاک و مستغلات (معمولاً 5 ٪ تا 7 ٪) در صورت بالا بودن قیمت بیشتر خواهد بود ، نماینده ای که بالاترین قیمت فروش را مطابق با حقوق صاحبان سهام تضمین می کند.

 

اگر مستقیماً با نماینده املاک و مستغلات تماس گرفتید ، این را به یاد داشته باشید تا خانه های خاصی را که به صورت آنلاین پیدا کرده اید درک کنید. اگرچه عامل ممکن است یک فرد کامل و اخلاق باشد ، اما واقعیت ساده این است که او برای شما کار نمی کند. نماینده شما در تلاش است خانه را بفروشد. در حقیقت ، او مشمول محدودیت قرارداد است تا سعی کند بهترین معامله را برای فروشنده بدست آورد.

 

نکته دیگری که باید بفهمید این است که بیشتر نمایندگان املاک و مستغلات در موسسات خاص کار می کنند. اگر با جورج از هوارد هانا تماس بگیرید و از او بخواهید که برخی از املاک را به شما نشان دهد ، ممکن است خانه ای را که ابتدا در آن ذکر کرده است به شما نشان دهد ، و سپس دیگر هاوارد هانا) خانه ذکر شده توسط نمایندگان. برای او ، این فقط بیشترین اهمیت در حس مالی و تجاری است. اما برای شما ، انتخاب شما را محدود می کند.

 

بهترین نماینده املاک و مستغلات خریداران عامل خریداران است. این شخص با خریدار قرارداد امضا کرد تا بهترین خانه را با بهترین قیمت پیدا کند و مهم نیست که چه کسی یا آژانس خانه را ذکر کرده است. ما در صفحه بعد در مورد نمایندگان خریدار بحث خواهیم کرد.

نماینده خریدار چیست؟

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

تنها چیزی که خریدار در مورد شما نگران است.

  . ، ./ تصویر

 

نماینده خریدار یک نماینده املاک و مستغلات است و او برای شما (خریدار) کار می کند. نماینده املاک و مستغلات معمولی برای تبدیل شدن به نماینده خریدار با خریدار قرارداد امضا کرده است. این قرارداد تصریح می کند که نماینده برای مذاکره در مورد بهترین قیمت برای اطمینان از بازرسی ملک و نمایندگی منافع شما در طول فرآیند ، سخت تلاش خواهد کرد. شما به نماینده خریدار می گویید ، مانند بالاترین هزینه ای که می توانید هزینه کنید ، و هنوز هم محرمانه است. استفاده از نماینده خریدار همچنین به این معنی است که شما خانه فروخته شده توسط مالک () را نشان می دهید.

 

چگونه نماینده خریدار را پیدا می کنید؟ مغازه با نمایندگان مختلف املاک و مستغلات ملاقات کنید و برخی از خانه ها را به شما نشان دهید. شخصی را پیدا کنید که واقعاً شما و شما را درک کند. نکته خوب شروع این است که از دوستان و همسایگان مشاوره بخواهیم.

 

آیا هزینه های بیشتری را برای نمایندگان خریداران پرداخت می کنید؟ معمولاً نه در بیشتر موارد ، نماینده خریدار کمیته فروش را از نماینده فروشنده جدا می کند و شما چیزی پرداخت نمی کنید. ممکن است استدلال کنید که این ترتیب هنوز هم برای فروشنده مساعد است ، زیرا حتی نماینده خریدار می خواهد بالاترین کمیسیون را نیز بدست آورد. تفاوت بین مأمورین خریداران در برابر کمیسیون ها معمولاً اندک است ، به طوری که آنها بر وفاداری آنها به خریداران تأثیر نمی گذارد. به عنوان مثال ، اگر کل کمیسیون 150،000 دلار 6 ٪ باشد ، نماینده خریدار نصف یا 4500 دلار به خانه می برد. اگر قیمت مذاکره یک نماینده به 140،000 دلار کاهش یابد ، قیمت وی فقط 300 دلار است.

 

به قرارداد امضا شده با نماینده خریدار توجه کنید. توافق نامه محدود آژانس به طور خاص می تواند نماینده را برای پرداخت آن تصریح کند. به عنوان مثال ، توافق نامه ممکن است اعلام کند که اگر خانه خود را پیدا کنید ، هیچ کمیسیون پرداخت نخواهید کرد.

 

هنگام همکاری با نمایندگان ، باید قراردادهای زیر را درک کنید:

 

  : این به معنای خریدار (دو عامل از همان شرکت) به نمایندگی از خریدار و فروشنده است. اگرچه به نظر می رسد این تضاد منافع را به همراه دارد ، اما این هنوز یک روش معمول است. در مورد نمایندگان دوگانه ، مگر اینکه موافقت کنید ، نمی توانید اطلاعات امتیاز را به اشتراک بگذارید.

 نادیده گرفتن مشخصات: مگر اینکه قرارداد آژانس خریدار را با نماینده املاک و مستغلات امضا کنید ، فرض بر این است که وی برای فروشنده کار می کند. با این حال ، اگر نماینده عامل لیستی از خانه ای باشد که می خواهید خریداری کنید ، این رابطه به طور خودکار به یک رابطه “عامل دوگانه” تبدیل می شود.

 بند آژانس خریدار: این بند بیان می کند که حتی اگر خانه را بدون کمک پیدا کنید ، نماینده خریدار هر کمیسیون فروش را دریافت می کند.

 بند انتشار: این به شما امکان می دهد قرارداد را با نماینده خریدار در هر زمان لغو کنید.

 

هنگامی که با نماینده املاک و مستغلات مستقر شدید ، باید شکار را شروع کنید!

یک خانه پیدا کنید

 

این که آیا شما با نماینده خریدار امضا کردید ، نماینده املاک و مستغلات شما یک سری سؤال از شما می پرسد تا از نوع خانه مورد نظر برای جستجوی آن مطلع شوید. او از این شرایط و جستجوی چندین سرویس ذکر شده () برای به دست آوردن ویژگی های تطبیق استفاده می کند.

 

از آنجا که بیشتر لیست مشابه را می توان به صورت آنلاین بدست آورد ، لطفاً خودتان را جستجو کنید. . و . دو وب سایت عالی با نتایج جستجوی بی طرفانه هستند. وب سایت هایی مانند . یا . شامل لیست های خصوصی هستند که در پایگاه داده  نیستند. برخی از لیست ها تور آنلاین مجازی را ارائه می دهند که بیشتر آنها شامل تعداد زیادی عکس داخلی و خارجی است. لیست آنلاین شامل اطلاعات مفیدی است ، مانند مدت طولانی خانه ها در بازار و داده های آماری در مورد منطقه مدرسه محلی. حتی می توانید از آن به صورت آنلاین برای آسان آنلاین استفاده کنیدامور مالی شخصی

ده خط برتر ده خریدار برتر

فروش املاک و مستغلات

مشاور املاک

نحوه کار در نماینده املاک و مستغلات

کوتاه کردن

مشاور املاک

کار فروش چیست

برای مدت طولانی ، مسکن همیشه بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا اکنون این حرکت مناسب برای شما است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید خانه اول در نظر بگیرید

نحوه فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه فروش خانه ها

نماینده املاک و مستغلات کلاسیک

مشاور املاک

فروش خانه مالک چگونه کار می کند

نماینده املاک و مستغلات

شاید خوشت بیاد

سوال نماینده املاک و مستغلات را بپرسید

بیشتر کاوش کنید

فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه کار برای ارزیابی خانواده

در کنار خانه مدل

مشاور املاک

چه چیزی کوتاه است ، چرا آنها برای بستن طولانی تر می شوند؟

فروش خانه

مشاور املاک

شما هرگز نباید به 10 مورد ذکر شده در نماینده لیست بگویید

علائم املاک و مستغلات

مشاور املاک

روشهای کار چندین لیست

خانه هایی با آرم “مالکیت اجاره”

مشاور املاک

نحوه کار در اجاره خانه ها

تعمیر خانه

مشاور املاک

نحوه کار در تلنگر خانه

 

تبلیغات

بارگذاری…

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

تبلیغات

خبرنامه

آخرین اخبار علم ، فرهنگ و فناوری را برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تمام راه کار را بیاموزید!

 

شرکت

 

 در باره

 حرفه

 با ما تماس بگیرید

 کمک

 نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 عبارت

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 تست

 کوپن

 ویدئو

 

کلیه حقوق محفوظ است 2 2024  ، ویژگی 1

ما از حریم شما حفاظت می کنیم

ما و 736 فروشگاه شریک زندگی و/یا اطلاعات دسترسی به تجهیزات ، مانند تنها شناسه در کوکی برای رسیدگی به داده های شخصی. شما می توانید با کلیک بر روی موارد زیر (از جمله حق استفاده از منافع قانونی یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری) انتخاب خود را بپذیرید یا مدیریت کنید. این گزینه ها سیگنال هایی را به شرکای ما ارسال می کنند که این امر بر داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

ما و شرکای خود داده ها را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. برای شناسایی ویژگی های تجهیزات را به طور فعال اسکن کنید. اطلاعات را در دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات شخصی و محتوا ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق مخاطبان و توسعه خدمات. فروشندگان و نماینده املاک و مستغلات شما -در اتاق کنفرانس دیدار می کنند تا بزرگترین مقاله هایی را که دیده اید امضا کنید. وقتی ترک می کنید ، وام ، عنوان و کلید خانه جدید خواهید داشت.

 

برای بستن هموار ، آماده شوید. ابتدا باید پرونده های زیر را جمع کنید:

 

 گواهی بیمه صاحب خانه: نامه ثابت می کند که شما بیمه بیمه خانه بوده اید

 پیش پرداخت وام وام مسکن: وام شما به مبلغ پرداخت کامل برای بررسی صدور گواهینامه ، معمولاً 20 ٪ از قیمت فروش نیاز دارد

 هزینه تسویه حساب: یکی دیگر از چک های معتبر برای پرداخت هزینه های دیگر بسته شدن ، نماینده شما با فروشنده مذاکره می کند

 

خود پایان توسط نماینده اکتسابی (شخص ثالث خنثی در خرید) اداره می شود. او این کار این است که اطمینان حاصل کند که شما هر نوع امضای و بسیاری از آنها را می شناسید. این مهمترین چیز برای خریداران است:

 

 توضیحات وام: پس از بررسی و امضای حقیقت در بیانیه وام ، اگر به موقع پرداخت نکنید ، به طور رسمی وام وام را امضا خواهید کرد.

 بیانیه آشتی: این سند همچنین به نام  جدول 1 نامیده می شود ، که تمام هزینه های آشتی را توضیح می دهد ، چه کسی مسئول آنها است

 ضمانت نامه: این سندی است که به طور رسمی مالکیت را از فروشنده به خریدار منتقل می کند

 

انتظار می رود هنگام بستن آن ، حداقل یک ساعت یا بیشتر از آن بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که یک وکیل دارید تا همه پرونده ها را با دقت بررسی کنید. اگر فرزند دارید ، لطفاً یک پرستار بچه بخرید. تمام توجه شما باید در گوش دادن به مراسم اختتامیه و بررسی دقیق اسناد متمرکز شود. این باورنکردنی است که پس از امضای آخرین سند و بازرسی ، مراسم اختتامیه مجموعه ای از کلیدها را به یک خانه جدید به شما می دهد. تبریک می گویم! اکنون می توانید نگران این موضوع باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام ، نماینده املاک و مستغلات و مهارت های خرید خانه ، لطفاً پیوندها را در صفحه بعد کشف کنید.

مشکلات رایج در خرید خانه ها

چگونه می توانم برای خرید خانه اول خود آماده شوم؟

آماده برای خرید خانه اول ، بازپرداخت بدهی بهره بالا ، حفظ بودجه دقیق ماهانه ، علاوه بر پرداخت پیش پرداخت و پایان ، وام وام مسکن از قبل تصویب می شود ، نماینده املاک و مستغلات را که به خانه اعتماد دارید (و بودجه خود را دنبال کنید ، پیدا کنید! ).

آیا می توانید یک اتاق اعتباری بد بخرید؟

اگر نمره اعتباری شما کمتر از 500 است ، ممکن است پیدا کردن حزب وام دهی را دشوار کنید (اگرچه غیرممکن نیست). اگر نمره اعتباری شما ضعیف باشد ، تعداد زیادی از پرداخت پیش پرداخت برای شما مفید خواهد بود. اگر می توانید تصویب وام های رهنی را دریافت کنید ، در دراز مدت ، این باعث می شود هزینه بیشتری بپردازید ، زیرا طرف وام که مایل به نادیده گرفتن اعتبار بد است ، نرخ بهره بالاتری را شارژ می کند.

پیش پرداخت چقدر انجام می شود؟

وام دهندگان سنتی تمایل دارند حداقل 10 ٪ هزینه خانه را کاهش دهید ، اما برخی از وام دهندگان باید 5 ٪ کاهش یابد. در صورت امکان ، بهتر است 20 ٪ کاهش یابد ، که می تواند به اطمینان از نرخ بهره بالاتر کمک کند و وام ماهانه وام مسکن خود را مقرون به صرفه نگه دارد.

بودجه خرید خانه را چگونه تعیین می کنید؟

این وام به شما در تعیین بالاترین مبلغ تأیید شده کمک می کند ، اما این بدان معنی نیست که می توانید به راحتی پرداخت ماهانه مربوط به آن را تحمل کنید. درآمد خود را ، چقدر بدهی و بودجه ماهانه ، از جمله تمام هزینه های ماهانه تمام درآمد ماهانه بررسی کنید.

خرید خانه از ابتدا تا انتها چه مدت طول می کشد؟

معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد تا از دریافت پیشنهاد خود برای بسته شدن خارج شوید.

اطلاعات بیشتر

یادداشت نویسنده: راه خرید خانه

 

بعد از ده سال و نیم اجاره یک آپارتمان خرد و هر دو سال یکبار ، من و همسرم تصمیم گرفتیم اولین خانه خود را در تابستان 2011 بخریم. با توجه به فروپاشی املاک و مستغلات ، قیمت کاهش یافته و نرخ بهره در پایین تاریخی بود. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آمریکایی های نهایی را نداریم که به اندازه میلیون ها نفر در مسکن خوب نیستند و با رستگاری روبرو هستیم. ترس از وام های ضعیف ما را وادار کرد تا بنشینیم و بودجه خانواده 100 ٪ صادقانه و واقع بینانه خود را توسعه دهیم. این یک تجربه فروتنانه است ، اما این امکان را برای ما فراهم می کند که با شکار با اطمینان حل و فصل کنیم ، زیرا می دانیم که در واقع می توانیم این اتاق های خواب ، زیرزمین و حیاط خلوت را تحمل کنیم. بعد از فرم و امضا و سیکلون یک چک بسیار بزرگ ، یک خانه داریم. برای بهتر شدن ، ما یک خانه داریم.

مقالات مرتبط

 

 نحوه فروش خانه ها

 نحوه کار در نماینده املاک و مستغلات

 شما باید 5 سوال از نمایندگان املاک و مستغلات بپرسید

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه بهره برداری از وام رهنی

 

منبع

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ساخت خانه

بعد

نحوه بهره برداری از وام رهنی

بیشتر کاوش کنید

قفل خانواده جعبه را باز کنیدامیدوارم ظرف یک یا دو روز جواب را دریافت کنم. اگر پیشنهاد خیلی کم باشد ، فروشنده به شما می گوید. سپس یک رقص باستانی به نام مذاکره وجود دارد.

قیمت خرید مذاکره

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

پیشنهاد در مورد خانه هنوز شما را مذاکره نکرده است.

    با مسئولیت محدود/تصویر گتی

 

مگر اینکه در بازار مسکن بسیار ناامید زندگی کنید ، فروشنده به ندرت پیشنهادات اولیه را با ارزش چهره می پذیرد. تقریباً همیشه می توانید انتظار داشته باشید که با پیشنهاد خود و حداقل یک دور مذاکرات مخالفت کنید. موانع ممکن است مربوط به قیمت دقیق باشد ، یا ممکن است اینگونه باشد که ایوان را در معامله ، ماشین لباسشویی و خشک کن می خواهید. به هر طریقی ، برخی از چانه زنی ها را آماده کنید.

 

در طول مذاکرات ، وفاداری به پیش تصویب وام های رهنی مهم است. عاشق شدن با یک خانه بسیار آسان است ، به خصوص اگر به دنبال مدت طولانی یا احساس فشار برای ترک مکان فعلی بوده اید. اجازه ندهید که احساسات درونی یا درونی شما باعث شود تصمیمات مالی بالقوه فاجعه آمیز اتخاذ کنید. اگر پرداخت خانه را پرداخت نکنید ، می توانید حق رستگاری را لغو کنید و ممکن است بدتر باشد. اگر فروشنده بهترین پیشنهاد شما را نپذیرد ، باید دور شوید و منتظر شانس بعدی باشید.

 

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممکن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده اید ، اکنون این کار را انجام می دهید. حتی اگر قرارداد را امضا کنید ، هنوز هم می توانید از خرید خارج شوید ، اما سپرده را از دست خواهید داد.

 

پس از امضای قرارداد خرید ، شما و فروشنده باید بازرسی خانه را از تصادف قرارداد دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

بازرسی خانوادگی

 

هنگام خرید خانه ، بازرسی حرفه ای و کامل در خانه کاملاً ضروری است. به عنوان یک خریدار ، شما باید هزینه های بازرسی را بپردازید ، با هزینه بین 200 تا 500 دلار. اما اجازه ندهید که هزینه شما را از شما جلوگیری کند. بدون بررسی ، ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری در لیمو را انجام دهید. حتی اگر یک خانه کاملاً جدید وجود داشته باشد ، فقط بازرسان حرفه ای می توانند مشکلات پنهان را پیدا کنند.

 

نماینده املاک و مستغلات شما می تواند بازرسان باتجربه را توصیه کند. اگر اینطور نیست ، لطفاً شخصی را که توسط انجمن بازرس مسکن آمریکا تأیید شده است ، پیدا کنید. اگر می خواهید وام  یا  دریافت کنید ، باید بازرسی های اضافی نیز انجام دهید. (اما اجازه ندهید این تنها بازرسی است که دریافت می کنید ، زیرا ممکن است به اندازه یک چک بالغ کامل نباشد.)

 

تخفیف خرید شما به نتایج بازرسی های حرفه ای بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر یک موریانه های بسیار بد بر اساس بازرسی حمله کنند یا شکسته شوند ، قرارداد می تواند خروج باشد و فروشنده می تواند مشکل را ترمیم کند تا رضایت شما را برآورده کند.

 

این منطقه اصلی بازرس برای پوشش است:

 

 بنیاد: اگر یک زیرزمین یا فضای خزنده وجود دارد ، آیا نشانه ای از آسیب به آب وجود دارد؟ آیا شکافی در دیوار یا کف وجود دارد که ممکن است مشکلات ساختاری را نشان دهد؟

 معماری: آیا کیفیت ساختمان خانه ها زیاد است؟ آیا برای محافظت از چوب به درستی با چشمک زن نصب شده است.

 خط لوله: آیا خط لوله به درستی نصب شده است؟ خوب است؟ آیا شواهدی از نشت وجود دارد؟

 سیستم گرمایش و سرمایش: آیا وضعیت واحد خوب است؟ آیا آنها باید در اسرع وقت جایگزین آن شوند؟ آیا آنها فوت مربع گرم خود را اندازه می گیرند؟

 برقی: آیا به نظر می رسد مشکل الکتریکی یا تخلف دارد؟

 داخلی: آیا سطح کف است؟ آیا پنجره و درب به طور عادی در حال اجرا است؟ آیا عملکرد الکتریکی در آشپزخانه طبیعی است؟ آیا شواهدی وجود دارد که حمام در حال نشت یا قالب است؟

 

بازرس گزارش چاپ را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را که می گذرد ، و (امید) را نشان می دهد. اگر برای خرید قراردادها برای شامل تعمیر و نگهداری نیاز به انتخاب مجدد دارید ، این گزارش مهمات شما خواهد بود. اگر گزارش بازرسی تمیز باشد ، باید یک روز مهم برای تهیه باشد: تمام شده است.

خانه خود را ببندید

نماینده املاک و مستغلات کلیدهای خانه را در اختیار زوجین قرار می دهد.

بسته شدن ممکن است یکی از آخرین موانع بین شما باشد و شما رویای رویا را داشته باشید ، اما این ممکن است دشوارترین وضعیت باشد.

آلیس و حداکثر تصویر/گتی

 

در بازرسی شما در پشت سر شما ، مرحله بعدی شرایط قفل کردن وام وام است. بیشتر بانکها مایل به قفل کردن نرخ بهره 60 روز هستند. گام مهم دیگر جستجوی مالکیت نماینده املاک و مستغلات یا وکیل املاک و مستغلات شما است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری ادعا نمی کند که مالکیت داشته باشد یا حق آن را داشته باشد. نمونه هایی از حق قرار دادن ، وام دوم خانه است و همچنین حق جدایی مالیاتی است که مالیات بر دارایی را پرداخت نکرده است.

 

اگر همه چیز واضح است ، پس شما  هستیددوستیابی با نماینده فروشنده. وقتی صاحب فعلی خارج از خانه نباشد ، بیشتر اجراها انجام می شود. در بعضی موارد ، نماینده فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد خانه ها به شما می گوید. اگر اینگونه نباشد ، مأمورین معمولاً نمای کلی از امکانات خانه به نام امکانات جدول لیست را ارائه می دهند. از پشت برگه ها برای نوشتن یادداشت های با کیفیت خوب خود استفاده کنید. یک دوربین دیجیتال بیاورید و عکس های زیادی بگیرید. با کمال تعجب ، وقتی امروز خانه دهم خود هستید ، چقدر یک پله زیبا یا خندق زهکشی دوش را فراموش می کنید.

 

اگر چند خانه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، در روزهای مختلف در روز به مته دوم یا سوم برگردید. سگهای همسایه می توانند تمام شب را پارس کنند ، یا قطارهای باری ممکن است هر روز ساعت 6 صبح یک بلوک بگذرد. ممکن است احساس کنید که از طرف مالک زحمت کشیده اید ، اما در هنگام انجام چنین سرمایه گذاری مهم و طولانی مدت ، شایسته تلاش های اضافی هستید.

پیشنهاد در خانه

خانه

بالاخره رویای خود را پیدا کردید. وقت آن است که مقاومت خود را دشوار کنید.

  1. تصویر پیتر گریلی/گتی

 

  • بعد از گذشت چند هفته ، چند ماه یا حتی چندین سال جستجو ، همه خانه مورد نظر خود را پیدا کردید. این همه نیازهای شما را برآورده می کند و با قیمت مناسب تقاضای غافلگیرکننده ای را برآورده می کند. اکنون ، شما قصد دارید مرحله مذاکره برای خرید خانه را آغاز کنید. وقت آن است که یک پیشنهاد ارائه دهیم.

 

  • اما چقدر تهیه می کنید؟ همه می خواهند معاملات زیادی را انجام دهند ، اما چقدر از قیمت سؤال پایین تر است؟ چه زمانی بیشتر از کلید را فراهم می کند؟ نقطه شروع نامه قبل از تصویب وام شما است. به خود یادآوری کنید ، حداکثر مبلغی که می توانید هزینه کنید. هدف این است که پرداخت یا حتی کمتر از این پول را بپردازید تا فضای تنفس بیشتری در بودجه فراهم شود.

 

قیمت لیست البته نشانگر اصلی ارزش است ، اما این تنها شاخص ارزش نیست. نقطه شروع خوب این است که قیمت فروش خانه هایی را که اخیراً در همان جامعه فروخته شده است ، بررسی کنید. نماینده املاک و مستغلات شما می تواند تجزیه و تحلیل بازار () را در اختیار شما قرار دهد ، یا می توانید با جستجوی لیست “فروش” ، آن را در . و سایر وب سایت ها پیدا کنید. اگر قیمت فروش خانه های مشابه تقریباً برابر با قیمت لیست باشد ، می دانید که در دادگاه مناسب هستید. اگر آنها اساساً بالاتر باشند ، ممکن است به این معنی باشد که فروشنده نقص را پنهان می کند. از بنیادی؟ فروشنده قیمت خود را اغراق می کند.

 

در مورد روند قیمت کوتاه مدت و بلند مدت با نماینده املاک و مستغلات خود صحبت کنید. آیا منطقه گرمتر و فوم اخیراً شکسته شده است؟ چه مدت خانه ذکر شده است و مردم این منطقه در مقایسه با دیگران در منطقه چگونه هستند؟ همچنین باید اطلاعات مربوط به نقل قول های قبلی را بررسی کنید. آن را؟ چرا آنها رد می شوند؟ نمایندگان خریدار هوشمند همچنین ممکن است بتوانند سرنخ هایی درباره انگیزه فروشنده جمع کنند. آیا آنها فوراً می خواهند حذف نصب کنند یا قیمت آن را بخواهند؟

 

در موارد نادر ، بازارهای باورنکردنی املاک و مستغلات مانند سانفرانسیسکو یا نیویورک بیش از قیمت اصلی هستند. این همان چیزی است که شما باید با جزئیات با نمایندگان املاک و مستغلات در مورد آن صحبت کنید ، و آنها می توانند به بهترین وجه منافع شما را در جنگ پیشنهادی گران قیمت بالقوه برآورده کنند.

 

پس از رسیدن به قیمت ، باید اطلاعات مفصلی را تدوین کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

قیمت خرید شما ارائه می دهید

 

این پیشنهاد مانند یک قرارداد حقوقی خوانده می شود. در برخی ایالت ها ، پس از پذیرش پیشنهاد ، این سند به طور خودکار به یک قرارداد خرید تبدیل می شود. نماینده املاک و مستغلات شما تجربه می شود. ممکن است از شما بخواهید که پول جدی ارائه دهید (به عنوان پول دست نیز شناخته می شود). (این کافی است تا وام به شما اطلاع دهد که جدی هستید.) این طبیعی است. با این حال ، اگر فروشنده پیشنهاد شما را بپذیرد و تصمیم بگیرید که از معامله خارج شوید ، پس پول را مصادره خواهید کرد.

 

از آنجا که نامه پیشنهاد معمولاً یک قرارداد است ، شامل شرایط و تصادفات مورد نیاز هر دو طرف برای خرید و فروشنده خواهد بود. در اینجا نمونه هایی از برخی از پروژه ها ارائه شده است.

 

 قیمتی که ارائه می دهید و پول جدی سرمایه گذاری می کنید

 تصادف بازرسی خانواده: از آنجا که ممکن است بازرسی پس از پیشنهاد بازرسی بررسی شود ، باید اعلام کنید که کل معامله به گزارش بازرسی قابل قبول بستگی دارد. اگر خانه به جای آب و فاضلاب شهری روی سیستم مخزن چاه و سپتیک قرار دارد ، باید این موارد را نیز بررسی کنید

 حادثه تأمین مالی: شما همچنین می توانید یک حادثه را شامل شود که وام وام مسکن لازم را بدست می آورد (یعنی حداکثر نرخ بهره ، بند مورد انتظار و غیره)

 پروژه های موجود در خرید: این لیست می تواند شامل لوازم اصلی برقی (معمولاً یخچال با فروشندگان) ، دستگاه های روشنایی ، درختچه ها ، اساساً چیزی برای ناخن و چیزی باشد!

 عنوان تصادفی: وکیل شما عنوان را جستجو می کند تا اطمینان حاصل کند که ملک الزامات قانونی دیگری برای آن ندارد (. نماینده املاک و مستغلات به جای کار شما برای فروشنده کار می کند. دلیل آن ساده است ؛ فروشنده شخصی است که خانه را می پردازد ، نه خریدار. از آنجا که کمیته نمایندگان املاک و مستغلات (معمولاً 5 ٪ تا 7 ٪) در صورت بالا بودن قیمت بیشتر خواهد بود ، نماینده ای که بالاترین قیمت فروش را مطابق با حقوق صاحبان سهام تضمین می کند.

 

اگر مستقیماً با نماینده املاک و مستغلات تماس گرفتید ، این را به یاد داشته باشید تا خانه های خاصی را که به صورت آنلاین پیدا کرده اید درک کنید. اگرچه عامل ممکن است یک فرد کامل و اخلاق باشد ، اما واقعیت ساده این است که او برای شما کار نمی کند. نماینده شما در تلاش است خانه را بفروشد. در حقیقت ، او مشمول محدودیت قرارداد است تا سعی کند بهترین معامله را برای فروشنده بدست آورد.

 

نکته دیگری که باید بفهمید این است که بیشتر نمایندگان املاک و مستغلات در موسسات خاص کار می کنند. اگر با جورج از هوارد هانا تماس بگیرید و از او بخواهید که برخی از املاک را به شما نشان دهد ، ممکن است خانه ای را که ابتدا در آن ذکر کرده است به شما نشان دهد ، و سپس دیگر هاوارد هانا) خانه ذکر شده توسط نمایندگان. برای او ، این فقط بیشترین اهمیت در حس مالی و تجاری است. اما برای شما ، انتخاب شما را محدود می کند.

 

بهترین نماینده املاک و مستغلات خریداران عامل خریداران است. این شخص با خریدار قرارداد امضا کرد تا بهترین خانه را با بهترین قیمت پیدا کند و مهم نیست که چه کسی یا آژانس خانه را ذکر کرده است. ما در صفحه بعد در مورد نمایندگان خریدار بحث خواهیم کرد.

نماینده خریدار چیست؟

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

تنها چیزی که خریدار در مورد شما نگران است.

  . ، ./ تصویر

 

نماینده خریدار یک نماینده املاک و مستغلات است و او برای شما (خریدار) کار می کند. نماینده املاک و مستغلات معمولی برای تبدیل شدن به نماینده خریدار با خریدار قرارداد امضا کرده است. این قرارداد تصریح می کند که نماینده برای مذاکره در مورد بهترین قیمت برای اطمینان از بازرسی ملک و نمایندگی منافع شما در طول فرآیند ، سخت تلاش خواهد کرد. شما به نماینده خریدار می گویید ، مانند بالاترین هزینه ای که می توانید هزینه کنید ، و هنوز هم محرمانه است. استفاده از نماینده خریدار همچنین به این معنی است که شما خانه فروخته شده توسط مالک () را نشان می دهید.

 

چگونه نماینده خریدار را پیدا می کنید؟ مغازه با نمایندگان مختلف املاک و مستغلات ملاقات کنید و برخی از خانه ها را به شما نشان دهید. شخصی را پیدا کنید که واقعاً شما و شما را درک کند. نکته خوب شروع این است که از دوستان و همسایگان مشاوره بخواهیم.

 

آیا هزینه های بیشتری را برای نمایندگان خریداران پرداخت می کنید؟ معمولاً نه در بیشتر موارد ، نماینده خریدار کمیته فروش را از نماینده فروشنده جدا می کند و شما چیزی پرداخت نمی کنید. ممکن است استدلال کنید که این ترتیب هنوز هم برای فروشنده مساعد است ، زیرا حتی نماینده خریدار می خواهد بالاترین کمیسیون را نیز بدست آورد. تفاوت بین مأمورین خریداران در برابر کمیسیون ها معمولاً اندک است ، به طوری که آنها بر وفاداری آنها به خریداران تأثیر نمی گذارد. به عنوان مثال ، اگر کل کمیسیون 150،000 دلار 6 ٪ باشد ، نماینده خریدار نصف یا 4500 دلار به خانه می برد. اگر قیمت مذاکره یک نماینده به 140،000 دلار کاهش یابد ، قیمت وی فقط 300 دلار است.

 

به قرارداد امضا شده با نماینده خریدار توجه کنید. توافق نامه محدود آژانس به طور خاص می تواند نماینده را برای پرداخت آن تصریح کند. به عنوان مثال ، توافق نامه ممکن است اعلام کند که اگر خانه خود را پیدا کنید ، هیچ کمیسیون پرداخت نخواهید کرد.

 

هنگام همکاری با نمایندگان ، باید قراردادهای زیر را درک کنید:

 

  : این به معنای خریدار (دو عامل از همان شرکت) به نمایندگی از خریدار و فروشنده است. اگرچه به نظر می رسد این تضاد منافع را به همراه دارد ، اما این هنوز یک روش معمول است. در مورد نمایندگان دوگانه ، مگر اینکه موافقت کنید ، نمی توانید اطلاعات امتیاز را به اشتراک بگذارید.

 نادیده گرفتن مشخصات: مگر اینکه قرارداد آژانس خریدار را با نماینده املاک و مستغلات امضا کنید ، فرض بر این است که وی برای فروشنده کار می کند. با این حال ، اگر نماینده عامل لیستی از خانه ای باشد که می خواهید خریداری کنید ، این رابطه به طور خودکار به یک رابطه “عامل دوگانه” تبدیل می شود.

 بند آژانس خریدار: این بند بیان می کند که حتی اگر خانه را بدون کمک پیدا کنید ، نماینده خریدار هر کمیسیون فروش را دریافت می کند.

 بند انتشار: این به شما امکان می دهد قرارداد را با نماینده خریدار در هر زمان لغو کنید.

 

هنگامی که با نماینده املاک و مستغلات مستقر شدید ، باید شکار را شروع کنید!

یک خانه پیدا کنید

 

این که آیا شما با نماینده خریدار امضا کردید ، نماینده املاک و مستغلات شما یک سری سؤال از شما می پرسد تا از نوع خانه مورد نظر برای جستجوی آن مطلع شوید. او از این شرایط و جستجوی چندین سرویس ذکر شده () برای به دست آوردن ویژگی های تطبیق استفاده می کند.

 

از آنجا که بیشتر لیست مشابه را می توان به صورت آنلاین بدست آورد ، لطفاً خودتان را جستجو کنید. . و . دو وب سایت عالی با نتایج جستجوی بی طرفانه هستند. وب سایت هایی مانند . یا . شامل لیست های خصوصی هستند که در پایگاه داده  نیستند. برخی از لیست ها سفرهای آنلاین مجازی را ارائه می دهند که بیشتر آنها شامل تعداد زیادی عکس داخلی و خارجی است. لیست آنلاین شامل اطلاعات مفیدی است ، مانند مدت طولانی خانه ها در بازار و داده های آماری در مورد منطقه مدرسه محلی. حتی می توانید از آن به صورت آنلاین برای آسان آنلاین استفاده کنیدبودجه خوب شامل تمام درآمد ماهانه شما منهای تمام هزینه های ماهانه: غذا ، بنزین ، پرداخت بدهی ، سرگرمی و غیره است. بودجه کامل و دقیق بهترین پرداخت بودجه برای میزان پول هر ماه است. اگر این تعداد از تعداد بانک ها پایین تر است ، لطفاً با خیال راحت بازی کنید و محاسبه کنید.

 

لطفاً توجه داشته باشید که بین صلاحیت ها و پیش تأیید تفاوت هایی وجود دارد. از پیش واجد شرایط به این معنی است که شما به وام دهنده به سطح درآمد خود و اطلاعات بدهی و اعتبار خود گفته اید و وام دهنده تخمین می زند که شما می توانید مسئولیت این کار را داشته باشید. با این حال ، پیش تصویب به این معنی است که وام گزارش اعتبار را تکمیل کرده ، نسبت درآمد بدهی خود را بررسی کرده و وضعیت مالی خود را بیشتر در عمق تجزیه و تحلیل کنید. در نتیجه ، هنگام مذاکره با فروشنده ، می تواند به یک نامه تأیید رسمی به معامله کمک کند. فروشنده می داند که نقل قول از پیش تأیید شده به احتمال زیاد منجر به تکمیل فروش می شود ، که ممکن است آنها را متقاعد کند که قیمت های پایین تر را بپذیرند.

 

برخی از حقایق کلیدی وجود دارد که باید در طول فرآیند تصویب به یاد بیایند. وام های وام مسکن ماهانه تنها بخشی از هزینه خرید خانه ها است. در بیشتر موارد ، شما انتظار دارید که حداقل 20 ٪ از حداکثر قیمت خانه را برای دریافت وام پرداخت کنید. (مقام اول می تواند از برنامه هایی استفاده کند تا بتواند وجوه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.) برای این منظور ، به پول نقد زیادی نیاز خواهید داشت. محاسبه استاندارد پرداخت ماهانه شامل هزینه های اضافی زیادی نیست. از وام خود بخواهید از مالیات بر دارایی منطقه ، هزینه بیمه وام مسکن و میانگین هزینه بسته شدن خانه در محدوده قیمت خود بخواهید.

 

روش کار وام های وام را برای انجام در بررسی عمیق کل فرایند تأمین مالی خانه بخوانید.

برای جستجوی خانه خود آماده شوید

خانه

به خانه ای که رویای رویایی را برای پرسیدن فکر می کنید فکر کنید. آیا در محدوده شماست؟

 /

 

قبل از شروع جستجوی آنلاین ، بنشینید و به “نیاز” خود و آنچه “می خواهید” فکر کنید. با آنچه کاملاً نیاز دارید شروع کنید: سه اتاق خواب ، هوای مرکزی ، حیاط خلوت ، یک منطقه مدرسه خوب و غیره. سپس نیازهای خود را لیست کنید: کف چوب سخت ، آشپزخانه یا استخر. با حفظ این اختلافات ، می توانید در خانه هایی که تمام نیازها را برآورده می کنند ، متمرکز شوید و حداقل برخی از نیازها را شامل شود. همیشه آماده شوید تا برخی از سازش ها را در محدوده قیمت خود نگه دارید.

 

انواع مختلفی از خانه ها مانند آپارتمان ، شهر و آپارتمان را در نظر بگیرید. با توجه به مرحله زندگی ، آپارتمان های کم نگهداری یا آپارتمان ها ممکن است بهتر از خانه های مجرد باشند. همچنین سبک خانوادگی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید: تخته های دیواری سنتی یا مدرن ، آجری یا آلومینیومی؟ اگرچه به نظر می رسد این ملاحظات سطحی است ، اما ممکن است متوجه شوید که شما یا همسرتان دیدگاه محکمی دارید.

 

در میان تمام تصمیماتی که باید قبل از شروع جستجوی خانواده اتخاذ شود ، مهمترین چیز موقعیت است. موقعیت خانواده نشان دهنده لیست تقاضا شما است. اگر به یک منطقه مدرسه خوب احتیاج دارید ، لطفاً به محل مدرسه خوب پایبند باشید. اگر برای کار نیاز به پیاده روی یا دوچرخه سواری دارید ، در شعاع تنگ دفتر جستجو کنید. اگر به دنبال صلح و آرامش هستید ، از خانه های موجود در جاده اصلی خودداری کنید. با ترکیب این الزامات ، وقت کمتری را در مکان اشتباه تلف می کنید.

 

به یاد داشته باشید ، ترجیحات مکان شما ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. به عنوان مثال ، اهمیت یک منطقه مدرسه خوب بهبود یافته است. اگر آن کار پیاده روی را از دست بدهید یا ترک کنید چه می کنید؟ آیا هنوز می خواهید در آن جامعه زندگی کنید؟ اطمینان حاصل کنید که نیازهای اخیر و اهداف بلند مدت خود را. از آنجا که بازار مسکن نزدیک است ، همیشه هر چند سال یکبار خانه های جدید فروخته نمی شود و خریداری می شود.

 

استانداردهای موقعیت را در نظر بگیرید:

 

 نزدیک شهرها

 کار از راه دور

 کیفیت مدرسه

 حمل و نقل عمومی

 نرخ جرم

 نرخ مالیات (به ویژه مالیات بر دارایی)

 تقسیم بندی

 اتحاد محدود (آیا می توانید خانه مرغ را در حیاط خلوت حفظ کنید؟)

 سر و صدا

 کیفیت هوا و آب

 جامعه (آیا ارزش های مشترکی دارید؟)

 

دلال مسکن

 

آیا برای خرید خانه به یک نماینده املاک و مستغلات نیاز دارید؟ هرگز. هرکسی که اتصال به اینترنت دارد می تواند خانه های موجود در بازار را جستجو و مشاهده کند. شما می توانید تعداد اتاق های خواب ، سبک ها و موقعیت ها را با توجه به دامنه قیمت سفارشی کنید و حتی برای ترتیب دادن به نمایشگر با فروشنده تماس بگیرید. با این حال ، ابزارهای زیادی در انتهای شاخک وجود دارد.

 

برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید شرایط خود را تعریف کنیم. نماینده املاک و مستغلات (یا نماینده املاک و مستغلات) نام کلی شخص است که توسط دولت برای کمک به مردم برای خرید و فروش خانه ها مجاز است. نماینده املاک و مستغلات مزیت بزرگی را ارائه می دهد زیرا آنها روند و کار اسناد را می دانند.

 

با این حال ، به عنوان یک خریدار ، نکته مهم درک معتبرترین مورد است___

علوم پایه

فن آوری

خانواده و باغ

ماشین

فرهنگ

 

تبلیغات

چیست

خانواده و باغ

مشاور املاک

یک خانه بخر

راه خرید خانه

نویسنده: لی آن اوبرینگر و دیو روز

 

خانه

مالکیت خانه نشانگر اوج رویای آمریکایی است. چگونه خانه ای خریداری می کنید؟

 /

 

مالکیت خانه اوج رویای آمریکایی است. این نمادی از امنیت مالی و ثبات است و کار سخت و پس انداز را به دست آورده است. روند خرید خانه هم هیجان انگیز و هم خسته است ، اما با کمک نماینده مناسب املاک و مستغلات و برخی از مهارت های مفید ، می توانید یک رویای زیبا (مقرون به صرفه آمریکایی) داشته باشید.

 

در سال 2007 ، 73 ٪ از آمریکایی ها خانه های خود را در اوج حباب های املاک و مستغلات داشتند. تا سال 2012 ، این تعداد به 62 ٪ کاهش یافت [منبع: گالوپ]. وام مسکن علت اصلی بحران مسکن است. بسیاری از افراد به طور عمدی موافقت می کنند که نرخ بهره را تنظیم کنند قبل از اینکه معتقدند خانه های “تلنگر” را می فروشند یا “تلنگر” می کنند. بسیاری از خریداران نامحسوس نیز قربانی وام دهندگان درنده هستند که آنها را ترغیب کرده اند که برای وام های مجازات ، زیر مجموعه های فرعی را امضا کنند. تا آگوست 2012 ، نزدیک به 1.5 میلیون واحد خانه رستگاری وجود داشت. این یکی از 681 خانه در ایالات متحده است [منبع: ].

 

به عنوان یک خریدار خانه ، این شماره ها به معنای ترساندن شما نیستند ، بلکه فقط شما را ترغیب می کنند که اهمیت خانه ای را که می توانید از آن استفاده کنید ، کاملاً درک کنید. خرید خانه لحظه مهمی پر از شادی و موفقیت است. همچنین یکی از مهمترین سرمایه گذاری مالی است که انجام خواهید داد. هنگامی که قلب شما به شما می گوید دوره ویکتوریا را با یک پنجره شیروانی خریداری کنید ، حتماً ابتدا سر و بودجه خود را بررسی کنید.

 

در این مقاله ، ما مراحل جستجوی خانه های کامل را با دقت بررسی خواهیم کرد. به عنوان مثال ، آیا واقعاً به یک نماینده املاک و مستغلات احتیاج دارید؟ چرا باید پیش از این توسط بانک تأیید شوید؟ چگونه در مورد این معامله مذاکره می کنید؟ و ، چگونه از دریافت لیمو جلوگیری می کنید؟ بیایید با امور مالی – – وام های رهنی شروع کنیم.

محتوا

 

 پیشاپیش وام را ارزیابی کرد

 برای جستجوی خانه خود آماده شوید

 دلال مسکن

 نماینده خریدار چیست؟

 یک خانه پیدا کنید

 پیشنهاد در خانه

 قیمت خرید شما ارائه می دهید

 قیمت خرید مذاکره

 بازرسی خانوادگی

 خانه خود را ببندید

 

پیشاپیش وام را ارزیابی کرد

 

اولین گام کلیدی برای خرید خانه این است که بفهمید چقدر پول می توانید هزینه کنید. تعداد کمی از مردم خانه هایی با پول نقد خریداری می کنند. در عوض ، خریداران وام به نام وام رهنی را از بانک دریافت کرده اند. آنها وام را بر اساس کل وام و نرخ بهره در پرداخت ماهانه ثابت بازپرداخت می کنند. قبل از اینکه به دنبال خانه باشید ، برای به دست آوردن تصویب وام وام باید با بانک (یا چند بانک) صحبت کنید.

 

این بانک از شما یک سری مسائل مالی می خواهد تا تعیین کند که هر ماه چقدر می توانید پرداخت کنید. این تعداد دامنه قیمت مسکن ارزان قیمت را تعیین می کند. شماره اصلی که بانک می خواهد بداند این است که چقدر پول در درآمد کسب می کنید و بدهی چقدر بدهکار است (کارت های اعتباری ، وام دانشجویی ، وام ماشین و غیره). اگرچه این شماره ها تصویری قابل اعتماد برای وضعیت مالی شما ارائه می دهند ، اما شما نیز باید بودجه را بررسی کنید.

عنوان

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

نویسنده

بالیی

دپارتمان

عالی و عالی

کلمه کلیدی اصلی

باربری در اصفهان

شرکت ما

عالی و عالی

 

 

کارتن باربری در اصفهان چقدر اندازه نیاز داره؟؟

دالی مبلمان: از وسایل مورد نیاز برای حمل یخچال در اصفهان است؟

استفاده از جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان پلاستیک حب ابدار در اسباب کشی؟؟؟

بیمه اثاث کشی چه مو اردی را پوشش می‌دهد؟

قبل قیمت باربری در اصفهان اسباب‌کشی اقداماتی باید انجام شود؟

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممحمل ونقل حمل یخچال در اصفهان دریایی به روش فله‌ای؟؟؟کن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده

 

 

 

 

مشاور املاک

 چگونه کار می کنند

جعبه های بسته بندی نشده خانواده

امور مالی شخصی

10 اشتباه برتر خانه دار اول

علامت فروش کوتاه

مشاور املاک

فروش کوتاه چقدر کار می کند

داشتن یک خانه مدتهاست که بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا این حرکت درست برای شما در حال حاضر است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید اولین خانه خود در نظر بگیرید

فروش خانه چگونه کار می کند

مشاور املاک

فروش خانه چگونه کار می کند

نماینده املاک و مستغلات کلاسیک

مشاور املاک

چگونه فروش خانه توسط مالک کار می کند

ملک و زوجباربری در اصفهان

شاید خوشت بیاد

س  الاتی برای پرسیدن مسکن خود

بیشتر کاوش کنید

خانه برای فروش

مشاور املاک

ارزیابی های خانه چگونه کار می کند

خانه مدل در کنار ساعت شنی

مشاور املاک

فروش کوتاه چیست و چرا آنها می توانند مدت بیشتری برای بسته شدن طول بکشد؟

خانه برای فروش

کارتن باربری در اصفهان چقدر اندازه نیاز داره؟؟

مشاور املاک

10 موردی که هرگز نباید به نماینده لیست بگویید

علائم املاک و مستغلات

مشاور املاکباربری در اصفهان

چگونه چندین سرویس لیست کار می کند

خانه با علامت “اجاره به مالکیت”

مشاور املاک

خانه های اجاره به مالک چگونه کار می کنند

ترمیم خانه

مشاور املاک

نحوه کار در خانه کار می کند

 

تبلیغ

بارگذاری…

 

تبلیغ

 

تبلیغ

 

تبلیغ

خبرنامه ثبت نام کنید

آخرین اخبار را در علم ، فرهنگ و فناوری برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

دالی مبلمان: باربری در اصفهاناز وسایل مورد نیاز برای حمل یخچال در اصفهان است؟

 

 

 

 

بیاموزید که همه چیز چگونه کار می کند!

 

شرکت

 

 در باره

 مشاغل

 با ما تماس بگیرید

 کمک

 نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 مقررات

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 مورد

 کوپن

 ویدئو

 

کپی رایت © 2024  ، یک ویژگی 1

باربری در اصفهانما از حریم شما حفاظت می کنیم

استفاده از جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان پلاستیک حب ابدار در اسباب کشی؟؟؟

ما و 733 شرکای خود اطلاعاتی را در یک دستگاه ، مانند شناسه های منحصر به فرد در کوکی ها برای پردازش داده های شخصی ، ذخیره و یا دسترسی به آنها را ذخیره می کنیم. شما می توانید با کلیک روی زیر ، از جمله حق خود را برای اعتراض که در آن علاقه قانونی استفاده می شود ، یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری ، انتخاب های خود را بپذیرید باربری در اصفهانیا مدیریت کنید. این گزینه ها به شرکای ما علامت گذاری می شود و بر روی داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

ما و شرکای خود داده ها را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. ویژگی های دستگاه را به طور فعال برای شناسایی اسکن کنید. اطلاعات را در یک دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات شخصی و محتوا ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق و توسعه خدمات. فروشندگان و نماینده املاک و مستغلات باربری در اصفهانشما -در اتاق کنفرانس دیدار می کنند تا بزرگترین مقاله هایی را که دیده اید امضا کنید. وقتی ترک می کنید ، وام ، عنوان و کلید خانه جدید خواهید داشت.

 

برای بستن هموار ، آماده شوید. ابتدا باید پرونده های زیر را جمع کنید:

 

 گواهی بیمه صاحب خانه: نامه ثابت می کند که شما بیمه بیمه خانه بوده اید

 پیش پرداخت وام وام مسکن: وام شما به مبلغ پرداخت کامل برای بررسی صدور گواهینامه ، معمولاً 20 ٪ از قیمت فروش نیاز باربری در اصفهاندارد

 هزینه تسویه حساب: یکی دیگر از چک های معتبر برای پرداخت هزینه های دیگر بسته شدن ، نماینده شما با فروشنده مذاکره می کند

 

خود پایان توسط نماینده اکتسابی (شخص ثالث خنثی در خرید) اداره می شود. او این کار این است که اطمینان حاصل کند که شما هر نوع امضای و بسیاری از آنها را می شناسید. این مهمترین چیز برای خریداران است:

 

 شرط بندی وام: پس از بررسی و امضای حقیقت در بیانیه وام ، شما باربری در اصفهانبه طور رسمی وام وام مسکن را امضا می کنید و اگر نتوانید بازپرداخت را متوقف کنید.

 بیانیه آشتی: این سند همچنین به نام  جدول 1 نامیده می شود ، که تمام هزینه های آشتی را توضیح می دهد ، چه کسی مسئول آنها است

 ضمانت نامه: این سندی است که به طور رسمی مالکیت را از فروشنده به خریدار منتقل می کند

 

انتظار می رود هنگام بستن آن ، حداقل یک ساعت یا بیشتر از آن بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که یک وکیل دارید تا همه پرونده باربری در اصفهانها را با دقت بررسی کنید. اگر فرزند دارید ، لطفاً یک پرستار بچه بخرید. تمام توجه شما باید در گوش دادن به مراسم اختتامیه و بررسی دقیق اسناد متمرکز شود. این باورنکردنی است که پس از امضای آخرین سند و بازرسی ، مراسم اختتامیه مجموعه ای از کلیدها را به یک خانه جدید به شما می دهد. تبریک می گویم! اکنون می توانید نگران این موضوع باشید.

 

بیمه اثاث کشی چه مو اردی را پوشش می‌دهد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام باربری در اصفهان، نماینده املاک و مستغلات و مهارت های خرید خانه ، لطفاً پیوندها را در صفحه بعد کشف کنید.

مشکلات رایج در خرید خانه ها

چگونه می توانم برای خرید خانه اول خود آماده شوم؟

آماده خرید خانه اول خود ، بازپرداخت بدهی بهره بالا ، حفظ بودجه دقیق ماهانه ، به جز هزینه های پیش پرداخت و بسته شدن ، وام وام مسکن را از قبل تصویب کنید ، نماینده املاک و مستغلات مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس شروع به بررسی بودجه ای که در خود تعیین باربری در اصفهانکرده اید خانه را تنظیم کنید (و از بودجه خود پیروی کنید!).

آیا می توانید یک اتاق اعتباری بد بخرید؟

اگر نمره اعتباری شما کمتر از 500 است ، ممکن است پیدا کردن حزب وام دهی را دشوار کنید (اگرچه غیرممکن نیست). اگر نمره اعتباری شما ضعیف باشد ، تعداد زیادی از پرداخت پیش پرداخت برای شما مفید خواهد بود. اگر می توانید تصویب وام های رهنی را دریافت کنید ، در دراز مدت ، این باعث می شود هزینه بیشتری بپردازید ، زیرا طرف وام که مایل به نادیده باربری در اصفهانگرفتن اعتبار بد است ، نرخ بهره بالاتری را شارژ می کند.

پیش پرداخت چقدر انجام می شود؟

وام دهندگان سنتی تمایل دارند حداقل 10 ٪ هزینه خانه را کاهش دهید ، اما برخی از وام دهندگان باید 5 ٪ کاهش یابد. در صورت امکان ، بهتر است 20 ٪ کاهش یابد ، که می تواند به اطمینان از نرخ بهره بالاتر کمک کند و وام ماهانه وام مسکن خود را مقرون به صرفه نگه دارد.

بودجه خرید خانه را چگونه تعیین می کنیدباربری در اصفهان؟

وام به شما در تعیین بالاترین مبلغ تأیید شده کمک می کند ، اما این بدان معنی نیست که می توانید به راحتی پرداخت ماهانه مربوطه را تحمل کنید. درآمد خود را ، چقدر بدهی و بودجه ماهانه ، از جمله تمام هزینه های ماهانه تمام درآمد ماهانه بررسی کنید.

خرید خانه از ابتدا تا انتها چه مدت طول می کشد؟

معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد تا از دریافت پیشنهاد خود برای بسته شدن خارج شوید.

اطلاعات بیشتر

یادداشت نویسندهباربری در اصفهان: راه خرید خانه

 

بعد از ده سال و نیم اجاره یک آپارتمان خرد و هر دو سال یکبار ، من و همسرم تصمیم گرفتیم اولین خانه خود را در تابستان 2011 بخریم. با توجه به فروپاشی املاک و مستغلات ، قیمت کاهش یافته و نرخ بهره در پایین تاریخی بود. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آمریکایی های نهایی را نداریم که به اندازه میلیون ها نفر در مسکن خوب نیستند و با رستگاری روبرو هستیم. ترس از وام های ضعیف ما را وادار کرد تا بنشینیم و بودجه خانواده 100 ٪ صادقانه و واقع بینانه خود را توسعه دهیم. این یک تجربه فروتنانه است ، اما این امکان را برای ما فراهم می کند که با شکار با اطمینان حل و فصل کنیم ، زیرا می دانیم که در واقع می توانیم این اتاق های خواب ، زیرزمین و حیاط خلوت را تحمل کنیم. بعد از فرم و امضا و سیکلون یک چک بسیار بزرگ ، یک خانه داریم. برای بهتر شدن ، ما یک خانه داریم.

مقالات مرتبط

 

 نحوه فروش خانه ها

قبل قیمت باربری در اصفهان اسباب‌کشی اقداماتی باید انجام شود؟

 نحوه کار در  نماینده املاک و مستغلات

 شما باید 5 سوال از نمایندگان املاک و مستغلات بپرسید

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه کار در وام های رهنی

 

منبع

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ساخت خانه

بعد

نحوه بهره برداری از وام رهنی

بیشتر کاوش کنید

آرم فروش املاک و مستغلاتامیدوارم ظرف یک یا دو روز جواب را دریافت کنم. اگر پیشنهاد خیلی کم باشد ، فروشنده به شما می گوید. سپس یک رقص باستانی به نام مذاکره وجود دارد.

قیمت خرید مذاکره

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

پیشنهاد در مورد خانه هنوز شما را مذاکره نکرده است.

    با مسئولیت محدود/تصویر گتی

 

مگر اینکه در بازار مسکن بسیار ناامید زندگی کنید ، فروشنده به ندرت پیشنهادات اولیه را با ارزش چهره می پذیرد. تقریباً همیشه می توانید انتظار داشته باشید که با پیشنهاد خود و حداقل یک دور مذاکرات مخالفت کنید. موانع ممکن است مربوط به قیمت دقیق باشد ، یا ممکن است اینگونه باشد که ایوان را در معامله ، ماشین لباسشویی و خشک کن می خواهید. به هر طریقی ، برخی از چانه زنی ها را آماده کنید.

 

در طول مذاکرات ، وفاداری به پیش تصویب وام های رهنی مهم است. عاشق شدن با یک خانه بسیار آسان است ، به خصوص اگر به دنبال مدت طولانی یا احساس فشار برای ترک مکان فعلی بوده اید. اجازه ندهید که احساسات درونی یا درونی شما باعث شود تصمیمات مالی بالقوه فاجعه آمیز اتخاذ کنید. اگر پرداخت خانه را پرداخت نکنید ، می توانید حق رستگاری را لغو کنید و ممکن است بدتر باشد. اگر فروشنده بهترین پیشنهاد شما را نپذیرد ، باید دور شوید و منتظر شانس بعدی باشید.

 

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممحمل ونقل حمل یخچال در اصفهان دریایی به روش فله‌ای؟؟؟کن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده

اید ، اکنون این کار را انجام می دهید. حتی اگر قرارداد را امضا کنید ، هنوز هم می توانید از خرید خارج شوید ، اما سپرده را از دست خواهید داد.

 

پس از امضای قرارداد خرید ، شما و فروشنده باید بازرسی خانه را از تصادف قرارداد دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

بازرسی خانوادگی

 

هنگام خرید خانه ، بازرسی حرفه ای و کامل در خانه کاملاً ضروری است. به عنوان یک خریدار ، شما باید هزینه های بازرسی را بپردازید ، با هزینه بین 200 تا 500 دلار. اما اجازه ندهید که هزینه شما را از شما جلوگیری کند. بدون بررسی ، ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری در لیمو را انجام دهید. حتی اگر یک خانه کاملاً جدید وجود داشته باشد ، فقط بازرسان حرفه ای می توانند مشکلات پنهان را پیدا کنند.

 

نماینده املاک و مستغلات شما می تواند بازرسان باتجربه را توصیه کند. اگر اینطور نیست ، لطفاً شخصی را که توسط انجمن بازرس مسکن آمریکا تأیید شده است ، پیدا کنید. اگر می خواهید وام  یا  دریافت کنید ، باید بازرسی های اضافی نیز انجام دهید. (اما اجازه ندهید این تنها بازرسی است که دریافت می کنید ، زیرا ممکن است به اندازه یک چک بالغ کامل نباشد.)

 

تخفیف خرید شما به نتایج بازرسی های حرفه ای بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر یک موریانه های بسیار بد بر اساس بازرسی حمله کنند یا شکسته شوند ، قرارداد می تواند خروج باشد و فروشنده می تواند مشکل را ترمیم کند تا رضایت شما را برآورده کند.

 

این منطقه اصلی بازرس برای پوشش است:

 

 بنیاد: اگر یک زیرزمین یا فضای خزنده وجود دارد ، آیا نشانه ای از آسیب به آب وجود دارد؟ آیا شکافی در دیوار یا کف وجود دارد که ممکن است مشکلات ساختاری را نشان دهد؟

 معماری: آیا کیفیت ساختمان خانه بالا است؟ آیا برای محافظت از چوب به درستی با چشمک زن نصب شده است.

 خط لوله: آیا خط لوله به درستی نصب شده است؟ خوب است؟ آیا شواهدی از نشت وجود دارد؟

 سیستم گرمایش و سرمایش: آیا وضعیت واحد خوب است؟ آیا آنها باید در اسرع وقت جایگزین آن شوند؟ آیا آنها فوت مربع گرم خود را اندازه می گیرند؟

 برقی: آیا به نظر می رسد مشکل الکتریکی یا تخلف دارد؟

 داخلی: آیا سطح کف است؟ آیا پنجره و درب به طور عادی در حال اجرا است؟ آیا عملکرد الکتریکی در آشپزخانه طبیعی است؟ آیا شواهدی وجود دارد که حمام در حال نشت یا قالب است؟

 

بازرس گزارش چاپ را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را که می گذرانید نشان می دهد ، و (امید) چند مورد را نشان می دهد. اگر برای شامل تعمیر و نگهداری نیاز به تغییر مجدد قرارداد خرید دارید ، این گزارش مهمات شما خواهد بود. اگر گزارش بازرسی تمیز باشد ، باید یک روز مهم برای تهیه باشد: تمام شده است.

خانه خود را ببندید

نماینده املاک و مستغلات کلیدهای خانه را در اختیار زوجین قرار می دهد.

بسته شدن ممکن است یکی از آخرین موانع بین شما باشد و شما رویای رویا را داشته باشید ، اما این ممکن است دشوارترین وضعیت باشد.

آلیس و حداکثر تصویر/گتی

 

در بازرسی شما در پشت سر شما ، مرحله بعدی شرایط قفل کردن وام وام است. بیشتر بانکها مایل به قفل کردن نرخ بهره 60 روز هستند. گام مهم دیگر جستجوی مالکیت نماینده املاک و مستغلات یا وکیل املاک و مستغلات شما است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری ادعا نمی کند که مالکیت داشته باشد یا حق آن را داشته باشد. نمونه هایی از حق قرار دادن ، وام دوم خانه است و همچنین حق جدایی مالیاتی است که مالیات بر دارایی را پرداخت نکرده است.

 

اگر همه چیز واضح است ، پس شما  هستیددوستیابی با نماینده فروشنده. وقتی صاحب فعلی خارج از خانه نباشد ، بیشتر اجراها انجام می شود. در بعضی موارد ، نماینده فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد خانه ها به شما می گوید. اگر اینگونه نباشد ، مأمورین معمولاً نمای کلی از امکانات خانه به نام امکانات جدول لیست را ارائه می دهند. از پشت برگه ها برای نوشتن یادداشت های با کیفیت خوب خود استفاده کنید. یک دوربین دیجیتال بیاورید و عکس های زیادی بگیرید. با کمال تعجب ، وقتی امروز خانه دهم خود هستید ، چقدر یک پله زیبا یا خندق زهکشی دوش را فراموش می کنید.

 

اگر چند خانه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، در روزهای مختلف در روز به مته دوم یا سوم برگردید. سگهای همسایه می توانند تمام شب را پارس کنند ، یا قطارهای باری ممکن است هر روز ساعت 6 صبح یک بلوک بگذرد. ممکن است احساس کنید که از طرف مالک زحمت کشیده اید ، اما در هنگام انجام چنین سرمایه گذاری مهم و طولانی مدت ، شایسته تلاش های اضافی هستید.

پیشنهاد در خانه

خانه

بالاخره رویای خود را پیدا کردید. وقت آن است که مقاومت خود را دشوار کنید.

تصویر پیتر گریلی/گتی

 

بعد از گذشت چند هفته ، چند ماه یا حتی چندین سال جستجو ، همه خانه مورد نظر خود را پیدا کردید. این تمام نیازهای شما را برآورده می کند و با قیمت مناسب تقاضای غافلگیرکننده ای را برآورده می کند. اکنون ، شما قصد دارید مرحله مذاکره خرید خانه را آغاز کنید. وقت آن است که یک پیشنهاد ارائه دهیم.

 

اما چقدر تهیه می کنید؟ همه می خواهند معاملات زیادی را انجام دهند ، اما چقدر از قیمت سؤال پایین تر است؟ چه زمانی بیشتر از کلید را فراهم می کند؟ نقطه شروع نامه قبل از تصویب وام شما است. به خود یادآوری کنید ، حداکثر مبلغی که می توانید هزینه کنید. هدف این است که پرداخت یا حتی کمتر از این پول را بپردازید تا فضای تنفس بیشتری در بودجه فراهم شود.

 

قیمت لیست البته نشانگر اصلی ارزش است ، اما این تنها شاخص ارزش نیست. نقطه شروع خوب این است که قیمت فروش خانه هایی را که اخیراً در همان جامعه فروخته شده است ، بررسی کنید. نماینده املاک و مستغلات شما می تواند تجزیه و تحلیل بازار () را در اختیار شما قرار دهد ، یا می توانید با جستجوی لیست “فروش” ، آن را در . و سایر وب سایت ها پیدا کنید. اگر قیمت فروش خانه های مشابه تقریباً برابر با قیمت لیست باشد ، می دانید که در دادگاه مناسب هستید. اگر آنها اساساً بالاتر باشند ، ممکن است به این معنی باشد که فروشنده نقص را پنهان می کند. از بنیادی؟ فروشنده قیمت خود را اغراق می کند.

 

در مورد روند قیمت کوتاه مدت و بلند مدت با نماینده املاک و مستغلات خود صحبت کنید. آیا منطقه گرمتر و فوم اخیراً شکسته شده است؟ چه مدت خانه ذکر شده است و مردم این منطقه در مقایسه با دیگران در منطقه چگونه هستند؟ همچنین باید اطلاعات مربوط به نقل قول های قبلی را بررسی کنید. آن را دارید؟ چرا آنها رد می شوند؟ نمایندگان خریدار هوشمند همچنین ممکن است بتوانند سرنخ هایی درباره انگیزه فروشنده جمع کنند. آیا آنها فوراً می خواهند حذف نصب کنند یا قیمت آن را بخواهند؟

 

در موارد نادر ، بازارهای باورنکردنی املاک و مستغلات مانند سانفرانسیسکو یا نیویورک بیش از قیمت اصلی هستند. این همان چیزی است که شما باید با جزئیات با نمایندگان املاک و مستغلات در مورد آن صحبت کنید ، و آنها می توانند به بهترین وجه منافع شما را در جنگ پیشنهادی گران قیمت بالقوه برآورده کنند.

 

پس از رسیدن به قیمت ، باید اطلاعات مفصلی را تدوین کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

قیمت خرید شما ارائه می دهید

 

این پیشنهاد مانند یک قرارداد حقوقی خوانده می شود. در برخی ایالت ها ، پس از پذیرش پیشنهاد ، این سند به طور خودکار به یک قرارداد خرید تبدیل می شود. نماینده املاک و مستغلات شما تجربه می شود. ممکن است از شما بخواهید که پول جدی ارائه دهید (به عنوان پول دست نیز شناخته می شود). (این کافی است تا وام به شما اطلاع دهد که جدی هستید.) این طبیعی است. با این حال ، اگر فروشنده پیشنهاد شما را بپذیرد و تصمیم بگیرید که از معامله خارج شوید ، پس پول را مصادره خواهید کرد.

 

از آنجا که نامه پیشنهاد معمولاً یک قرارداد است ، شامل شرایط و تصادفات مورد نیاز هر دو طرف برای خرید و فروشنده خواهد بود. در اینجا نمونه هایی از برخی از پروژه ها ارائه شده است.

 

 قیمتی که ارائه می دهید و پول جدی سرمایه گذاری می کنید

 تصادف بازرسی خانواده: از آنجا که ممکن است بازرسی پس از پیشنهاد بازرسی بررسی شود ، باید اعلام کنید که کل معامله به گزارش بازرسی قابل قبول بستگی دارد. اگر خانه به جای آب و فاضلاب شهری روی سیستم مخزن چاه و سپتیک قرار دارد ، باید این موارد را نیز بررسی کنید

 تأمین مالی: شما همچنین می توانید یک حادثه را شامل شود که وام لازم را بدست می آورد (یعنی حداکثر نرخ بهره ، بند مورد انتظار و غیره)

 پروژه های موجود در خرید: این لیست می تواند شامل لوازم اصلی برقی (معمولاً یخچال با فروشندگان) ، دستگاه های روشنایی ، درختچه ها ، اساساً چیزی برای ناخن و چیزی باشد!

 عنوان تصادفی: وکیل شما عنوان را جستجو می کند تا اطمینان حاصل کند که ملک الزامات قانونی دیگری برای آن ندارد (. نماینده املاک و مستغلات به جای کار شما برای فروشنده کار می کند. دلیل آن ساده است ؛ فروشنده شخصی است که خانه را می پردازد ، نه خریدار. از آنجا که کمیته نمایندگان املاک و مستغلات (معمولاً 5 ٪ تا 7 ٪) در صورت بالا بودن قیمت بیشتر خواهد بود ، نماینده ای که بالاترین قیمت فروش را مطابق با حقوق صاحبان سهام تضمین می کند.

 

اگر مستقیماً با نماینده املاک و مستغلات تماس گرفتید ، این را به یاد داشته باشید تا خانه های خاصی را که به صورت آنلاین پیدا کرده اید درک کنید. اگرچه عامل ممکن است یک فرد کامل و اخلاق باشد ، اما واقعیت ساده این است که او برای شما کار نمی کند. نماینده شما در تلاش است خانه را بفروشد. در حقیقت ، او مشمول محدودیت قرارداد است تا سعی کند بهترین معامله را برای فروشنده بدست آورد.

 

نکته دیگری که باید بفهمید این است که بیشتر نمایندگان املاک و مستغلات در موسسات خاص کار می کنند. اگر با جورج از هوارد هانا تماس بگیرید و از او بخواهید که برخی از املاک را به شما نشان دهد ، ممکن است خانه ای را که ابتدا در آن ذکر کرده است به شما نشان دهد ، و سپس دیگر هاوارد هانا) خانه ذکر شده توسط نمایندگان. برای او ، این فقط بیشترین اهمیت در حس مالی و تجاری است. اما برای شما ، انتخاب شما را محدود می کند.

 

بهترین نماینده املاک و مستغلات خریداران عامل خریداران است. این شخص با خریدار قرارداد امضا کرد تا بهترین خانه را با بهترین قیمت پیدا کند و مهم نیست که چه کسی یا آژانس خانه را ذکر کرده است. ما در صفحه بعد در مورد نمایندگان خریدار بحث خواهیم کرد.

نماینده خریدار چیست؟

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

تنها چیزی که خریدار در مورد شما نگران است.

  . ، ./ تصویر

 

نماینده خریدار یک نماینده املاک و مستغلات است و او برای شما (خریدار) کار می کند. نماینده املاک و مستغلات معمولی برای تبدیل شدن به نماینده خریدار با خریدار قرارداد امضا کرده است. این قرارداد تصریح می کند که نماینده برای مذاکره در مورد بهترین قیمت برای اطمینان از بازرسی ملک و نمایندگی منافع شما در طول فرآیند ، سخت تلاش خواهد کرد. شما به نماینده خریدار می گویید ، مانند بالاترین هزینه ای که می توانید هزینه کنید ، و هنوز هم محرمانه است. استفاده از نماینده خریدار همچنین به این معنی است که شما خانه فروخته شده توسط مالک () را نشان می دهید.

 

چگونه نماینده خریدار را پیدا می کنید؟ مغازه با نمایندگان مختلف املاک و مستغلات ملاقات کنید و برخی از خانه ها را به شما نشان دهید. شخصی را پیدا کنید که واقعاً شما و شما را درک کند. نکته خوب شروع این است که از دوستان و همسایگان مشاوره بخواهیم.

 

آیا هزینه های بیشتری را برای نمایندگان خریداران پرداخت می کنید؟ معمولاً نه در بیشتر موارد ، نماینده خریدار کمیته فروش را از نماینده فروشنده جدا می کند و شما چیزی پرداخت نمی کنید. ممکن است استدلال کنید که این ترتیب هنوز هم برای فروشنده مساعد است ، زیرا حتی نماینده خریدار می خواهد بالاترین کمیسیون را نیز بدست آورد. تفاوت بین مأمورین خریداران در برابر کمیسیون ها معمولاً اندک است ، به طوری که آنها بر وفاداری آنها به خریداران تأثیر نمی گذارد. به عنوان مثال ، اگر کل کمیسیون 150،000 دلار 6 ٪ باشد ، نماینده خریدار نصف یا 4500 دلار به خانه می برد. اگر قیمت مذاکره یک نماینده به 140،000 دلار کاهش یابد ، قیمت وی فقط 300 دلار است.

 

به قرارداد امضا شده با نماینده خریدار توجه کنید. توافق نامه محدود آژانس به طور خاص می تواند نماینده را برای پرداخت آن تصریح کند. به عنوان مثال ، توافق نامه ممکن است اعلام کند که اگر خانه خود را پیدا کنید ، هیچ کمیسیون پرداخت نخواهید کرد.

 

هنگام همکاری با نمایندگان ، باید قراردادهای زیر را درک کنید:

 

  : این به معنای خریدار (دو عامل از همان شرکت) به نمایندگی از خریدار و فروشنده است. اگرچه به نظر می رسد این تضاد منافع را به همراه دارد ، اما این هنوز یک روش معمول است. در مورد نمایندگان دوگانه ، مگر اینکه موافقت کنید ، نمی توانید اطلاعات امتیاز را به اشتراک بگذارید.

 نادیده گرفتن مشخصات: مگر اینکه قرارداد آژانس خریدار را با نماینده املاک و مستغلات امضا کنید ، فرض بر این است که وی برای فروشنده کار می کند. با این حال ، اگر نماینده عامل لیستی از خانه ای باشد که می خواهید خریداری کنید ، این رابطه به طور خودکار به یک رابطه “عامل دوگانه” تبدیل می شود.

 بند آژانس خریدار: این بند بیان می کند که حتی اگر خانه را بدون کمک پیدا کنید ، نماینده خریدار هر کمیسیون فروش را دریافت می کند.

 بند انتشار: این به شما امکان می دهد قرارداد را با نماینده خریدار در هر زمان لغو کنید.

 

هنگامی که با نماینده املاک و مستغلات مستقر شدید ، باید شکار را شروع کنید!

یک خانه پیدا کنید

 

این که آیا شما با نماینده خریدار امضا کردید ، نماینده املاک و مستغلات شما یک سری سؤال از شما می پرسد تا از نوع خانه مورد نظر برای جستجوی آن مطلع شوید. او از این شرایط و جستجوی چندین سرویس ذکر شده () برای به دست آوردن ویژگی های تطبیق استفاده می کند.

 

از آنجا که بیشتر لیست مشابه را می توان به صورت آنلاین بدست آورد ، لطفاً خودتان را جستجو کنید. . و . دو وب سایت عالی با نتایج جستجوی بی طرفانه هستند. وب سایت هایی مانند . یا . شامل لیست های خصوصی هستند که در پایگاه داده  نیستند. برخی از لیست ها تور آنلاین مجازی را ارائه می دهند که بیشتر آنها شامل تعداد زیادی عکس داخلی و خارجی است. لیست آنلاین شامل اطلاعات مفیدی است ، مانند مدت طولانی خانه ها در بازار و داده های آماری در مورد منطقه مدرسه محلی. حتی می توانید از آن به صورت آنلاین برای آسان آنلاین استفاده کنیدامور مالی شخصی

ده خط برتر ده خریدار برتر

فروش املاک و مستغلات

مشاور املاک

نحوه کار در نماینده املاک و مستغلات

کوتاه کردن

مشاور املاک

کار فروش چیست

برای مدت طولانی ، مسکن همیشه بخشی از رویای آمریکایی بوده است. اما آیا اکنون این حرکت مناسب برای شما است؟

مشاور املاک

10 موردی که باید قبل از خرید خانه اول در نظر بگیرید

نحوه فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه فروش خانه ها

نماینده املاک و مستغلات کلاسیک

مشاور املاک

فروش خانه مالک چگونه کار می کند

نماینده املاک و مستغلات

شاید خوشت بیاد

سوال نماینده املاک و مستغلات را بپرسید

بیشتر کاوش کنید

فروش خانه ها

مشاور املاک

نحوه کار برای ارزیابی خانواده

در کنار خانه مدل

مشاور املاک

چه چیزی کوتاه است ، چرا آنها برای بستن طولانی تر می شوند؟

فروش خانه

مشاور املاک

شما هرگز نباید به 10 مورد ذکر شده در نماینده لیست بگویید

علائم املاک و مستغلات

مشاور املاک

روشهای کار چندین لیست

خانه هایی با آرم “مالکیت اجاره”

مشاور املاک

نحوه کار در اجاره خانه ها

تعمیر خانه

مشاور املاک

نحوه کار در تلنگر خانه

 

تبلیغات

بارگذاری…

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

تبلیغات

خبرنامه

آخرین اخبار علم ، فرهنگ و فناوری را برای من ارسال کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تمام راه کار را بیاموزید!

 

شرکت

 

 در باره

 حرفه

 با ما تماس بگیرید

 کمک

 نقشه سایت

 

اطلاعات

 

 عبارت

 چاپ مجدد

 سیاست حفظ حریم خصوصی

 

کاوش کردن

 

 تست

 کوپن

 ویدئو

 

کلیه حقوق محفوظ است 2 2024  ، ویژگی 1

ما از حریم شما حفاظت می کنیم

ما و 736 فروشگاه شریک زندگی و/یا اطلاعات دسترسی به تجهیزات ، مانند تنها شناسه در کوکی برای رسیدگی به داده های شخصی. شما می توانید با کلیک بر روی موارد زیر (از جمله حق استفاده از منافع قانونی یا در هر زمان در صفحه خط مشی رازداری) انتخاب خود را بپذیرید یا مدیریت کنید. این گزینه ها سیگنال هایی را به شرکای ما ارسال می کنند که این امر بر داده های مرور تأثیر نمی گذارد.

ما و شرکای خود داده ها را برای ارائه ارائه می دهیم:

 

از داده های جغرافیایی دقیق استفاده کنید. برای شناسایی ویژگی های تجهیزات را به طور فعال اسکن کنید. اطلاعات را در دستگاه ذخیره و یا دسترسی داشته باشید. تبلیغات شخصی و محتوا ، تبلیغات و اندازه گیری محتوا ، تحقیق مخاطبان و توسعه خدمات. فروشندگان و نماینده املاک و مستغلات شما -در اتاق کنفرانس دیدار می کنند تا بزرگترین مقاله هایی را که دیده اید امضا کنید. وقتی ترک می کنید ، وام ، عنوان و کلید خانه جدید خواهید داشت.

 

برای بستن هموار ، آماده شوید. ابتدا باید پرونده های زیر را جمع کنید:

 

 گواهی بیمه صاحب خانه: نامه ثابت می کند که شما بیمه بیمه خانه بوده اید

 پیش پرداخت وام وام مسکن: وام شما به مبلغ پرداخت کامل برای بررسی صدور گواهینامه ، معمولاً 20 ٪ از قیمت فروش نیاز دارد

 هزینه تسویه حساب: یکی دیگر از چک های معتبر برای پرداخت هزینه های دیگر بسته شدن ، نماینده شما با فروشنده مذاکره می کند

 

خود پایان توسط نماینده اکتسابی (شخص ثالث خنثی در خرید) اداره می شود. او این کار این است که اطمینان حاصل کند که شما هر نوع امضای و بسیاری از آنها را می شناسید. این مهمترین چیز برای خریداران است:

 

 توضیحات وام: پس از بررسی و امضای حقیقت در بیانیه وام ، اگر به موقع پرداخت نکنید ، به طور رسمی وام وام را امضا خواهید کرد.

 بیانیه آشتی: این سند همچنین به نام  جدول 1 نامیده می شود ، که تمام هزینه های آشتی را توضیح می دهد ، چه کسی مسئول آنها است

 ضمانت نامه: این سندی است که به طور رسمی مالکیت را از فروشنده به خریدار منتقل می کند

 

انتظار می رود هنگام بستن آن ، حداقل یک ساعت یا بیشتر از آن بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که یک وکیل دارید تا همه پرونده ها را با دقت بررسی کنید. اگر فرزند دارید ، لطفاً یک پرستار بچه بخرید. تمام توجه شما باید در گوش دادن به مراسم اختتامیه و بررسی دقیق اسناد متمرکز شود. این باورنکردنی است که پس از امضای آخرین سند و بازرسی ، مراسم اختتامیه مجموعه ای از کلیدها را به یک خانه جدید به شما می دهد. تبریک می گویم! اکنون می توانید نگران این موضوع باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام ، نماینده املاک و مستغلات و مهارت های خرید خانه ، لطفاً پیوندها را در صفحه بعد کشف کنید.

مشکلات رایج در خرید خانه ها

چگونه می توانم برای خرید خانه اول خود آماده شوم؟

آماده برای خرید خانه اول ، بازپرداخت بدهی بهره بالا ، حفظ بودجه دقیق ماهانه ، علاوه بر پرداخت پیش پرداخت و پایان ، وام وام مسکن از قبل تصویب می شود ، نماینده املاک و مستغلات را که به خانه اعتماد دارید (و بودجه خود را دنبال کنید ، پیدا کنید! ).

آیا می توانید یک اتاق اعتباری بد بخرید؟

اگر نمره اعتباری شما کمتر از 500 است ، ممکن است پیدا کردن حزب وام دهی را دشوار کنید (اگرچه غیرممکن نیست). اگر نمره اعتباری شما ضعیف باشد ، تعداد زیادی از پرداخت پیش پرداخت برای شما مفید خواهد بود. اگر می توانید تصویب وام های رهنی را دریافت کنید ، در دراز مدت ، این باعث می شود هزینه بیشتری بپردازید ، زیرا طرف وام که مایل به نادیده گرفتن اعتبار بد است ، نرخ بهره بالاتری را شارژ می کند.

پیش پرداخت چقدر انجام می شود؟

وام دهندگان سنتی تمایل دارند حداقل 10 ٪ هزینه خانه را کاهش دهید ، اما برخی از وام دهندگان باید 5 ٪ کاهش یابد. در صورت امکان ، بهتر است 20 ٪ کاهش یابد ، که می تواند به اطمینان از نرخ بهره بالاتر کمک کند و وام ماهانه وام مسکن خود را مقرون به صرفه نگه دارد.

بودجه خرید خانه را چگونه تعیین می کنید؟

این وام به شما در تعیین بالاترین مبلغ تأیید شده کمک می کند ، اما این بدان معنی نیست که می توانید به راحتی پرداخت ماهانه مربوط به آن را تحمل کنید. درآمد خود را ، چقدر بدهی و بودجه ماهانه ، از جمله تمام هزینه های ماهانه تمام درآمد ماهانه بررسی کنید.

خرید خانه از ابتدا تا انتها چه مدت طول می کشد؟

معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد تا از دریافت پیشنهاد خود برای بسته شدن خارج شوید.

اطلاعات بیشتر

یادداشت نویسنده: راه خرید خانه

 

بعد از ده سال و نیم اجاره یک آپارتمان خرد و هر دو سال یکبار ، من و همسرم تصمیم گرفتیم اولین خانه خود را در تابستان 2011 بخریم. با توجه به فروپاشی املاک و مستغلات ، قیمت کاهش یافته و نرخ بهره در پایین تاریخی بود. با این وجود ، ما هنوز می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آمریکایی های نهایی را نداریم که به اندازه میلیون ها نفر در مسکن خوب نیستند و با رستگاری روبرو هستیم. ترس از وام های ضعیف ما را وادار کرد تا بنشینیم و بودجه خانواده 100 ٪ صادقانه و واقع بینانه خود را توسعه دهیم. این یک تجربه فروتنانه است ، اما این امکان را برای ما فراهم می کند که با شکار با اطمینان حل و فصل کنیم ، زیرا می دانیم که در واقع می توانیم این اتاق های خواب ، زیرزمین و حیاط خلوت را تحمل کنیم. بعد از فرم و امضا و سیکلون یک چک بسیار بزرگ ، یک خانه داریم. برای بهتر شدن ، ما یک خانه داریم.

مقالات مرتبط

 

 نحوه فروش خانه ها

 نحوه کار در نماینده املاک و مستغلات

 شما باید 5 سوال از نمایندگان املاک و مستغلات بپرسید

 نحوه کار برای گزارش های اعتباری

 نحوه بهره برداری از وام رهنی

 

منبع

نقل قول

چیزهای عالی بیشتر

ساخت خانه

بعد

نحوه بهره برداری از وام رهنی

بیشتر کاوش کنید

قفل خانواده جعبه را باز کنیدامیدوارم ظرف یک یا دو روز جواب را دریافت کنم. اگر پیشنهاد خیلی کم باشد ، فروشنده به شما می گوید. سپس یک رقص باستانی به نام مذاکره وجود دارد.

قیمت خرید مذاکره

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

پیشنهاد در مورد خانه هنوز شما را مذاکره نکرده است.

    با مسئولیت محدود/تصویر گتی

 

مگر اینکه در بازار مسکن بسیار ناامید زندگی کنید ، فروشنده به ندرت پیشنهادات اولیه را با ارزش چهره می پذیرد. تقریباً همیشه می توانید انتظار داشته باشید که با پیشنهاد خود و حداقل یک دور مذاکرات مخالفت کنید. موانع ممکن است مربوط به قیمت دقیق باشد ، یا ممکن است اینگونه باشد که ایوان را در معامله ، ماشین لباسشویی و خشک کن می خواهید. به هر طریقی ، برخی از چانه زنی ها را آماده کنید.

 

در طول مذاکرات ، وفاداری به پیش تصویب وام های رهنی مهم است. عاشق شدن با یک خانه بسیار آسان است ، به خصوص اگر به دنبال مدت طولانی یا احساس فشار برای ترک مکان فعلی بوده اید. اجازه ندهید که احساسات درونی یا درونی شما باعث شود تصمیمات مالی بالقوه فاجعه آمیز اتخاذ کنید. اگر پرداخت خانه را پرداخت نکنید ، می توانید حق رستگاری را لغو کنید و ممکن است بدتر باشد. اگر فروشنده بهترین پیشنهاد شما را نپذیرد ، باید دور شوید و منتظر شانس بعدی باشید.

 

با خوش شانس ، شما و فروشنده قیمت های منصفانه ای را به خانه می آورید. طبق قانون املاک و مستغلات ایالت شما ، نامه پیشنهاد ممکن است به یک قرارداد تبدیل شود ، در غیر این صورت شما باید اسناد جداگانه را تهیه و امضا کنید. اگر پول جدی واریز نکرده اید ، اکنون این کار را انجام می دهید. حتی اگر قرارداد را امضا کنید ، هنوز هم می توانید از خرید خارج شوید ، اما سپرده را از دست خواهید داد.

 

پس از امضای قرارداد خرید ، شما و فروشنده باید بازرسی خانه را از تصادف قرارداد دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

بازرسی خانوادگی

 

هنگام خرید خانه ، بازرسی حرفه ای و کامل در خانه کاملاً ضروری است. به عنوان یک خریدار ، شما باید هزینه های بازرسی را بپردازید ، با هزینه بین 200 تا 500 دلار. اما اجازه ندهید که هزینه شما را از شما جلوگیری کند. بدون بررسی ، ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری در لیمو را انجام دهید. حتی اگر یک خانه کاملاً جدید وجود داشته باشد ، فقط بازرسان حرفه ای می توانند مشکلات پنهان را پیدا کنند.

 

نماینده املاک و مستغلات شما می تواند بازرسان باتجربه را توصیه کند. اگر اینطور نیست ، لطفاً شخصی را که توسط انجمن بازرس مسکن آمریکا تأیید شده است ، پیدا کنید. اگر می خواهید وام  یا  دریافت کنید ، باید بازرسی های اضافی نیز انجام دهید. (اما اجازه ندهید این تنها بازرسی است که دریافت می کنید ، زیرا ممکن است به اندازه یک چک بالغ کامل نباشد.)

 

تخفیف خرید شما به نتایج بازرسی های حرفه ای بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر یک موریانه های بسیار بد بر اساس بازرسی حمله کنند یا شکسته شوند ، قرارداد می تواند خروج باشد و فروشنده می تواند مشکل را ترمیم کند تا رضایت شما را برآورده کند.

 

این منطقه اصلی بازرس برای پوشش است:

 

 بنیاد: اگر یک زیرزمین یا فضای خزنده وجود دارد ، آیا نشانه ای از آسیب به آب وجود دارد؟ آیا شکافی در دیوار یا کف وجود دارد که ممکن است مشکلات ساختاری را نشان دهد؟

 معماری: آیا کیفیت ساختمان خانه ها زیاد است؟ آیا برای محافظت از چوب به درستی با چشمک زن نصب شده است.

 خط لوله: آیا خط لوله به درستی نصب شده است؟ خوب است؟ آیا شواهدی از نشت وجود دارد؟

 سیستم گرمایش و سرمایش: آیا وضعیت واحد خوب است؟ آیا آنها باید در اسرع وقت جایگزین آن شوند؟ آیا آنها فوت مربع گرم خود را اندازه می گیرند؟

 برقی: آیا به نظر می رسد مشکل الکتریکی یا تخلف دارد؟

 داخلی: آیا سطح کف است؟ آیا پنجره و درب به طور عادی در حال اجرا است؟ آیا عملکرد الکتریکی در آشپزخانه طبیعی است؟ آیا شواهدی وجود دارد که حمام در حال نشت یا قالب است؟

 

بازرس گزارش چاپ را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را که می گذرد ، و (امید) را نشان می دهد. اگر برای خرید قراردادها برای شامل تعمیر و نگهداری نیاز به انتخاب مجدد دارید ، این گزارش مهمات شما خواهد بود. اگر گزارش بازرسی تمیز باشد ، باید یک روز مهم برای تهیه باشد: تمام شده است.

خانه خود را ببندید

نماینده املاک و مستغلات کلیدهای خانه را در اختیار زوجین قرار می دهد.

بسته شدن ممکن است یکی از آخرین موانع بین شما باشد و شما رویای رویا را داشته باشید ، اما این ممکن است دشوارترین وضعیت باشد.

آلیس و حداکثر تصویر/گتی

 

در بازرسی شما در پشت سر شما ، مرحله بعدی شرایط قفل کردن وام وام است. بیشتر بانکها مایل به قفل کردن نرخ بهره 60 روز هستند. گام مهم دیگر جستجوی مالکیت نماینده املاک و مستغلات یا وکیل املاک و مستغلات شما است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری ادعا نمی کند که مالکیت داشته باشد یا حق آن را داشته باشد. نمونه هایی از حق قرار دادن ، وام دوم خانه است و همچنین حق جدایی مالیاتی است که مالیات بر دارایی را پرداخت نکرده است.

 

اگر همه چیز واضح است ، پس شما  هستیددوستیابی با نماینده فروشنده. وقتی صاحب فعلی خارج از خانه نباشد ، بیشتر اجراها انجام می شود. در بعضی موارد ، نماینده فروشنده اطلاعات بیشتری در مورد خانه ها به شما می گوید. اگر اینگونه نباشد ، مأمورین معمولاً نمای کلی از امکانات خانه به نام امکانات جدول لیست را ارائه می دهند. از پشت برگه ها برای نوشتن یادداشت های با کیفیت خوب خود استفاده کنید. یک دوربین دیجیتال بیاورید و عکس های زیادی بگیرید. با کمال تعجب ، وقتی امروز خانه دهم خود هستید ، چقدر یک پله زیبا یا خندق زهکشی دوش را فراموش می کنید.

 

اگر چند خانه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، در روزهای مختلف در روز به مته دوم یا سوم برگردید. سگهای همسایه می توانند تمام شب را پارس کنند ، یا قطارهای باری ممکن است هر روز ساعت 6 صبح یک بلوک بگذرد. ممکن است احساس کنید که از طرف مالک زحمت کشیده اید ، اما در هنگام انجام چنین سرمایه گذاری مهم و طولانی مدت ، شایسته تلاش های اضافی هستید.

پیشنهاد در خانه

خانه

بالاخره رویای خود را پیدا کردید. وقت آن است که مقاومت خود را دشوار کنید.

  1. تصویر پیتر گریلی/گتی

 

  • بعد از گذشت چند هفته ، چند ماه یا حتی چندین سال جستجو ، همه خانه مورد نظر خود را پیدا کردید. این همه نیازهای شما را برآورده می کند و با قیمت مناسب تقاضای غافلگیرکننده ای را برآورده می کند. اکنون ، شما قصد دارید مرحله مذاکره برای خرید خانه را آغاز کنید. وقت آن است که یک پیشنهاد ارائه دهیم.

 

  • اما چقدر تهیه می کنید؟ همه می خواهند معاملات زیادی را انجام دهند ، اما چقدر از قیمت سؤال پایین تر است؟ چه زمانی بیشتر از کلید را فراهم می کند؟ نقطه شروع نامه قبل از تصویب وام شما است. به خود یادآوری کنید ، حداکثر مبلغی که می توانید هزینه کنید. هدف این است که پرداخت یا حتی کمتر از این پول را بپردازید تا فضای تنفس بیشتری در بودجه فراهم شود.

 

قیمت لیست البته نشانگر اصلی ارزش است ، اما این تنها شاخص ارزش نیست. نقطه شروع خوب این است که قیمت فروش خانه هایی را که اخیراً در همان جامعه فروخته شده است ، بررسی کنید. نماینده املاک و مستغلات شما می تواند تجزیه و تحلیل بازار () را در اختیار شما قرار دهد ، یا می توانید با جستجوی لیست “فروش” ، آن را در . و سایر وب سایت ها پیدا کنید. اگر قیمت فروش خانه های مشابه تقریباً برابر با قیمت لیست باشد ، می دانید که در دادگاه مناسب هستید. اگر آنها اساساً بالاتر باشند ، ممکن است به این معنی باشد که فروشنده نقص را پنهان می کند. از بنیادی؟ فروشنده قیمت خود را اغراق می کند.

 

در مورد روند قیمت کوتاه مدت و بلند مدت با نماینده املاک و مستغلات خود صحبت کنید. آیا منطقه گرمتر و فوم اخیراً شکسته شده است؟ چه مدت خانه ذکر شده است و مردم این منطقه در مقایسه با دیگران در منطقه چگونه هستند؟ همچنین باید اطلاعات مربوط به نقل قول های قبلی را بررسی کنید. آن را؟ چرا آنها رد می شوند؟ نمایندگان خریدار هوشمند همچنین ممکن است بتوانند سرنخ هایی درباره انگیزه فروشنده جمع کنند. آیا آنها فوراً می خواهند حذف نصب کنند یا قیمت آن را بخواهند؟

 

در موارد نادر ، بازارهای باورنکردنی املاک و مستغلات مانند سانفرانسیسکو یا نیویورک بیش از قیمت اصلی هستند. این همان چیزی است که شما باید با جزئیات با نمایندگان املاک و مستغلات در مورد آن صحبت کنید ، و آنها می توانند به بهترین وجه منافع شما را در جنگ پیشنهادی گران قیمت بالقوه برآورده کنند.

 

پس از رسیدن به قیمت ، باید اطلاعات مفصلی را تدوین کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات در صفحه بعد.

قیمت خرید شما ارائه می دهید

 

این پیشنهاد مانند یک قرارداد حقوقی خوانده می شود. در برخی ایالت ها ، پس از پذیرش پیشنهاد ، این سند به طور خودکار به یک قرارداد خرید تبدیل می شود. نماینده املاک و مستغلات شما تجربه می شود. ممکن است از شما بخواهید که پول جدی ارائه دهید (به عنوان پول دست نیز شناخته می شود). (این کافی است تا وام به شما اطلاع دهد که جدی هستید.) این طبیعی است. با این حال ، اگر فروشنده پیشنهاد شما را بپذیرد و تصمیم بگیرید که از معامله خارج شوید ، پس پول را مصادره خواهید کرد.

 

از آنجا که نامه پیشنهاد معمولاً یک قرارداد است ، شامل شرایط و تصادفات مورد نیاز هر دو طرف برای خرید و فروشنده خواهد بود. در اینجا نمونه هایی از برخی از پروژه ها ارائه شده است.

 

 قیمتی که ارائه می دهید و پول جدی سرمایه گذاری می کنید

 تصادف بازرسی خانواده: از آنجا که ممکن است بازرسی پس از پیشنهاد بازرسی بررسی شود ، باید اعلام کنید که کل معامله به گزارش بازرسی قابل قبول بستگی دارد. اگر خانه به جای آب و فاضلاب شهری روی سیستم مخزن چاه و سپتیک قرار دارد ، باید این موارد را نیز بررسی کنید

 حادثه تأمین مالی: شما همچنین می توانید یک حادثه را شامل شود که وام وام مسکن لازم را بدست می آورد (یعنی حداکثر نرخ بهره ، بند مورد انتظار و غیره)

 پروژه های موجود در خرید: این لیست می تواند شامل لوازم اصلی برقی (معمولاً یخچال با فروشندگان) ، دستگاه های روشنایی ، درختچه ها ، اساساً چیزی برای ناخن و چیزی باشد!

 عنوان تصادفی: وکیل شما عنوان را جستجو می کند تا اطمینان حاصل کند که ملک الزامات قانونی دیگری برای آن ندارد (. نماینده املاک و مستغلات به جای کار شما برای فروشنده کار می کند. دلیل آن ساده است ؛ فروشنده شخصی است که خانه را می پردازد ، نه خریدار. از آنجا که کمیته نمایندگان املاک و مستغلات (معمولاً 5 ٪ تا 7 ٪) در صورت بالا بودن قیمت بیشتر خواهد بود ، نماینده ای که بالاترین قیمت فروش را مطابق با حقوق صاحبان سهام تضمین می کند.

 

اگر مستقیماً با نماینده املاک و مستغلات تماس گرفتید ، این را به یاد داشته باشید تا خانه های خاصی را که به صورت آنلاین پیدا کرده اید درک کنید. اگرچه عامل ممکن است یک فرد کامل و اخلاق باشد ، اما واقعیت ساده این است که او برای شما کار نمی کند. نماینده شما در تلاش است خانه را بفروشد. در حقیقت ، او مشمول محدودیت قرارداد است تا سعی کند بهترین معامله را برای فروشنده بدست آورد.

 

نکته دیگری که باید بفهمید این است که بیشتر نمایندگان املاک و مستغلات در موسسات خاص کار می کنند. اگر با جورج از هوارد هانا تماس بگیرید و از او بخواهید که برخی از املاک را به شما نشان دهد ، ممکن است خانه ای را که ابتدا در آن ذکر کرده است به شما نشان دهد ، و سپس دیگر هاوارد هانا) خانه ذکر شده توسط نمایندگان. برای او ، این فقط بیشترین اهمیت در حس مالی و تجاری است. اما برای شما ، انتخاب شما را محدود می کند.

 

بهترین نماینده املاک و مستغلات خریداران عامل خریداران است. این شخص با خریدار قرارداد امضا کرد تا بهترین خانه را با بهترین قیمت پیدا کند و مهم نیست که چه کسی یا آژانس خانه را ذکر کرده است. ما در صفحه بعد در مورد نمایندگان خریدار بحث خواهیم کرد.

نماینده خریدار چیست؟

نماینده املاک و مستغلات به خانه نشان داد.

تنها چیزی که خریدار در مورد شما نگران است.

  . ، ./ تصویر

 

نماینده خریدار یک نماینده املاک و مستغلات است و او برای شما (خریدار) کار می کند. نماینده املاک و مستغلات معمولی برای تبدیل شدن به نماینده خریدار با خریدار قرارداد امضا کرده است. این قرارداد تصریح می کند که نماینده برای مذاکره در مورد بهترین قیمت برای اطمینان از بازرسی ملک و نمایندگی منافع شما در طول فرآیند ، سخت تلاش خواهد کرد. شما به نماینده خریدار می گویید ، مانند بالاترین هزینه ای که می توانید هزینه کنید ، و هنوز هم محرمانه است. استفاده از نماینده خریدار همچنین به این معنی است که شما خانه فروخته شده توسط مالک () را نشان می دهید.

 

چگونه نماینده خریدار را پیدا می کنید؟ مغازه با نمایندگان مختلف املاک و مستغلات ملاقات کنید و برخی از خانه ها را به شما نشان دهید. شخصی را پیدا کنید که واقعاً شما و شما را درک کند. نکته خوب شروع این است که از دوستان و همسایگان مشاوره بخواهیم.

 

آیا هزینه های بیشتری را برای نمایندگان خریداران پرداخت می کنید؟ معمولاً نه در بیشتر موارد ، نماینده خریدار کمیته فروش را از نماینده فروشنده جدا می کند و شما چیزی پرداخت نمی کنید. ممکن است استدلال کنید که این ترتیب هنوز هم برای فروشنده مساعد است ، زیرا حتی نماینده خریدار می خواهد بالاترین کمیسیون را نیز بدست آورد. تفاوت بین مأمورین خریداران در برابر کمیسیون ها معمولاً اندک است ، به طوری که آنها بر وفاداری آنها به خریداران تأثیر نمی گذارد. به عنوان مثال ، اگر کل کمیسیون 150،000 دلار 6 ٪ باشد ، نماینده خریدار نصف یا 4500 دلار به خانه می برد. اگر قیمت مذاکره یک نماینده به 140،000 دلار کاهش یابد ، قیمت وی فقط 300 دلار است.

 

به قرارداد امضا شده با نماینده خریدار توجه کنید. توافق نامه محدود آژانس به طور خاص می تواند نماینده را برای پرداخت آن تصریح کند. به عنوان مثال ، توافق نامه ممکن است اعلام کند که اگر خانه خود را پیدا کنید ، هیچ کمیسیون پرداخت نخواهید کرد.

 

هنگام همکاری با نمایندگان ، باید قراردادهای زیر را درک کنید:

 

  : این به معنای خریدار (دو عامل از همان شرکت) به نمایندگی از خریدار و فروشنده است. اگرچه به نظر می رسد این تضاد منافع را به همراه دارد ، اما این هنوز یک روش معمول است. در مورد نمایندگان دوگانه ، مگر اینکه موافقت کنید ، نمی توانید اطلاعات امتیاز را به اشتراک بگذارید.

 نادیده گرفتن مشخصات: مگر اینکه قرارداد آژانس خریدار را با نماینده املاک و مستغلات امضا کنید ، فرض بر این است که وی برای فروشنده کار می کند. با این حال ، اگر نماینده عامل لیستی از خانه ای باشد که می خواهید خریداری کنید ، این رابطه به طور خودکار به یک رابطه “عامل دوگانه” تبدیل می شود.

 بند آژانس خریدار: این بند بیان می کند که حتی اگر خانه را بدون کمک پیدا کنید ، نماینده خریدار هر کمیسیون فروش را دریافت می کند.

 بند انتشار: این به شما امکان می دهد قرارداد را با نماینده خریدار در هر زمان لغو کنید.

 

هنگامی که با نماینده املاک و مستغلات مستقر شدید ، باید شکار را شروع کنید!

یک خانه پیدا کنید

 

این که آیا شما با نماینده خریدار امضا کردید ، نماینده املاک و مستغلات شما یک سری سؤال از شما می پرسد تا از نوع خانه مورد نظر برای جستجوی آن مطلع شوید. او از این شرایط و جستجوی چندین سرویس ذکر شده () برای به دست آوردن ویژگی های تطبیق استفاده می کند.

 

از آنجا که بیشتر لیست مشابه را می توان به صورت آنلاین بدست آورد ، لطفاً خودتان را جستجو کنید. . و . دو وب سایت عالی با نتایج جستجوی بی طرفانه هستند. وب سایت هایی مانند . یا . شامل لیست های خصوصی هستند که در پایگاه داده  نیستند. برخی از لیست ها سفرهای آنلاین مجازی را ارائه می دهند که بیشتر آنها شامل تعداد زیادی عکس داخلی و خارجی است. لیست آنلاین شامل اطلاعات مفیدی است ، مانند مدت طولانی خانه ها در بازار و داده های آماری در مورد منطقه مدرسه محلی. حتی می توانید از آن به صورت آنلاین برای آسان آنلاین استفاده کنیدبودجه خوب شامل تمام درآمد ماهانه شما منهای تمام هزینه های ماهانه: غذا ، بنزین ، پرداخت بدهی ، سرگرمی و غیره است. بودجه کامل و دقیق بهترین پرداخت بودجه برای میزان پول هر ماه است. اگر این تعداد از تعداد بانک ها پایین تر است ، لطفاً با خیال راحت بازی کنید و محاسبه کنید.

 

لطفاً توجه داشته باشید که بین صلاحیت ها و پیش تأیید تفاوت هایی وجود دارد. از پیش واجد شرایط به این معنی است که شما به وام دهنده به سطح درآمد خود و اطلاعات بدهی و اعتبار خود گفته اید و وام دهنده تخمین می زند که شما می توانید مسئولیت این کار را داشته باشید. با این حال ، پیش تصویب به این معنی است که وام گزارش اعتبار را تکمیل کرده ، نسبت درآمد بدهی خود را بررسی کرده و وضعیت مالی خود را بیشتر در عمق تجزیه و تحلیل کنید. در نتیجه ، هنگام مذاکره با فروشنده ، می تواند به یک نامه تأیید رسمی به معامله کمک کند. فروشنده می داند که نقل قول از پیش تأیید شده به احتمال زیاد منجر به تکمیل فروش می شود ، که ممکن است آنها را متقاعد کند که قیمت های پایین تر را بپذیرند.

 

برخی از حقایق کلیدی وجود دارد که باید در طول فرآیند تصویب به یاد بیایند. وام های وام مسکن ماهانه تنها بخشی از هزینه خرید خانه ها است. در بیشتر موارد ، شما انتظار دارید که حداقل 20 ٪ از حداکثر قیمت خانه را برای دریافت وام پرداخت کنید. (مقام اول می تواند از برنامه هایی استفاده کند تا بتواند وجوه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.) برای این منظور ، به پول نقد زیادی نیاز خواهید داشت. محاسبه استاندارد پرداخت ماهانه شامل هزینه های اضافی زیادی نیست. از وام خود بخواهید از مالیات بر دارایی منطقه ، هزینه بیمه وام مسکن و میانگین هزینه بسته شدن خانه در محدوده قیمت خود بخواهید.

 

روش کار وام های وام را برای انجام در بررسی عمیق کل فرایند تأمین مالی خانه بخوانید.

برای جستجوی خانه خود آماده شوید

خانه

به خانه ای که رویای رویایی را برای پرسیدن فکر می کنید فکر کنید. آیا در محدوده شماست؟

 /

 

قبل از شروع جستجوی آنلاین ، بنشینید و به “نیاز” خود و آنچه “می خواهید” فکر کنید. با آنچه کاملاً نیاز دارید شروع کنید: سه اتاق خواب ، هوای مرکزی ، حیاط خلوت ، یک منطقه مدرسه خوب و غیره. سپس نیازهای خود را لیست کنید: کف چوب سخت ، آشپزخانه یا استخر. با حفظ این اختلافات ، می توانید در خانه هایی که تمام نیازها را برآورده می کنند ، متمرکز شوید و حداقل برخی از نیازها را شامل شود. همیشه آماده شوید تا برخی از سازش ها را در محدوده قیمت خود نگه دارید.

 

انواع مختلفی از خانه ها مانند آپارتمان ، شهر و آپارتمان را در نظر بگیرید. با توجه به مرحله زندگی ، آپارتمان های کم نگهداری یا آپارتمان ها ممکن است بهتر از خانه های مجرد باشند. همچنین سبک خانوادگی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید: تخته های دیواری سنتی یا مدرن ، آجری یا آلومینیومی؟ اگرچه به نظر می رسد این ملاحظات سطحی است ، اما ممکن است متوجه شوید که شما یا همسرتان دیدگاه محکمی دارید.

 

در میان تمام تصمیماتی که باید قبل از شروع جستجوی خانواده اتخاذ شود ، مهمترین چیز موقعیت است. موقعیت خانواده نشان دهنده لیست تقاضا شما است. اگر به یک منطقه مدرسه خوب احتیاج دارید ، لطفاً به محل مدرسه خوب پایبند باشید. اگر برای کار نیاز به پیاده روی یا دوچرخه سواری دارید ، در شعاع تنگ دفتر جستجو کنید. اگر به دنبال صلح و آرامش هستید ، از خانه های موجود در جاده اصلی خودداری کنید. با ترکیب این الزامات ، وقت کمتری را در مکان اشتباه تلف می کنید.

 

به یاد داشته باشید ، ترجیحات مکان شما ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. به عنوان مثال ، اهمیت یک منطقه مدرسه خوب بهبود یافته است. اگر آن کار پیاده روی را از دست بدهید یا ترک کنید چه می کنید؟ آیا هنوز می خواهید در آن جامعه زندگی کنید؟ اطمینان حاصل کنید که نیازهای اخیر و اهداف بلند مدت خود را. از آنجا که بازار مسکن نزدیک است ، همیشه هر چند سال یکبار خانه های جدید فروخته نمی شود و خریداری می شود.

 

استانداردهای موقعیت را در نظر بگیرید:

 

 نزدیک شهرها

 کار از راه دور

 کیفیت مدرسه

 حمل و نقل عمومی

 نرخ جرم

 نرخ مالیات (به ویژه مالیات بر دارایی)

 تقسیم بندی

 اتحاد محدود (آیا می توانید خانه مرغ را در حیاط خلوت حفظ کنید؟)

 سر و صدا

 کیفیت هوا و آب

 جامعه (آیا ارزش های مشترکی دارید؟)

 

دلال مسکن

 

آیا برای خرید خانه به یک نماینده املاک و مستغلات نیاز دارید؟ هرگز. هرکسی که اتصال به اینترنت دارد می تواند خانه های موجود در بازار را جستجو و مشاهده کند. شما می توانید تعداد اتاق های خواب ، سبک ها و موقعیت ها را با توجه به دامنه قیمت سفارشی کنید و حتی برای ترتیب دادن به نمایشگر با فروشنده تماس بگیرید. با این حال ، ابزارهای زیادی در انتهای شاخک وجود دارد.

 

برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید شرایط خود را تعریف کنیم. نماینده املاک و مستغلات (یا نماینده املاک و مستغلات) نام کلی شخص است که توسط دولت برای کمک به مردم برای خرید و فروش خانه ها مجاز است. نماینده املاک و مستغلات مزیت بزرگی را ارائه می دهد زیرا آنها روند و کار اسناد را می دانند.

 

با این حال ، به عنوان یک خریدار ، نکته مهم درک معتبرترین مورد است___

علوم پایه

فن آوری

خانواده و باغ

ماشین

فرهنگ

 

تبلیغات

چیست

خانواده و باغ

مشاور املاک

یک خانه بخر

راه خرید خانه

نویسنده: لی آن اوبرینگر و دیو روز

 

خانه

مالکیت خانه نشانگر اوج رویای آمریکایی است. چگونه خانه ای خریداری می کنید؟

 /

 

مالکیت خانه اوج رویای آمریکایی است. این نمادی از امنیت مالی و ثبات است و کار سخت و پس انداز را به دست آورده است. روند خرید خانه هم هیجان انگیز و هم خسته است ، اما با کمک نماینده مناسب املاک و مستغلات و برخی از مهارت های مفید ، می توانید یک رویای زیبا (مقرون به صرفه آمریکایی) داشته باشید.

 

در سال 2007 ، 73 ٪ از آمریکایی ها خانه های خود را در اوج حباب های املاک و مستغلات داشتند. تا سال 2012 ، این تعداد به 62 ٪ کاهش یافت [منبع: گالوپ]. وام مسکن علت اصلی بحران مسکن است. بسیاری از افراد به طور عمدی موافقت می کنند که نرخ بهره را تنظیم کنند قبل از اینکه معتقدند خانه های “تلنگر” را می فروشند یا “تلنگر” می کنند. بسیاری از خریداران نامحسوس نیز قربانی وام دهندگان درنده هستند که آنها را ترغیب کرده اند که برای وام های مجازات ، زیر مجموعه های فرعی را امضا کنند. تا آگوست 2012 ، نزدیک به 1.5 میلیون واحد خانه رستگاری وجود داشت. این یکی از 681 خانه در ایالات متحده است [منبع: ].

 

به عنوان یک خریدار خانه ، این شماره ها به معنای ترساندن شما نیستند ، بلکه فقط شما را ترغیب می کنند که اهمیت خانه ای را که می توانید از آن استفاده کنید ، کاملاً درک کنید. خرید خانه لحظه مهمی پر از شادی و موفقیت است. همچنین یکی از مهمترین سرمایه گذاری مالی است که انجام خواهید داد. هنگامی که قلب شما به شما می گوید دوره ویکتوریا را با یک پنجره شیروانی خریداری کنید ، حتماً ابتدا سر و بودجه خود را بررسی کنید.

 

در این مقاله ، ما مراحل جستجوی خانه های کامل را با دقت بررسی خواهیم کرد. به عنوان مثال ، آیا واقعاً به یک نماینده املاک و مستغلات احتیاج دارید؟ چرا باید پیش از این توسط بانک تأیید شوید؟ چگونه در مورد این معامله مذاکره می کنید؟ و ، چگونه از دریافت لیمو جلوگیری می کنید؟ بیایید با امور مالی – – وام های رهنی شروع کنیم.

محتوا

 

 پیشاپیش وام را ارزیابی کرد

 برای جستجوی خانه خود آماده شوید

 دلال مسکن

 نماینده خریدار چیست؟

 یک خانه پیدا کنید

 پیشنهاد در خانه

 قیمت خرید شما ارائه می دهید

 قیمت خرید مذاکره

 بازرسی خانوادگی

 خانه خود را ببندید

 

پیشاپیش وام را ارزیابی کرد

 

اولین گام کلیدی برای خرید خانه این است که بفهمید چقدر پول می توانید هزینه کنید. تعداد کمی از مردم خانه هایی با پول نقد خریداری می کنند. در عوض ، خریداران وام به نام وام رهنی را از بانک دریافت کرده اند. آنها وام را بر اساس کل وام و نرخ بهره در پرداخت ماهانه ثابت بازپرداخت می کنند. قبل از اینکه به دنبال خانه باشید ، برای به دست آوردن تصویب وام وام باید با بانک (یا چند بانک) صحبت کنید.

 

این بانک از شما یک سری مسائل مالی می خواهد تا تعیین کند که هر ماه چقدر می توانید پرداخت کنید. این تعداد دامنه قیمت مسکن ارزان قیمت را تعیین می کند. شماره اصلی که بانک می خواهد بداند این است که چقدر پول در درآمد کسب می کنید و بدهی چقدر بدهکار است (کارت های اعتباری ، وام دانشجویی ، وام ماشین و غیره). اگرچه این شماره ها تصویری قابل اعتماد برای وضعیت مالی شما ارائه می دهند ، اما شما نیز باید بودجه را بررسی کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *